Εκπαιδευτικοί: Οργανικές θέσεις για τη Δραματική Τέχνη
Σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητα ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και διορισμούς για τον κλάδο σε όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, ζητά τη Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητα ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και διορισμούς για τον κλάδο σε όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, ζητά τη Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

«Το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά αντιμετωπίζει τον κλάδο και τους συναδέλφους  ως ευκαιριακούς διασκεδαστές και τους θέτει εκτός ισονομίας και ισοπολιτείας, σε σχέση με  όλους τους υπόλοιπους κλάδους που στελεχώνουν την εκπαίδευση», αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί και συνεχίζουν:

«Υποβαθμίζει με αυτόν τον τρόπο, τον κλάδο ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, θέτει υπό αμφισβήτηση  την  προσφορά όλων αυτών των χρόνων και  στερεί  από τους μαθητές και τις μαθήτριες τις παιδαγωγικές αξίες και την σπουδαιότητα της θεατρικής τέχνης αλλά και γενικότερα τα οφέλη της καλλιτεχνικής παιδείας». 

Αναλυτικά

Εν όψει των επικείμενων διορισμών του Υπουργείου Παιδείας διαπιστώνεται η παντελής  έλλειψη οργανικών θέσεων για τον κλάδο ΠΕ 91.02  Δραματικής Τέχνης. Για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στην υποβάθμιση του, στοχεύοντας εκ νέου στον αποκλεισμό των συναδέλφων από τους επικείμενους διορισμούς, προσβάλλοντας και ακυρώνοντας το παιδαγωγικό και καλλιτεχνικό τους έργο.  
 
Το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά αντιμετωπίζει τον κλάδο και τους συναδέλφους  ως ευκαιριακούς διασκεδαστές και τους  θέτει εκτός ισονομίας και ισοπολιτείας, σε σχέση με  όλους τους υπόλοιπους κλάδους που στελεχώνουν την εκπαίδευση.

Υποβαθμίζει με αυτόν τον τρόπο, τον κλάδο ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, θέτει υπό αμφισβήτηση  την  προσφορά όλων αυτών των χρόνων και  στερεί  από τους μαθητές και τις μαθήτριες τις παιδαγωγικές αξίες και την σπουδαιότητα της θεατρικής τέχνης αλλά και γενικότερα τα οφέλη της καλλιτεχνικής παιδείας. 
 
Οι  εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης διδάσκουν  Θεατρική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το 2001 και  Υποκριτική, Αυτοσχεδιασμό, Αγωγή Προφορικού Λόγου  και άλλα μαθήματα, στα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας από την ίδρυση τους και μέχρι σήμερα. Από το 2001 αναπληρώνουν  τον εαυτό τους,  καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αρχικά ως ωρομίσθιοι και μετέπειτα ως αναπληρωτές, στελεχώνοντας και στηρίζοντας τη διδασκαλία των Τεχνών στα σχολεία όλης της επικράτειας. 
 
Παρ όλες τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες που καλύπτουν στα Δημόσια σχολεία, αναίτια και αυθαίρετα το Υπουργείο Παιδείας τους απέκλεισε  από την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση για δύο ολόκληρα χρόνια (2006-2008), όπως και από τις γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για διορισμούς το 2008. Με προσφυγή  στο Συνήγορο του Πολίτη το Υπουργείο επανέφερε τον κλάδο ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, στην εκπαίδευση το σχολικό έτος 2008-2009. Από τότε βρισκονται  ως κλάδος στο καθεστώς μόνιμης αδιοριστίας και περιθωριοποίησης της ειδικότητας,  καθώς οι ετήσιες προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται βάση ενός ακαθόριστου ποσοστού επί του συνόλου των θέσεων, που έχει αποφασιστεί αυθαίρετα και χωρίς καμία σχετική νομοθετική ρύθμιση από το Υπουργείο. 
 
-Ζητάμε επιτέλους σεβασμό στην αξία του κλάδου, καθώς και αποκατάσταση της αδικίας τόσων χρόνων με άμεσους διορισμούς στα σχολεία της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 

-Ζητάμε τη σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητα ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση . 

-Ζητάμε διορισμούς για τον κλάδο ΠΕ91.02 σε όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, για τα μαθήματα Δραματικής Τέχνης (Υποκριτική, Αυτοσχεδιασμό, Αγωγής Προφορικού Λόγου κ.ά.). αποκαθιστώντας την αδικία της αδιοριστίας του κλάδου στα σχολεία αυτά, από το 2008. 
  
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ – ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»