ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Συνάντηση Κεραμέως-ΟΛΜΕ: Ποιοι οι 4 άξονες του νέου νομοσχεδίου
Αυτονομία σχολικής μονάδας, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, δομές εκπαίδευσης και στελέχη, εκκλησιαστική εκπαίδευση στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας - Άγνωστο πότε θα βγουν οι οριστικοί πίνακες για τους διορισμούς γενικής εκπαίδευσης

Την Τρίτη 22 Ιουνίου συναντήθηκε το ΔΣ της ΟΛΜΕ με τη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, της Υφυπουργού και του Γενικού Γραμματέα. Επί τάπητος τέθηκε το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΛΜΕ αλλά και όπως είχε αποκαλύψει ήδη από χθες το alfavita.gr, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως παρουσίασε το γενικό του πλαίσιο που αφορά σε 4 άξονες:

α) αυτονομία σχολικής μονάδας

β) αξιολόγηση εκπαιδευτικών

γ) Δομές εκπαίδευσης και στελέχη

δ) και εκκλησιαστική εκπαίδευση

Διορισμοί

Αναφερόμενη στους επικείμενους διορισμούς, η ΟΛΜΕ ενημερώνει ότι η ηγεσία του υπουργείου τους είπε πως οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά και θα πραγματοποιηθούν εγκαίρως. Δεν διευκρίνισαν, παρά τις ερωτήσεις του ΔΣ, ούτε πότε θα βγουν οι οριστικοί πίνακες, ούτε για την κατανομή μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης, ούτε για το αν θα γίνουν 5.250 ή 10.500, όπως ζητήθηκε σε προηγούμενη συνάντηση από την Ομοσπονδία. Δεσμεύτηκαν μόνο ότι θα υπάρξει νέα συνάντηση για το ζήτημα.

Ωρολόγια προγράμματα

Σχετικά με το ζήτημα των ωρολογίων προγραμμάτων, αναφορικά με τις κοινωνικές επιστήμες και την καλλιτεχνική παιδεία, το ΔΣ της ΟΛΜΕ υπενθύμισε στην Υπουργό ότι αύριο Τετάρτη 23/6 υπάρχει σχετική κινητοποίηση της Ομοσπονδίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 2μμ με αίτημα συνάντησης αποκλειστικά για το ζήτημα αυτό, αίτημα που έχει υποβληθεί ήδη δύο φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα χωρίς καμία ανταπόκριση.

Η Υπουργός ενημέρωσε ότι αύριο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί συνάντηση λόγω συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου. Παρά την πίεση, δεν δεσμεύτηκε όμως ούτε για το αν ούτε για το πότε θα μπορούσε να γίνει η συζήτηση αυτή.

Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί

Στην ερώτηση για το τι σκοπεύουν να κάνουν για το ζήτημα αυτό που είναι σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών και τι θα απογίνουν οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι στις τελευταίες υπηρεσιακές μεταβολές, λόγω του εξοβελισμού των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας, όχι μόνο δεν δόθηκε καμία απάντηση αλλά παράλληλα ρώτησε από ποια μαθήματα προτείνει η ΟΛΜΕ να αφαιρεθούν ώρες προκειμένου να επανέλθουν τα καταργημένα μαθήματα αυτών των επιστημών.

Ο κοινωνικός αυτοματισμός σε όλο το μεγαλείο του. Είμαστε υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε στην Υπουργό ότι όταν κατήργησε αυτά τα μαθήματα δεν μας ρώτησε εάν συμφωνούμε ούτε βεβαίως σε ποια μαθήματα προτείνουμε να προστεθούν αυτές οι ώρες και ταυτόχρονα να παρατηρήσουμε ότι με «λεκτικά τερτίπια» δεν παράγεται στερεή πολιτική για τη Δημόσια Εκπαίδευση. Η ΟΛΜΕ παρά την αδιαφορία και την απαξιωτική στάση της Υπουργού δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την επίλυση του μεγάλου προβλήματος και την αποκατάσταση των πληγέντων επιστημών.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα τοποθετηθεί αναλυτικά επί των προβλέψεων του νομοσχεδίου και θα καταθέσει τις προτάσεις του, όταν αυτό δημοσιευτεί και μελετηθεί από την Ομοσπονδία.

Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας η συζήτηση επικεντρώθηκε και στις ρυθμίσεις που αφορούν στο Πολλαπλό Βιβλίο, την αποκέντρωση και ευελιξία της διαδικασίας έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτωνερευνών και πρακτικής άσκησης, την ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή/της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας και των Εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης στο σχολείο, στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας μέσα από την αξιολόγησή τους η οποία θα συνδέεται άρρηκτα με την επιμόρφωση, στην ίδρυση δομών εκπαίδευσης με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, καθώς και στις διαδικασίες επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης.

 


 


 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες  ειδήσεις σήμερα

Βόλος: Αρνητής γονιός μήνυσε δάσκαλο γιατί έκανε γρήγορη δοκιμή στην κόρη του

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδότησε και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, μόνο με 25 ευρώ το μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

ΙΕΠ: Πρόσκληση για επιμόρφωση εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων ΕΠΑΛ
Πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση για τo σχολικό έτος 2021-2022, προς μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς όλων των...
ΙΕΠ: Πρόσκληση για επιμόρφωση εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων ΕΠΑΛ
ΙΕΠ: Προσωρινοί πίνακες επιμορφωτών Β' για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε Προγράμματα Σπουδών και εκπαιδευτικό υλικό
Προσωρινούς πίνακες κατάταξης Επιμορφωτών Β για την Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό εξέδωσε το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Προσωρινοί πίνακες επιμορφωτών Β' για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε Προγράμματα Σπουδών και εκπαιδευτικό υλικό
mati
Πυρκαγιά στο Μάτι: Ποινική δίωξη στον πρώην αρχηγό της Πυροσβεστικής
Ποινική δίωξη πλημμεληματικού χαρακτήρα στον πρώην αρχηγό της Πυροσβεστικής, για τις πιέσεις του στον πραγματογνώμονα για τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι
Πυρκαγιά στο Μάτι: Ποινική δίωξη στον πρώην αρχηγό της Πυροσβεστικής