ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
ΕΛΜΕ Λήμνου: Να εγκριθούν τώρα οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ
Παρά την επάρκεια μαθητών που εξέφρασαν την επιθυμία να παρακολουθήσουν δύο ειδικότητες στα ΕΠΑΛ Λήμνου, το υπουργείο απέρριψε τα αιτήματα λειτουργία

Η ΕΛΜΕ Λήμνου-Αγίου Ευστρατίου με ανακοίνωσή της γνωστοποιεί το ζήτημα της μη έγκρισης ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ της Λήμνου και ζητά από το υπουργείο Παιδείας να αναθεωρήσει την απόφασή του.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για δύο τομείς στο ΕΠΑΛ Μύρινας (Αισθητικής Τέχνης του Τομέα Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας) και το ΕΠΑΛ Μούδρου (Φυτικής Παραγωγής του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος) αντίστοιχα, για τους οποίους ενδιαφέρονται 17 μαθητές, οι οποίοι από τη στιγμή που δεν εγκρίθηκαν οι ειδικότητες αυτές θα αναγκαστούν είτε να παρακολουθήσουν διαφορετικές ειδικότητες είτε να μετακινηθούν σε άλλα ΕΠΑΛ όπου λειτουργούν οι εν λόγω ειδικότητες. 

Όπως αναφέρει η τοπική ΕΛΜΕ παρά το γεγονός ότι για την ειδικότητα της Αισθητικής Τέχνης έχουν εκφράσει επιθυμία να την παρακολουθήσουν 10 από τους 19 μαθητές της Β' Τάξης του Τομέα Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας του ΕΠΑΛ Μύρινας και την ειδικότητα Φυτικής Παραγωγής οι μισοί (7 από τους 14) μαθητές της Β' Τάξης του τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος του ΕΠΑΛ Μούδρου, τα αιτήματα λειτουργίας απορρίφθηκαν.

«Η απόφαση αυτή του υπουργείου Παιδείας δεν είναι “κεραυνός εν αιθρία”. Απεναντίας, είναι πλήρως εναρμονισμένη µε την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση στο χώρο της Εκπαίδευσης. Μάλιστα, στις αρχές του μήνα ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, κ. Κόπτσης, είχε αναγγείλει γενικευμένες συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων σε πανελλαδικό επίπεδο µε στόχο να προκύψει πλεόνασμα 8.500 εκπαιδευτικών τη νέα σχολική χρονιά. Τα τερτίπια αυτά είναι γνωστά και στοχεύουν στην τεχνητή μείωση των εκπαιδευτικών αναγκών. Στην ουσία στην προσπάθεια τους να μειώσουν το εκπαιδευτικό προσωπικό περιορίζουν τις επιλογές των μαθητών µας. Ειδικά για τη Λήμνο, που είναι ένα νησί της παραμεθορίου, στερείται η δυνατότητα στους μαθητές µας να σπουδάσουν την ειδικότητα που επιθυμούν. Την ίδια στιγμή που ακολουθείται η πολιτική των συγχωνεύσεων, της υποχρηματοδότησης και της υποβάθμισης των ΕΠΑΛ, δίνεται ζεστό χρήμα για τη χρηματοδότηση των Πρότυπων σχολείων για τους λίγους» αναφέρει η ΕΛΜΕ Λήμνου-Αγίου Ευστρατίου στην ανακοίνωσή της με την οποία ζητά από το υπουργείο να εγκρίνει τις δύο ειδικότητες.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Έρχονται 1.163 μόνιμες προσφορές σε τρία υπουργεία

28η Οκτωβρίου: Πώς θα εορταστεί στα σχολεία - Τι ισχύει για τις μάσκες στην παρέλαση

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Νίκη Κεραμέως, υπουργός Παιδείας
Ο Ρουβίκωνας έκανε παρέμβαση στο σπίτι της Ν.Κεραμέως - Η απάντηση της υπουργού
Μέλη του Ρουβίκωνα πέταξαν τρικάκια έξω από το σπίτι της υπουργού Παιδείας το βράδυ του Σαββάτου. Δήλωση της Νίκης Κεραμέως και του Γ. Οικονόμου για...
Ο Ρουβίκωνας έκανε παρέμβαση στο σπίτι της Ν.Κεραμέως - Η απάντηση της υπουργού
Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Επιχειρείται οι εκπαιδευτικοί να χρεώνονται την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου να χρεώνεται με τη σειρά της την...
Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης
Όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη είναι αποκαλυπτικά του αστραπιαίου τρόπου με τον οποίο μπορεί να μεταδοθεί ο κορονοϊός μεταξύ μαθητών στη σχολική...
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης