Σκέψεις μιας «τεμπέλας» εκπαιδευτικού
Δεν είμαι «τεμπέλα». Δεν προσπαθώ να αποφύγω τη δουλειά. Δεν είμαι «αργόσχολη». Δεν είμαι «βολεμένη»

Το όνειρο: να μπω σε μια αίθουσα σχολείου, να νιώσω τη χαρά της διδασκαλίας, να επικοινωνήσω με τα παιδιά, να προσθέσω έστω κι ένα μικρό λιθαράκι στο οικοδόμημα της γνώσης. Ρομαντικό; Ίσως…

Αύγουστος 2002. Επιτέλους, ο πολυπόθητος διορισμός, ύστερα από σκληρή προσπάθεια: εργασία για τα προς το ζην και προετοιμασία για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ταυτόχρονα. Ξενύχτι, κούραση, ατελείωτες ώρες αγωνίας.

Και μπαίνω στην αίθουσα με τη χαρά ενός μικρού παιδιού. Και διαβάζω κάθε μέρα, προετοιμάζομαι, ψάχνω υλικό, δημιουργώ υλικό, προσπαθώ να ανταποκριθώ στο ρόλο μου. Είμαι ενθουσιασμένη και λατρεύω τη δουλειά μου. 

Και τα χρόνια περνάνε. Και συνεχίζω να κάνω τη δουλειά μου με ενθουσιασμό. Και συνεχίζω να αγαπώ τη δουλειά μου. Οι δυσκολίες και οι απογοητεύσεις πολλές. Μα εξακολουθώ να αγαπώ τη δουλειά μου. Είναι το όνειρό μου, αυτό που ήθελα από μικρό παιδί. Αυτό που με γέμιζε από μικρό παιδί. Ρομαντικό; Ίσως…

Τα βιβλία σύντροφοί μου. Η γνώση ανεξερεύνητο μυστικό. Ρομαντικό; Ίσως… 

Και συμπληρώνω σχεδόν 20 χρόνια μέσα στην αίθουσα. Και εξακολουθώ να είμαι χαρούμενη για τη δουλειά μου. Και συνεχίζω να ψάχνω τρόπους να βελτιώσω το μάθημά μου. Και συνεχίζω να παρακολουθώ επιμορφώσεις και σεμινάρια για να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να ανταποκριθώ στις περιστάσεις. 
Δεν τα καταφέρνω καλά πάντα. Δεν τα ξέρω όλα. Κάνω λάθη. Και προσπαθώ να μαθαίνω από αυτά.

Αλλά πάντα προσπαθώ για το καλύτερο. Προσπαθώ να προσφέρω κάτι κι εγώ, έστω και λίγο, στα παιδιά που παλεύουν για το μέλλον τους, που αγωνιούν για το αύριο, που κάνουν όνειρα για τη ζωή τους. 

Αυτήν την προσπάθεια, λοιπόν, ας μην την απαξιώνει η κοινωνία. Ας μην την ακυρώνει. Ας μην ακυρώνει τα όνειρα και τις αγωνίες μιας ολόκληρης ζωής. Δεν είμαι «τεμπέλα». Δεν προσπαθώ να αποφύγω τη δουλειά. Δεν είμαι «αργόσχολη». Δεν είμαι «βολεμένη». 

Ας μην είμαστε αφοριστικοί και ας μην «τσουβαλιάζουμε» τους ανθρώπους. 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PERIPOLIKO_euronikissi1.jpg
Ομολόγησε ο 29χρονος τη δολοφονία του 58χρονου στον Νέο Κόσμο - Τον ξυλοκόπησε επειδή του έκλεισε τον δρόμο
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δράστης ισχυρίστηκε ότι τσακώθηκε με τον οδηγό του ΙΧ επειδή του έκλεισε τον δρόμο
Ομολόγησε ο 29χρονος τη δολοφονία του 58χρονου στον Νέο Κόσμο - Τον ξυλοκόπησε επειδή του έκλεισε τον δρόμο
παππας
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
Η έρευνα φέρνει στο φως ότι ο Πετσίτης είχε επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, μεταξύ των οποίων και ο δολοφονηθείς πρώην...
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
onaseia
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"
Σφοδρές αντιδράσεις για τα "Ωνάσεια Σχολεία" – Κίνδυνος αποκλεισμού μαθητών με ειδικές ανάγκες
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"
taksi
Ελλείψεις προσωπικού σε δημοτικό σχολείο προκαλούν έντονες αντιδράσεις γονέων - Φόβοι για συγχωνεύσεις τμημάτων και αύξηση μαθητών ανά τάξη
Παράλληλα, προειδοποιούν για τον κίνδυνο να αποδυναμωθεί το Ολοήμερο Πρόγραμμα, με πιθανές περικοπές ωρών και συγχωνεύσεις τμημάτων, γεγονός που θα...
Ελλείψεις προσωπικού σε δημοτικό σχολείο προκαλούν έντονες αντιδράσεις γονέων - Φόβοι για συγχωνεύσεις τμημάτων και αύξηση μαθητών ανά τάξη