Ανοιχτή επιστολή στην Υπουργό Παιδείας από εκπαιδευτικούς Δραματικής Τέχνης
Επιστολή από εκπαιδευτικούς για την σύσταση οργανικών θέσεων

Ανοιχτή επιστολή στην Υπουργό Παιδείας , στέλνουν οι εκπαιδευτικοί Δραματικής  Τέχνης ΠΕ 9102 Βορείου Ελλάδος για την σύσταση οργανικών θέσεων.

Η επιστολή

Κυρία Υπουργέ

Είμαστε εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης (πρώην ΠΕ18. 41 με σύσταση κλάδου για τη Δευτεροβάθμια ΚΥΑ: ΔΥ/13934/12-1-2001, ΦΕΚ 204, τ. Β’, 2-3-2001 και για την Πρωτοβάθμια  ΚΥΑ 50200/Δ1, ΦΕΚ 1493, 4-5-2012) και διδάσκουμε  Θεατρική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το 2001 και  Υποκριτική, Αυτοσχεδιασμό,  Αγωγή Προφορικού Λόγου  και άλλα μαθήματα, στα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας από την ίδρυση τους και μέχρι σήμερα.

Από το 2001 αναπληρώνουμε τον εαυτό μας,  καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αρχικά ως ωρομίσθιοι και μετέπειτα ως αναπληρωτές, στελεχώνοντας και στηρίζοντας τη διδασκαλία των Τεχνών στα σχολεία όλης της επικράτειας.

Παρ όλες τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες που καλύπτουμε στα Δημόσια σχολεία, αναίτια και αυθαίρετα το Υπουργείο Παιδείας μας απέκλεισε  από την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση για δύο ολόκληρα χρόνια (2006-2008), με αποτέλεσμα να χάσουμε την εργασία μας, αλλά και την προϋπηρεσία δύο χρόνων, ενώ αντίθετα ο συναφής  κλάδος ΠΕ91.01 Θεατρικών Σπουδών, συνέχισε να εργάζεται και να μοριοδοτείται κανονικότατα, τροφοδοτώντας την έναρξη μιας άνευ προηγουμένου  διάκρισης  έναντι του κλάδου μας. 

Το  Υπουργείο Παιδείας συνέχισε αυτή τη διάκριση  με τον αποκλεισμό μας στις γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για διορισμούς το 2008,  καθώς και με τον  αποκλεισμό μας, από τους διορισμούς με το ποσοστό του 40%, όπως προέβλεπε ο νόμος Ν. 3687/2008 (ΦΕΚ 159/1-8-2008 τ. Α΄), με το Άρθρο 5, τέλος παραγράφου 2. Αυτά τα γεγονότα  μας οδήγησαν  στο Συνήγορο του Πολίτη που με τη γνωμοδότηση του, δικαίωσε την προσφυγή μας  και οδήγησε το Υπουργείο σε αποκατάσταση του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, με επαναφορά μας στην εκπαίδευση  το σχολικό έτος 2008-2009. Από τότε βρισκόμαστε ως κλάδος στο  καθεστώς  μόνιμης αδιοριστίας και μιας περιθωριοποίησης  της ειδικότητας μας έναντι της ειδικότητας των Θεατρικών Σπουδών,  καθώς οι ετήσιες προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται  βάση ενός  ακαθόριστου ποσοστού επί του συνόλου των θέσεων, που έχει αποφασιστεί αυθαίρετα και χωρίς καμία σχετική νομοθετική ρύθμιση από το Υπουργείο. 

Παρ  όλες τις αδικίες, τις παρατυπίες και τους αποκλεισμούς, συνεχίζουμε να λειτουργούμε συνεισφέροντας τα μέγιστα στην εκπαίδευση, με απόλυτη αίσθηση της παιδαγωγικής μας ευθύνης έναντι των  μαθητών και των μαθητριών μας, υπηρετώντας και μεταλαμπαδεύοντας με ζέση και ενθουσιασμό τις γνώσεις μας και τις παιδαγωγικές αξίες της αρχαίας τέχνης του Θεάτρου.

Για ακόμη μια φορά όμως, και εν όψει των επικείμενων διορισμών του Υπουργείου Παιδείας, διαπιστώνουμε την  παντελή έλλειψη οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας  ΠΕ 91.02  Δραματικής Τέχνης.   Για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας  προχωρά στην υποβάθμιση  του κλάδου μας,  στοχεύοντας εκ νέου στον αποκλεισμό μας   από τους επικείμενους διορισμούς, προσβάλλοντας και ακυρώνοντας το παιδαγωγικό και καλλιτεχνικό μας έργο αλλά και την ίδια μας την αξιοπρέπεια. 

Το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά, μας αντιμετωπίζει ως ευκαιριακούς διασκεδαστές και μας θέτει εκτός ισονομίας και ισοπολιτείας, σε σχέση με  όλους τους υπόλοιπους κλάδους που στελεχώνουν την εκπαίδευση.  Υποβαθμίζει με αυτόν τον τρόπο, τον κλάδο ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, θέτει υπό αμφισβήτηση ακαδημαϊκά και καλλιτεχνικά προσόντα καθώς και την  προσφορά όλων αυτών των χρόνων. Στερεί τέλος από τους μαθητές και τις μαθήτριες τις παιδαγωγικές αξίες και την σπουδαιότητα της θεατρικής τέχνης αλλά και γενικότερα τα οφέλη της καλλιτεχνικής παιδείας.

Ζητάμε επιτέλους σεβασμό στην αξία του κλάδου, καθώς και αποκατάσταση της αδικίας τόσων χρόνων με άμεσους διορισμούς στα σχολεία της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης

Ζητάμε τη σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητα ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στο  μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και να εφαρμοστεί επιτέλους, η δίκαιη ποσόστωση 40%  για τον κλάδο μας, στην κατανομή των θέσεων, σε σχέση με την ειδικότητα ΠΕ91.01 Θεατρικών Σπουδών

Ζητάμε διορισμούς για τον κλάδο ΠΕ91.02  σε όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, για τα μαθήματα Δραματικής Τέχνης ( Υποκριτική, Αυτοσχεδιασμό, Αγωγής Προφορικού Λόγου κ.ά.). αποκαθιστώντας την αδικία της αδιοριστίας του κλάδου στα σχολεία αυτά, από το 2008. 

Εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, Βόρειας Ελλάδας
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;