Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Ερωτηματικά και απορίες ως προς την αξιοπιστία της πληροφόρησης έχουν προκύψει στην ΕΛΜΕ Πρέβεζας σχετικά με την μετατροπή του 1ου Γυμνασίου Πρέβεζας σε Πειραματικό

Η ΕΛΜΕ Πρέβεζας καταγγέλλει πως η πρόσφατη ανακοίνωση της διεύθυνσης του 1ου Γυμνασίου Πρέβεζας εγείρει πολλά ερωτήματα σχετικά με την αξιοπιστία της πληροφόρησης που παρέχεται από τη διεύθυνση του σχολείου, σχετικά με τη λειτουργία του ως Πρότυπο Γυμνάσιο.

Αρχικά βέβαια, όπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, δε θα ήταν «αναμενόμενο» να προκύπτουν ερωτηματικά και απορίες, αν είχε προηγηθεί μια διαδικασία διαλόγου και διαβούλευσης με όλους τους εμπλεκόμενους (γονείς, εκπαιδευτικούς, δημοτικούς άρχοντες, τοπική κοινωνία).

«Ο λόγος που αυτά προκύπτουν είναι ακριβώς επειδή προηγήθηκε η εν κρυπτώ μεθόδευση από πλευράς Δ.Δ.Ε. Πρέβεζας για τη μετατροπή του σχολείου σε πρότυπο, ενάντια στη βούληση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου και της εκπαιδευτικής κοινότητας», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί.

Η διεύθυνση του 1ου Γυμνασίου Πρέβεζας αναφέρει, ότι η βεβαίωση παρακολούθησης που χορηγείται μετά τη συμμετοχή των μαθητών σε ομίλους αριστείας και καινοτομίας θα αποτελέσει πιστοποιητικό που θα ενισχύσει τη μελλοντική ακαδημαϊκή εξέλιξη των μαθητών, γεγονός που διαψεύστηκε από τα πλέον αρμόδια χείλη, το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων, μέσα από την πρόσφατη απάντησή του σε ερώτημα της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πρέβεζας. Από το σχολείο αναφέρεται επίσης ότι ο αριθμός εισακτέων ορίστηκε στους 57 και ότι δεν υπάρχει η βάση εισαγωγής.

Η απόφαση αυτή  εγείρει ερωτηματικά στην ΕΛΜΕ Πρέβεζας για το με ποια κριτήρια ορίστηκε ο παραπάνω αριθμός, όταν ακόμα δεν είναι γνωστός ο αριθμός των αιτήσεων (η διαδικασία είναι σε εξέλιξη).

«Μια αυθαίρετη επιλογή, η οποία ανατρέπει τον εκπαιδευτικό χάρτη της πόλης, αφού σε συνδυασμό με τη νέα χωροταξική κατανομή, η οποία έγινε ξανά με μονοπρόσωπη απόφαση του Διευθυντή Δ.Ε. χωρίς να υπάρξει καμία διαβούλευση με κανέναν εμπλεκόμενο (διευθυντές γυμνασίων, δημοτική αρχή, συλλόγους γονέων), οδηγεί τα υπόλοιπα γυμνάσια σε μαρασμό, την ώρα μάλιστα που η δαμόκλειος σπάθη των συγχωνεύσεων βρίσκεται ξανά προ των πυλών, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη διευθυντών. Η δε απουσία βάσης εισαγωγής προφανώς και καταρρίπτει ουσιαστικά το αφήγημα της αριστείας. Είναι προφανές ότι μόνο για «έγκυρη και υπεύθυνη» ενημέρωση δεν μπορεί να μιλά η διεύθυνση του σχολείου», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Επιπλέον, τις τελευταίες εβδομάδες, η εκπαιδευτική κοινότητα γίνεται μάρτυρας της εμμονής του Διευθυντή Δ.Ε. να μην προχωρήσει σε αποκατάσταση της αδικίας εις βάρος των συναδέλφων του 1ου Γυμνασίου Πρέβεζας, στους οποίους, κατά παράβαση του Νόμου 4692/2020, δεν έδωσε τη δυνατότητα να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα, παρότι ο χαρακτηρισμός του σχολείου ως Πρότυπο ήταν γνωστός πριν τη σύνταξη της πρότασης τοποθέτησης που υπέβαλε στην Π.Δ.Ε. Ηπείρου.

