Διορισμοί εκπαιδευτικών: Κινητοποίηση την Τρίτη στο ΥΠΑΙΘ
Alexandros Michailidis / SOOC
Σε κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας, την Τρίτη 29 Ιουνίου, καλεί η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών διεκδικώντας μαζικούς και μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών

Στους πίνακες που ακολουθούν η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών παρουσιάζει αναλυτικά τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών την φετινή σχολική χρονιά. Επισημαίνεται ότι, οι προσλήψεις έγιναν από το ΥΠΑΙΘ με δεδομένα τα 25αρια τμήματα, τις περικοπές ωρών σε μαθήματα και ολόκληρα αντικείμενα με βάση την λογική της «εξοικονόμησης» που ακολούθησε πιστά η σημερινή όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Όπως τονίζει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών, οι πίνακες αποτυπώνουν τα κενά που το ίδιο το ΥΠΑΙΘ αναγνωρίζει και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

Εάν προσθέσουμε στις φετινές προσλήψεις και τα περίπου 8.000 κενά που θα δημιουργηθούν από τις μαζικές συνταξιοδοτήσεις του φετινού καλοκαιριού, διαμορφώνουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα των πραγματικών αναγκών τις εκπαίδευσης που αγγίζουν τον αστρονομικό αριθμό των 60.000 κενών!!

screenshot_1.png
screenshot_2.png

Καμία αναμονή! Εδώ και τώρα μαζικοί, μόνιμοι διορισμοί με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων!

Εδώ και μήνες έχουν εξαγγελθεί από την κυβέρνηση 10.500 διορισμοί στη Γενική Αγωγή, αριθμός που δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στις πραγματικές ελλείψεις και ανάγκες των σχολείων. Ειδικά, αν οι διορισμοί γίνουν σε δύο φάσεις των 5.250, η κυβέρνηση παραδέχεται ότι τα σχολεία την επόμενη σχολική χρονιά θα ξεκινήσουν με ακόμα περισσότερα κενά.

Ακόμα και για αυτόν τον ελάχιστο αριθμό διορισμών, το υπουργείο Παιδείας χρονοτριβεί αδικαιολόγητα, τη στιγμή που η πανδημία έκανε την ανάγκη για μόνιμο προσωπικό πιο επιτακτική από ποτέ. Η χρονιά σχεδόν τελείωσε, και το Υπουργείο δεν έχει εκδώσει ακόμα ούτε καν τους οριστικούς πίνακες, δεν έχει ανακοινώσει την κατανομή των προσλήψεων ανά κλάδο και ειδικότητα, ενώ παραμένει το πρόβλημα με τους χιλιάδες συναδέλφους που αποκλείστηκαν από τους πίνακες λόγω του παραβόλου των 3 ευρώ και δεν έγιναν δεκτές οι ενστάσεις τους.

Ταυτόχρονα με την τεράστια αναμονή και τις απαράδεκτες κωλυσιεργίες, αντί για διορισμούς ανακοινώθηκαν πρόσφατα γενικευμένες συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων σε όλη την Ελλάδα! Έτσι προσπαθεί το Υπουργείο να καλύψει τα επιπλέον κενά που θα προκύψουν μόνο από τις φετινές συνταξιοδοτήσεις! Δημιουργώντας ακόμα περισσότερα τμήματα με στοιβαγμένα 25 παιδιά, κλείνοντας σχολεία, αναγκάζοντας μαθητές να μετακινούνται μακριά από τα σπίτια τους, υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τη μόρφωση των παιδιών αλλά και την ασφάλειά τους σε εποχή πανδημίας.

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε, μετά από ένα τόσο μεγάλο διάστημα απομάκρυνσης των παιδιών από τα σχολεία με ευθύνη της κυβέρνησης, με τόσα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν ή εντάθηκαν, να ξεκινήσει η χρονιά χωρίς να έχουν όλοι οι μαθητές δασκάλους και καθηγητές από την πρώτη μέρα!

Είναι πιο αναγκαίο από ποτέ να υπάρχει όλο το απαραίτητο προσωπικό που θα στηρίξει τους μαθητές, όλες οι απαραίτητες ειδικότητες που χρειάζονται για την ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών, με μόνιμες σχέσεις εργασίας και σταθερότητα, ώστε να μπορούν οι σύλλογοι διδασκόντων να σχεδιάσουν και να οργανώσουν την παρέμβασή τους στα παιδιά απρόσκοπτα και με όλες τους τις δυνάμεις.

Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό το αίσχος των εκπαιδευτικών λάστιχο!

Η ψήφιση του νομοσχεδίου που καταργεί το 8ωρο και επιβάλλει στους εργαζόμενους δουλειά όποια στιγμή και για όσο χρόνο το απαιτεί ο εργοδότης,  μετατρέποντάς τους σε «σκλάβους» του 21ου αιώνα, οδηγεί σε πλήρη διάλυση των σταθερών εργασιακών σχέσεων και προμηνύει αντίστοιχες αλλαγές και στο δημόσιο.

