vraveusizografikis
Μαθητές συμμετείχαν σε διαγωνισμό ζωγραφικής με τίτλο «Παιδιά και Έφηβοι αποτυπώνουν εικαστικά το νόημα του Αγώνα του 1821»

Το Σάββατο 3 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η βράβευση του Διεθνούς Διαδικτυακού Μαθητικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής που προκήρυξε το ΕΙΠ, με τη συνεργασία του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση του 1821.

Ο Διαγωνισμός με τίτλο «Παιδιά και Έφηβοι αποτυπώνουν εικαστικά το νόημα του Αγώνα του 1821» απευθυνόταν σε μαθητές της Πέμπτης και Έκτης Τάξης του Δημοτικού  και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, όλης της Ελλάδος καθώς και σε μαθητές των Ομογενειακών Σχολείων στο εξωτερικό.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και απένειμαν βραβεία στους μαθητές, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, με διαδικτυακή σύνδεση, Ζέτα Μακρή, ο υφυπουργός Αρμόδιος για Θέματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ευάγγελος Συρίγος με διαδικτυακή σύνδεση, η Γενική Γραμματέας Σύγχρονου Πολιτισμού, Ελένη Δουνδουλάκη, ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Σύγχρονου Πολιτισμού, Μάριος Κωστάκης, ο Δήμαρχος Φιλοθέης Ψυχικού, Δημήτρης Γαλάνης και η  Πρόεδρος της Κοινότητας, Φανή Χατζηαθανασιάδου. Επίσης, βραβεία και επαίνους απένειμαν ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού καθώς και τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης των έργων.  

vraveusizografikis
kerameosvraveusi

Aναλυτικά:

Τελετή βράβευσης για τον Διεθνή Διαδικτυακό Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής: «Παιδιά και Έφηβοι αποτυπώνουν εικαστικά το νόημα του Αγώνα του 1821»

Το Σάββατο 3 Οκτωβρίου, στον ανακατασκευασμένο κήπο και στις αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, πραγματοποιήθηκε η βράβευση του Διεθνούς Διαδικτυακού Μαθητικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής που προκήρυξε το ΕΙΠ, με τη συνεργασία του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση του 1821.

Ο Διαγωνισμός με τίτλο «Παιδιά και Έφηβοι αποτυπώνουν εικαστικά το νόημα του Αγώνα του 1821» απευθυνόταν σε μαθητές της Πέμπτης και Έκτης Τάξης του Δημοτικού  και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, όλης της Ελλάδος καθώς και σε μαθητές των Ομογενειακών Σχολείων στο εξωτερικό.

Οι μαθητές κλήθηκαν να εκφραστούν δημιουργικά και με τα εικαστικά τους έργα να αποτυπώσουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους για τον ηρωικό αγώνα των προγόνων τους για εθνική ανεξαρτησία και αξιοπρέπεια.

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού ήταν εντυπωσιακά καθώς υπήρξε συμμετοχή από  222 σχολεία, εκ των οποίων τα 13 από το εξωτερικό. Συγκεκριμένα οι συμμετοχές των παιδιών εκτός Ελλάδος, προήλθαν από τις εξής χώρες: Αιθιοπία, Αλβανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ.  Το σύνολο των έργων που υποβλήθηκαν ανήλθε στα 359.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και απένειμαν βραβεία στους μαθητές, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων (διαδικτυακή σύνδεση) Ζέτα Μακρή, ο Υφυπουργός Αρμόδιος για Θέματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ευάγγελος Συρίγος (διαδικτυακή σύνδεση), η Γενική Γραμματέας Σύγχρονου Πολιτισμού, Ελένη Δουνδουλάκη, ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Σύγχρονου Πολιτισμού, Μάριος Κωστάκης, ο Δήμαρχος Φιλοθέης Ψυχικού, Δημήτρης Γαλάνης και η  Πρόεδρος της Κοινότητας, Φανή Χατζηαθανασιάδου. Επίσης, βραβεία και επαίνους απένειμαν ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού καθώς και τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης των έργων.  

Η επίτιμη ομιλήτρια της εκδήλωσης κ. Ευθυμίου Μαρία καθηγήτρια Ιστορίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και μέλος του ΔΣ του ΕΙΠ, απηύθυνε χαιρετισμό σχετικό με το 1821 στο κοινό της εκδήλωσης. 

ΒΡΑΒΕΙΑ

 1.    Δημοτικό 
Το βραβείο της Ε’ τάξης Δημοτικού στην μαθήτρια 1ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου, Μαρία Ειρήνη Αθάνα.
Το βραβείο Στ’ τάξης Δημοτικού στο μαθητή του Ιδιωτικού Δημοτικού Κολλεγίου Ψυχικού, Χρήστο Νικολάου.

 2.    Γυμνάσιο
Το βραβείο της A’ τάξης Γυμνασίου στη μαθήτρια του Παναρέτειου Γυμνασίου Καλλονής Λέσβου, Σοφία Παπαδοπούλου.
Το βραβείο της B’ τάξης Γυμνασίου στο μαθητή του Ειδικού Γυμνασίου Ιλίου, Παναγιώτη Πάσκο.
Το βραβείο της Γ’ τάξης στη μαθήτρια του 1ου Γυμνασίου Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής, Ευμορφία Κουρμπέτη.

Έπαινοι 

Στον μαθητή της Γ’ τάξης Γυμνασίου από τα Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Αθηνά του Μorton Grove, Illinois U.S.A, Ηλία Αργύρη.
Στον μαθητή της Ε΄ τάξης Δημοτικού του ΤΕΓ Αγ. Στεφάνου Παρισιού, Άγγελο Γεωργόπουλο (διαδικτυακή σύνδεση).
Στον μαθητή της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Σκάλας Πάτμου, Χριστόδουλο Γρυλλάκη (διαδικτυακή σύνδεση).
Στη μαθήτρια της Α΄ τάξης του 2ου Ημερησίου Γυμνασίου Πολίχνης Θεσσαλονίκης, Νικολέτα Ηλίεβα.
Στον μαθητή της Ε’ τάξης Δημοτικού Σχολείου Σκάλας Πάτμου, Παντελή Παναγιώτη Κανέλλη (διαδικτυακή σύνδεση). 
Στη μαθήτρια της Β΄ τάξης Γυμνασίου της Γενναδείου Σχολής Αθήνας, Κατερίνα Καρακουλάκη.
Στη μαθήτρια της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου  Λάππα Αχαΐας, Ειρήνη Καρακώφ.
Στον μαθητή της Α’ τάξης του 3ου Γυμνάσιου Ελευσίνας Αττικής, Μιχαήλ Κυριαζίδη. 
Στον μαθητή της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Γραμματικού Αττικής, Γεώργιο Μεγάλο. 
Στη μαθήτρια της Α’ τάξης του 1oυ Γυμνάσιου Μουδανιών Χαλκιδικής, Αικατερίνη Μόσχου (διαδικτυακή σύνδεση). 
Στη μαθήτρια της Γ’ τάξης Γυμνασίου του Μιχείου Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου Ελληνικής Κοινότητας της Αντις Αμπέμπα –Αιθιοπίας, Ουρανία Νίτη (διαδικτυακή σύνδεση). 
Στη μαθήτρια της Γ΄ τάξης του Ελληνικού Γυμνασίου Λυκείου Λονδίνου, Μυρτώ Ντόκου (διαδικτυακή σύνδεση).
Στο μαθητή της ΣΤ’ τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου, Χαλκίδας Εύβοια, Βασίλειο Πετσούκη. 
Στον μαθητή της Ε’ τάξης του Don Bosco Padova Ιταλίας, Αλέξανδρο Ζαλζάνο (διαδικτυακή σύνδεση). 
Στον μαθητή της ΣΤ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σχηματαρίου Βοιωτίας, Νίτις Μαλ Τάρλοκ. 
Στον μαθητή της Ε’ τάξης Δημοτικού του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Μιχαήλ Τρυφερίδη. 
Στον μαθητή της Ε’ τάξης Δημοτικού του Ιδιωτικού Δημοτικού Κολλεγίου Ψυχικού, Σεμπάστιαν Κρον Χάνσεν.
Στη μαθήτρια της Ε’ τάξης του Ελληνικού Δημοτικού Σχολειού Ντύσσελντορφ Γερμανίας, Πηνελόπη Χριστοδούλου (διαδικτυακή σύνδεση). 
Τιμητικός έπαινος συμμετοχής στη Φιλιώ Φιλοθέη Καρακάση από το 27o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου.

Επιτροπή αξιολόγησης

Λουΐζα Καραπιδάκη, Ιστορικός Τέχνης, μέλος ΔΣ του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, αντιπρόεδρος ΔΣ του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης, ως πρόεδρος.
Αφροδίτη Λίτη, Καθηγήτρια Γλυπτικής της Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), ως μέλος,
Νικόλαoς Ευσταθίου, Δρ. Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής 5ου Δημοτικού Σχολείου Δάφνης «Γεώργιος Μπουζιάνης», ως μέλος.
Παναγιώτης Σιαγκρής, Ζωγράφος, ΕΔΙΠ της Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), ως μέλος.
Παρασκευή Τριανταφύλλου, Συντονίστρια Γραφείου Διασύνδεσης Παραρτημάτων του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, ως μέλος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;