Ο Διευθυντής Δ.Ε. είναι εκτεθειμένος νομικά, αλλά και ηθικά, αφού η απορία που γεννάται στον εκπαιδευτικό κόσμο είναι προφανής: αφού ήταν ο μοναδικός εισηγητής της μετατροπής του σχολείου σε Πρότυπο, γιατί δεν διεκδίκησε ο ίδιος την τοποθέτησή του στο κενό του 1ου Γυμνασίου Πρέβεζας στις πρόσφατες υπηρεσιακές μεταβολές (όντας ο εκπαιδευτικός με τα περισσότερα μόρια στην ειδικότητά του), προκειμένου να καταδείξει στην πράξη την ένθερμη υποστήριξή του στον θεσμό των Προτύπων; Το γεγονός ότι απέφυγε να το πράξει έχει τεράστια συμβολική σημασία.

Δε θα πρέπει να ξεχνάμε, επίσης, ότι τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της κυβέρνησης των αρίστων επίκειται η προτυποποίηση και ενός Λυκείου στη πόλη της Πρέβεζας, προκειμένου να υπάρξει η διασύνδεση που προβλέπεται από τη νομοθεσία. Με τη συγκεκριμένη διαδικασία γίνεται ορατός και αγγίζει τα όρια της βεβαιότητας πια ο κίνδυνος για την εμπέδωση των διακρίσεων στην εκπαίδευση. Αποτελεί ύψιστη ανάγκη η διαμόρφωση μιας πλατιάς κοινωνικής Συμμαχίας για να ανατραπούν στην πράξη και να πεταχτούν στον κάδο των αχρήστων της εκπαιδευτικής ιστορίας τα σχέδιά τους, που προμηνύουν ένα δυστοπικό μέλλον για την παιδεία και την κοινωνία γενικότερα.

Η ΕΛΜΕ Πρέβεζας καταλήγει: «Καλούμε τον εκπαιδευτικό και όχι μόνο κόσμο σε συστράτευση και διαρκή αγώνα ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές και αντιδημοκρατικές πολιτικές της παρούσας κυβέρνησης».

«Απαιτούμε την άμεση και οριστική ανάκληση του ΦΕΚ του Υπουργείου για τη μετατροπή σχολικών μονάδων σε Πρότυπα που ανοίγουν δρόμους για κατηγοριοποίηση-υποβάθμιση των σχολείων και των μαθητών και οδηγούν τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών σε καθεστώς δουλοπαροικίας».

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς θα πάρεις το άγνωστο Επίδομα 244,35 ευρώ με 3 δικαιολογητικά

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η πρώτη ετήσια Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών στον Αυτισμό στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

katalipseis sxoleia
Ανοικτή επιστολή: «Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
«Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι...
Ανοικτή επιστολή: «Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
ΕΟΠΠΕΠ: Ολοκληρώθηκαν οι πανελλήνιες εξετάσεις πιστοποίησης 9.948 αποφοίτων ΙΕΚ και ΣΕΚ
Οι εξετάσεις πιστοποίησης Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ. διενεργήθηκαν από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ΕΟΠΠΕΠ: Ολοκληρώθηκαν οι πανελλήνιες εξετάσεις πιστοποίησης 9.948 αποφοίτων ΙΕΚ και ΣΕΚ
sxoleia kleista 2022 koronoios
Βόλος: Στο αυτόφωρο αρνήτρια-μητέρα - Για 1,5 χρόνο δεν έστελνε το παιδί της σχολείο
Στο Αυτόφωρο πρόκειται να οδηγηθεί 33χρονη μητέρα, στο Βόλο, που δεν έστελνε το παιδί της σχολείο επί 1,5 χρόνο
Βόλος: Στο αυτόφωρο αρνήτρια-μητέρα - Για 1,5 χρόνο δεν έστελνε το παιδί της σχολείο