Ο κλάδος μας βιώνει ήδη εδώ και χρόνια τη «διευθέτηση» της εργασίας, με τους πάνω από 52.000 αναπληρωτές, που δεν ξέρουν πότε και αν θα πιάσουν δουλειά, που μπορεί να προσληφθούν από τον Σεπτέμβρη έως και τον Μάη, ή που μπορεί τη μία χρονιά να δουλεύουν και την άλλη όχι, με τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, τους ωρομίσθιους, με τους αναπληρωτές των τρίμηνων συμβάσεων, που αξιοποιήθηκαν για να καλυφθούν λειτουργικές ανάγκες και σε πολλές περιπτώσεις τελικά απολύθηκαν -λες και δεν υπήρχε ανάγκη από προσωπικό, ειδικά σε μια τόσο δύσκολη χρονιά! Οι ίδιοι ομολογούν (βλ. ΟΟΣΑ και έκθεση Πισσαρίδη)  ότι στόχο έχουν την αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών με στόχο να καλύψουν τα κενά που η χρόνια αδιοριστία έχει δημιουργήσει!

Καλούμε όλο τον κλάδο και ιδιαίτερα τους αναπληρωτές συναδέλφους σε αγωνιστική επαγρύπνηση!

Η δύναμή μας βρίσκεται στον οργανωμένο, συλλογικό αγώνα! Είναι ο μόνος τρόπος για να κερδίσει το δίκιο, και αυτό το ξέρουν πολύ καλά- γι’ αυτό προσπαθούν με κάθε τρόπο να εμποδίσουν τη συλλογική δράση, να μας απομονώσουν, να καταργήσουν μέχρι και το δικαίωμά μας στην απεργία!

Οι κινητοποιήσεις και οι αγώνες του προηγούμενου διαστήματος έχουν δείξει τον δρόμο! Παλεύουμε μέσα από τα σωματεία μας, μαζί με όλους τους συναδέλφους, μόνιμους και αναπληρωτές, τους γονείς και τους μαθητές μας, γιατί αυτή είναι η μοναδική διέξοδος και προοπτική! Ακόμα πιο μαζικά και αποφασιστικά διεκδικούμε:  

  • Μαζικούς – μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών άμεσα, πριν την έναρξη της επόμενη σχολικής χρονιάς με βάση τις ανάγκες. Κανένας αποκλεισμένος. Καμία απόλυση αναπληρώτριας/τη.  Μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση..
  • Κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου και οποιασδήποτε διάταξης ακυρώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Κατάργηση του θεσμού των τριμήνων, των ΑΜΩ και των πολλαπλών κατηγοριών αναπληρωτών. Προσλήψεις όλων των αναπληρωτών σε μια φάση, με 12μηνη σύμβαση για όλους. Εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους. Κατάργηση των διατάξεων που δίνουν στους Διευθυντές Εκπαίδευσης τη δικαιοδοσία κατάρτισης πινάκων αναπληρωτών, καθώς και πρόσληψης-απόλυσης αναπληρωτών ανά Διεύθυνση.
  • Οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες με βάση τις πραγματικές ανάγκες. Ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του.
  • Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη. Κατάργηση του νόμου 4692/20 (Κεραμέως), που βάζει ελάχιστο όριο τους 15 μαθητές ανά τμήμα.
  • Κατάργηση των ποινών για τους συναδέλφους που παραιτούνται και των κλειστών πινάκων, εδώ και τώρα λύση για τους υπόλοιπους απορριφθέντες του παράβολου.
  • Μέτρα ουσιαστικής στήριξης των αναπληρωτών -δωρεάν μετακίνηση, επίδομα στέγασης, σίτιση κ.α.

Όλες και όλοι συμμετέχουμε μαζικά στην κινητοποίηση την Τρίτη 29/6, 1μμ στο ΥΠΑΙΘ!

Απαντάμε οργανωμένα – μαζικά ενάντια στο νέο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που επιχειρεί να ψηφίσει η κυβέρνηση μέσα στο κατακαλόκαιρο και τα σχολεία κλειστά!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Καταγγελίες προς εκπαιδευτικούς: Στοχοποίηση Εκπαιδευτικών και το βάρος που καλούνται να σηκώσουν
Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να βρίσκονται στο έλεος της οποιασδήποτε ανώνυμης ή κακόβουλης καταγγελίας
Καταγγελίες προς εκπαιδευτικούς: Στοχοποίηση Εκπαιδευτικών και το βάρος που καλούνται να σηκώσουν
Τρόφιμα
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
Η ελληνική κουζίνα στην κορυφή του κόσμου, στα βραβεία του Taste Atlas - Τα δέκα φαγητά που μας έδωσαν την πρωτιά
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
kena.jpg
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
Κοντεύουν Χριστούγεννα, η Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει ολοκληρωθεί και στο σχολείο υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικά κενά σε Αγγλικά,...
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών