Εκπαιδευτικοί: Οργανικές θέσεις για τη Δραματική Τέχνη
Σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητα ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και διορισμούς για τον κλάδο σε όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, ζητά τη Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητα ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και διορισμούς για τον κλάδο σε όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, ζητά τη Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

«Το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά αντιμετωπίζει τον κλάδο και τους συναδέλφους  ως ευκαιριακούς διασκεδαστές και τους θέτει εκτός ισονομίας και ισοπολιτείας, σε σχέση με  όλους τους υπόλοιπους κλάδους που στελεχώνουν την εκπαίδευση», αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί και συνεχίζουν:

«Υποβαθμίζει με αυτόν τον τρόπο, τον κλάδο ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, θέτει υπό αμφισβήτηση  την  προσφορά όλων αυτών των χρόνων και  στερεί  από τους μαθητές και τις μαθήτριες τις παιδαγωγικές αξίες και την σπουδαιότητα της θεατρικής τέχνης αλλά και γενικότερα τα οφέλη της καλλιτεχνικής παιδείας». 

Αναλυτικά

Εν όψει των επικείμενων διορισμών του Υπουργείου Παιδείας διαπιστώνεται η παντελής  έλλειψη οργανικών θέσεων για τον κλάδο ΠΕ 91.02  Δραματικής Τέχνης. Για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στην υποβάθμιση του, στοχεύοντας εκ νέου στον αποκλεισμό των συναδέλφων από τους επικείμενους διορισμούς, προσβάλλοντας και ακυρώνοντας το παιδαγωγικό και καλλιτεχνικό τους έργο.  
 
Το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά αντιμετωπίζει τον κλάδο και τους συναδέλφους  ως ευκαιριακούς διασκεδαστές και τους  θέτει εκτός ισονομίας και ισοπολιτείας, σε σχέση με  όλους τους υπόλοιπους κλάδους που στελεχώνουν την εκπαίδευση.

Υποβαθμίζει με αυτόν τον τρόπο, τον κλάδο ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, θέτει υπό αμφισβήτηση  την  προσφορά όλων αυτών των χρόνων και  στερεί  από τους μαθητές και τις μαθήτριες τις παιδαγωγικές αξίες και την σπουδαιότητα της θεατρικής τέχνης αλλά και γενικότερα τα οφέλη της καλλιτεχνικής παιδείας. 
 
Οι  εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης διδάσκουν  Θεατρική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το 2001 και  Υποκριτική, Αυτοσχεδιασμό, Αγωγή Προφορικού Λόγου  και άλλα μαθήματα, στα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας από την ίδρυση τους και μέχρι σήμερα. Από το 2001 αναπληρώνουν  τον εαυτό τους,  καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αρχικά ως ωρομίσθιοι και μετέπειτα ως αναπληρωτές, στελεχώνοντας και στηρίζοντας τη διδασκαλία των Τεχνών στα σχολεία όλης της επικράτειας. 
 
Παρ όλες τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες που καλύπτουν στα Δημόσια σχολεία, αναίτια και αυθαίρετα το Υπουργείο Παιδείας τους απέκλεισε  από την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση για δύο ολόκληρα χρόνια (2006-2008), όπως και από τις γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για διορισμούς το 2008. Με προσφυγή  στο Συνήγορο του Πολίτη το Υπουργείο επανέφερε τον κλάδο ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, στην εκπαίδευση το σχολικό έτος 2008-2009. Από τότε βρισκονται  ως κλάδος στο καθεστώς μόνιμης αδιοριστίας και περιθωριοποίησης της ειδικότητας,  καθώς οι ετήσιες προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται βάση ενός ακαθόριστου ποσοστού επί του συνόλου των θέσεων, που έχει αποφασιστεί αυθαίρετα και χωρίς καμία σχετική νομοθετική ρύθμιση από το Υπουργείο. 
 
-Ζητάμε επιτέλους σεβασμό στην αξία του κλάδου, καθώς και αποκατάσταση της αδικίας τόσων χρόνων με άμεσους διορισμούς στα σχολεία της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 

-Ζητάμε τη σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητα ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση . 

-Ζητάμε διορισμούς για τον κλάδο ΠΕ91.02 σε όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, για τα μαθήματα Δραματικής Τέχνης (Υποκριτική, Αυτοσχεδιασμό, Αγωγής Προφορικού Λόγου κ.ά.). αποκαθιστώντας την αδικία της αδιοριστίας του κλάδου στα σχολεία αυτά, από το 2008. 
  
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ – ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ektakto
Παλαιό Φάληρο: Δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη κατάσταση στη μητέρα της 3χρονης
Παλαιό Φάληρο: Ποινική δίωξη εισαγγελέα στη μητέρα του νεκρού παιδιού για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη κατάσταση
Παλαιό Φάληρο: Δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη κατάσταση στη μητέρα της 3χρονης
nosokomeia_xeirourgeia
Συγκίνηση στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης ξύπνησε μετά τη μεταμόσχευση ήπατος
Θαύμα στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης από τα Φάρσαλα άνοιξε τα μάτια του μετά τη μεταμόσχευση ήπατος – Διαρκώς στο πλευρό του οι γονείς του
Συγκίνηση στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης ξύπνησε μετά τη μεταμόσχευση ήπατος
Τροχαίο στη Βόνιτσα
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Σκοτώθηκε ο γιος πασίγνωστου Ελληνοαμερικανού καθηγητή του ΜΙΤ
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Ο γιος του διακεκριμένου καθηγητή του MIT σκοτώθηκε σε σοβαρό τροχαίο ενώ βρισκόταν στην Ελλάδα για διακοπές
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Σκοτώθηκε ο γιος πασίγνωστου Ελληνοαμερικανού καθηγητή του ΜΙΤ
Σοφία Ζαχαράκη στον Έβρο
Στον Έβρο η Σοφία Ζαχαράκη: «Μεγάλη μέρα για την Ελλάδα η αναγνώριση των Μπεκτασήδων Αλεβιτών Μουσουλμάνων της Θράκης»
Επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, στο χωριό Ρούσσα του ‘Εβρου, μετά την αναγνώριση της κοινότητας των...
Στον Έβρο η Σοφία Ζαχαράκη: «Μεγάλη μέρα για την Ελλάδα η αναγνώριση των Μπεκτασήδων Αλεβιτών Μουσουλμάνων της Θράκης»