Γονείς: Να αποσυρθεί η εγκύκλιος για τη Β' ξένη γλώσσα
Την άμεση απόσυρση της εγκυκλίου που καταργεί την δεύτερη ξένη γλώσσα στα Δημοτικά Σχολεία ζητά η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ)

Λίγες ημέρες πριν το τέλος της σχολικής χρονιά θα αναμέναμε η κυβέρνηση να ανακοινώνει μέτρα για την άρση των τεράστιων προβλημάτων που συσσωρευτήκαν τις δύο τελευταίες σχολικές χρονιές και τα οποία ανέδειξε με δραματικό τρόπο η πανδημία, αναφέρει χαρακτηριστικά η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ).

Οι γονείς σημειώνουν: «Θα περιμέναμε μέτρα αποκατάστασης των τεράστιων εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών κενών που άφησε η τηλε-εκπαίδευση με το διορισμό νέων εκπαιδευτικών για να καλύψουν τα τεράστια κενά. Μέτρα για λιγότερους μαθητές ανά τμήμα και ενίσχυση του προσωπικού και των σχολικών υποδομών καθαριότητας, υγιεινής και ασφάλειας».

Και συνεχίζουν λέγοντας: «Αντί αυτών η κυβέρνηση δείχνει τις προσθέσεις της για το τι θα ακολουθήσει  με μία εγκύκλιο που θέτει νέα εμπόδια στην επιλογή Β' Ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά. Με μοναδικό κριτήριο την ελαχιστοποίηση των εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στα σχολεία: Καταργείται ο ελάχιστος αριθμός 12 μαθητών/τριών, για το σχηματισμό τμήματος Β' Ξένης Γλώσσας και περιορίζεται ακόμα περισσότερο το δικαίωμα των μαθητών στην ελεύθερη επιλογή Β' Ξένης Γλώσσας».

Να σημειωθεί πως η εγκύκλιος αναφέρει, επίσης, ότι εάν μέχρι την 1η Οκτώβρη δεν έχει καλυφτεί η θέση του εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που επιλέχτηκε, τότε οι μαθητές θα διδάσκονται τη γλώσσα για την οποία υπάρχει διαθέσιμος εκπαιδευτικός στην περιοχή.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να πεταχτούν εκτός εκπαίδευσης εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, που εργάζονται εδώ και 15 και πλέον έτη ως αναπληρωτές, καθώς τα σχολεία, αλλά και ολόκληρες περιοχές θα οδηγηθούν αναγκαστικά σε διδασκαλία ξένης γλώσσας όχι με βάση τις επιλογές των μαθητών αλλά με βάση τις οργανικές θέσεις της κάθε περιοχής.

Ως ΑΣΓΜΕ διεκδικούμε:

  • Άμεση απόσυρση της εγκυκλίου. Να μην αποκλείεται κανένας μαθητής από την ξένη γλώσσα, που επιθυμεί να διδαχθεί.
  • Εκπόνηση συγκεκριμένου σχεδίου για αποκτήσει συνέχεια η διδασκαλία της Β' Ξένης Γλώσσας από τάξη σε τάξη αλλά και από βαθμίδα σε βαθμίδα με στόχο την απόκτηση πτυχίου γλωσσομάθειας για όλες τις ξένες γλώσσες με την ολοκλήρωση των σπουδών στο σχολείο. Η πιστοποίηση αυτών των γνώσεων να πάψει να είναι ακριβοπληρωμένο εμπόρευμα που δίνεται από ιδιωτικούς φορείς.
  • Διορισμούς  μόνιμων εκπαιδευτικών άμεσα, πριν την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς. Ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του, χωρίς δεύτερες και τρίτες αναθέσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Η φωνή απόγνωσης μιας ολόκληρης κατηγορίας εκπαιδευτικών - Ένα μήνυμα που αποτυπώνει την πραγματικότητα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
Πώς η επιμονή και η οργάνωση χάρισαν -στον 2ο χρόνο προσπάθειας- την μεγάλη επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
βιβλία
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή
Μία γλωσσική συνύπαρξη αιώνων αποκαλύπτεται μέσα από καθημερινά ελληνικά επώνυμα που κρύβουν αλβανική καταγωγή
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή