Αναλυτικός οδηγός αποσπάσεων εκπαιδευτικών 2021-2022
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν εκπαιδευτικοί για τις αποσπάσεις 2021-2022 - Αναλυτικός οδηγός από τις ΣΥΝΕΚ

Δημοσιεύτηκαν στις 16/4/2021 οι εγκύκλιοι αποσπάσεων σε σχολικές μονάδες και φορείς για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Όπως αναφέρουν οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝ.Ε.Κ.) «το 2021 θα έχουμε τις πρώτες αποσπάσεις χωρίς την παρουσία αιρετών σε ΠΥΣΔΕ/ΑΠΥΣΔΕ/ΚΥΣΔΕ για τον ουσιαστικό έλεγχο όλης της διαδικασίας! Οι αποσπάσεις: α)από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ β) σε ΚΕΣΥ γ) σε δομές ΕΑΕ δ) σε Μουσικά Σχολεία ε) σε Καλλιτεχνικά Σχολεία και στ) σε Εκκλησιαστικά Σχολεία, θα γίνουν χωρίς την παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών σε όλα τα στάδια τους αλλά μόνο με διορισμένα μέλη!

Και αυτή η αντιδημοκρατική εκτροπή, είναι η «κανονικότητα» που θέλουν να επιβάλουν μετά τις ηλεκτρονικές εκλογές παρωδία, σε όλες τις διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών.

Η παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών όλα αυτά τα χρόνια εξασφάλιζε την αντικειμενικότητα και τη διαφάνεια σε αυτές τις διαδικασίες! Με απόλυτα χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ), η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, η διαφάνεια, η αμεροληψία, η ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται. Ξαναγυρίζουμε στις μαύρες εποχές και στα σκοτάδια της συναλλαγής και του ρουσφετιού, των πολιτικών πιέσεων και της πελατειακής αντίληψης που θα προβάλει τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών όχι ως απαράγραπτο εργασιακό δικαίωμα αλλά ως χάρη ή ευνοϊκή εξυπηρέτηση! 

Για την καλύτερη ενημέρωση των εκπαιδευτικών οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις/(ΣΥΝ.Ε.Κ.)  αποκωδικοποιούμε κάποια σημεία των εγκυκλίων:

  • Ποια είναι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων απόσπασης;

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων απόσπασης είναι από 20-04-2021 μέχρι 27-04-2021 και ώρα 15:00. Είναι προφανές ότι τα χρονικά περιθώρια είναι πολύ ασφυκτικά και με δεδομένο ότι οι μισές σχολικές μονάδες την περίοδο αυτή είναι κλειστές λόγω της πανδημίας, πρέπει να δοθεί μια εύλογη παράταση λίγων ημερών! Σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί πρέπει να ενημερωθούν και να κινηθούν με ταχύτατους ρυθμούς για να υποβάλουν έγκαιρα και ολοκληρωμένα την αίτησή τους!

  • Πώς υποβάλλονται οι αιτήσεις και μέχρι πότε μπορεί να γίνει ανάκληση της αίτησης απόσπασης αλλά και πιθανής απόσπασης;

Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν την αίτηση απόσπασης ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠ.Π.Ε.Θ. (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr/).

Μέχρι τις 24 Μαΐου 2021 δίνεται η δυνατότητα στον ίδιο τον εκπαιδευτικό να ανακαλέσει την αίτηση απόσπασης μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος.

Ο χρόνος απόσπασης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ δε θεωρείται σε καμιά περίπτωση υπηρέτηση της οργανικής και επομένως με το χρόνο αυτό δε θεμελιώνεται δικαίωμα μετάθεσης.

Μετά την ανακοίνωση των αποσπάσεων οι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν, μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος αίτηση ανάκλησης της απόσπασής τους μέχρι 09-07-2021, αναφέροντας συνοπτικά και με σαφήνεια τους λόγους υποβολής της.

Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν μέχρι και πέντε προτιμήσεις ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ αντίστοιχα.

Η αίτηση από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ δε θα εξετάζεται σε περίπτωση που ικανοποιηθεί αίτηση του εκπαιδευτικού σε υπηρεσία/φορέα, ΚΕΣΥ, ΣΜΕΑ, Μουσικό, Καλλιτεχνικό ή Εκκλησιαστικό σχολείο.

  • Τι γίνεται με τις αποσπάσεις των κοινών ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια;

Οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86 και ΠΕ91 πραγματοποιούνται στην οικεία βαθμίδα, στην οποία ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός. Δίνεται όμως η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς των ανωτέρω κλάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που επιθυμούν να αποσπαστούν σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, να περιλάβουν στην αίτησή τους και την επιλογή «Επιθυμώ απόσπαση και σε πρωτοβάθμια εκπαίδευση». Στην περίπτωση αυτή, επειδή τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ συμπίπτουν, η αναγραφή συγκεκριμένου ΠΥΣΔΕ προτίμησης θα λαμβάνεται και ως αίτηση στο αντίστοιχο ΠΥΣΠΕ. Οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων αυτών, πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στο σημείο αυτό, επειδή τα προηγούμενα χρόνια δημιουργήθηκαν σοβαρά προβλήματα με λάθη στην υποβολή της αίτησης!

  • Πώς γίνονται οι αποσπάσεις με κριτήρια μοριοδότησης;

Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια:

1) η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται κλιμακωτά ως ακολούθως:

α) μία (1) μονάδα για κάθε έτος από 1 έως και 10 έτη υπηρεσίας

β) 1,5 μονάδες για κάθε έτος από 10 έτη και άνω έως και 20 έτη

γ) δύο (2) μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας από 20 έτη και άνω

2) η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10) μονάδες,

3) η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες,

4) οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:

  • Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες. Ίδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και οι διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).

  • Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν δώδεκα (12) μονάδες αν έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.

  • Οι άγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν έξι (6) μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει.

  • Μονάδες τέκνων λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί ως εξής: πέντε (5) μονάδες για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο) και δέκα (10) μονάδες για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά, εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν.

  • Μονάδες γάμου και τέκνων λαμβάνουν και οι εκπαιδευτικοί που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.

  • Ποιες είναι οι περιπτώσεις αποσπάσεων για σοβαρούς λόγους υγείας;

α. των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους (μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό 67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω),

β. των γονέων των ίδιων των εκπαιδευτικών (και όχι των συζύγων τους) που είναι δημότες από διετίας και διαμένουν σε δήμο της περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω),

γ. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (μονάδες 5).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την απόδειξη του ποσοστού αναπηρίας των τριών ως άνω περιπτώσεων απαιτείται εν ισχύ γνωμάτευση πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής ή Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), που εκδίδεται βάσει του Ενιαίου Κανονισμού Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας, όπως ισχύει κάθε φορά (άρθρο 7 του ν. 3863/2010).

Για τις τρεις προηγούμενες περιπτώσεις των σοβαρών λόγων υγείας η μοριοδότηση δεν γίνεται προσθετικά εντός της ίδιας κατηγορίας στην περίπτωση που συντρέχει λόγος μοριοδότησης σε περισσότερα του ενός συγγενικά άτομα.

δ) η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3). Τη μοριοδότηση αυτή λαμβάνουν και οι σύζυγοι των εκπαιδευτικών. Για την απόδειξη του κριτηρίου αυτού απαιτείται βεβαίωση από Ειδικό Κέντρο Εξωσωματικής Γονιμοποίησης δημόσιου ή ιδιωτικού.

  • Ποιες είναι οι κατηγορίες των αποσπάσεων κατά προτεραιότητα;

Οι εκπαιδευτικοί των παρακάτω κατηγοριών αποσπώνται από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, κατά σειρά προτεραιότητας ως ακολούθως:

α) Όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης.

Στην κατηγορία αυτή υπάγονται οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 13 Π.Δ. 50/96, της παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν. 3194/2003 (Α’ 227), του άρθρου 17 του N. 3402/2005 (Α’ 258), των παρ. 1, 2 & 3 του άρθρου 6 του Ν. 3454/2006 (Α΄ 75) και του άρθρου 52 του Ν. 4115/2013 (Α΄24), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 2 του άρθρου 39 του Ν. 4403/16 (Α’ 125). Διευκρινίζουμε ότι σύμφωνα με την τελευταία διάταξη «Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς ενός (1) αναπήρου τέκνου, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν.3848/2010 (Α΄ 71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους». Για την ειδική κατηγορία της παρούσης παραγράφου, εκτός από τις Γνωματεύσεις των ΚΕΠΑ λαμβάνονται υπόψη και Γνωματεύσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής.

β) Είναι σύζυγοι στρατιωτικών των Ενόπλων Δυνάμεων, ένστολου προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, της ΕΥΠ καθώς και του προσωπικού των Καταστημάτων Κράτησης καθώς και θρησκευτικών λειτουργών της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος (ιερέων και διακόνων) που υπηρετούν ως διδάσκαλοι ή καθηγητές οποιασδήποτε βαθμίδας και με οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση

(παρ. 1 του άρθρου 21 ν. 2946/2001 ΦΕΚ 224/8-10-2001 τ.Α΄ όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 5 του άρθρου 72 του Ν. 4316/14 και παρ. 4, άρθρο 17 του Ν.3649/2008). Στην ίδια κατηγορία εμπίπτουν και οι σύζυγοι των ειδικού ένστολου προσωπικού δημοτικής αστυνομίας, ύστερα από την επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας με τις διατάξεις N. 4325/2015.

γ) Είναι εκλεγμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι και μέλη των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων (άρθρο 93 παρ. 7 του Ν.3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 7 παρ. 2 του Ν.4071/2012, άρθρο 182 παρ. 10 του ν. 3852/2010 και άρθρο 46 παρ. 7 του Ν. 2413/1996).

δ) Είναι σύζυγοι δικαστικών λειτουργών και σύζυγοι του κύριου προσωπικού του ΝΣΚ (παρ. 3, άρθρου 47 ν. 2304/95, παρ. 3 άρθρου 50 ν.1756/1988 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 94 ν.4055/2012 και παρ. 20, άρθρου 19 ν.2386/1996).

ε) Είναι σύζυγοι μελών ΔΕΠ (άρθρο 44Α παρ. 12α του ν. 4115/2013).

στ) Είναι σύζυγοι ιατρικού προσωπικού του Ε.Σ.Υ., τακτικού νοσηλευτικού, λοιπού επιστημονικού και παραϊατρικού προσωπικού και αντίστοιχου προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Φ.Π.Υ.Υ.Κ.Α.), που υπηρετούν σε περιοχές που εντάσσονται στη Γ' Ζώνη, και στις περιοχές που χαρακτηρίζονται άγονες και προβληματικές. Ως προς τον προσδιορισμό των άγονων και προβληματικών περιοχών ισχύ έχουν τα 11 οριζόμενα στο άρθρο 34 του Ν. 3896/2010 (ΦΕΚ 207τΑ΄), όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 55 του Ν. 3918/ 2011(ΦΕΚ 31τΑ΄), αλλά και στην παρ. 2 της αριθμ. Α2α/Γ.Π. οικ. 42875/8-6-2015 (ΦΕΚ 1078τΒ΄) Απόφασης του Υπουργού Υγείας.

  • Πώς γίνονται οι αποσπάσεις σε Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και σε δομές Ε.Α.Ε. ;

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για ΚΕΣΥ, ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για ΣΜΕΑΕ, σχολικές μονάδες Κωφών/Τυφλών και ΕΕΕΕΚ για το σχολικό ή διδακτικό έτος 2021-22 είναι σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 48 του ν. 4415/2016 (Α΄159), όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει με την παρ. 2α του άρθρου 3 του ν. 4473/2017 (Α΄78), οι εκπαιδευτικοί των παρακάτω περιπτώσεων:

Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που ανήκουν σε όλους τους προβλεπόμενους από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδους γενικής εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στην ΕΑΕ.

Η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται με:

α) Διδακτορικό Δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή

β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή

γ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής, ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή

δ) Πτυχίο ΑΕΙ της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ

ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται και με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα στην «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία».

Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης για ΚΕΣΥ, ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ οι εκπαιδευτικοί που δεν διαθέτουν κανένα από τα παραπάνω προσόντα.

Στα ΚΕΣΥ δικαίωμα απόσπασης έχουν οι εκπαιδευτικοί των ακόλουθων κλάδων με εξειδίκευση στην ΕΑΕ και με τουλάχιστον επταετή (7) διδακτική υπηρεσία από την οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΣΥ (άρθρο 9 του Ν. 4547/2018): ΠΕ02 – Φιλολόγων ΠΕ03 – Μαθηματικών ΠΕ04 – Φυσικών Επιστημών. Οι αποσπάσεις σε ΚΕΣΥ αφορούν σε σχολικό και όχι σε διδακτικό έτος. Επίσης εφόσον ικανοποιηθεί αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικών σε ΚΕΣΥ, ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, δεν θα εξετάζονται αιτήσεις απόσπασης που έχουν υποβληθεί για Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Εκκλησιαστικά σχολεία ή από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ. Οι αποσπάσεις σε ΚΕΣΥ προηγούνται εκείνων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ.

  • Ποιοι έχουν δικαίωμα απόσπασης σε Μουσικά Σχολεία;

Δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης στα Μουσικά Σχολεία έχουν:

α) Οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γενικών ειδικοτήτων, οι οποίοι θα έχουν συμπληρώσει πενταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων (ως μόνιμοι, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι) έως 31 Αυγούστου 2021.

β) Οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μουσικής παιδείας (ΠΕ79.01- ΤΕ16) οι οποίοι έχουν τους παρακάτω κατά μάθημα αναφερόμενους τίτλους σπουδών και πενταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας (ως μόνιμοι, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι) έως 31 Αυγούστου 2021:

Απόλυτη εξειδίκευση στους τομείς της μουσικής παιδείας που αποδεικνύεται για μεν τη θεωρητική κατάρτιση με τίτλους σπουδών Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής ή με πτυχίο αναγνωρισμένου μη πανεπιστημιακού μουσικού ιδρύματος της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής, για δε την ενασχόληση με βεβαίωση του εργοδότη θεωρημένη από επίσημες αρχές και ειδικότερα:

Ι. Μάθημα των Θεωρητικών της Μουσικής (Μουσική θεωρία και πράξη):

Πτυχίο αντίστιξης ή φούγκας ή δίπλωμα σύνθεσης. Τεκμηριωμένη ενασχόληση με το προς διδασκαλία αντικείμενο τουλάχιστον πέντε ετών.

ΙΙ. Μάθημα της Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής:

Δίπλωμα Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής. Τεκμηριωμένη ενασχόληση με το προς διδασκαλία αντικείμενο τουλάχιστον πέντε ετών.

ΙΙΙ. Μάθημα της Διεύθυνσης Χορωδιακών και Ορχηστρικών Συνόλων:

Τίτλοι σπουδών αντιστοίχου ειδικότητας της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, αναγνωρισμένοι από το Δ.Ι.Κ.Α.Τ.Σ.Α/ ΔΟΑΤΑΠ. Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι με τα παραπάνω τυπικά προσόντα είναι δυνατό να προταθούν κατά την κρίση της καλλιτεχνικής επιτροπής, εκπαιδευτικοί που έχουν τα προβλεπόμενα τυπικά προσόντα του αντικειμένου «Θεωρητικά της Μουσικής» και τεκμηριωμένη ενασχόληση με το προς διδασκαλία αντικείμενο τουλάχιστον πέντε ετών.

IV. Μάθημα των Ευρωπαϊκών Μουσικών Οργάνων:

Δίπλωμα ή πτυχίο του σχετικού οργάνου. Τεκμηριωμένη ενασχόληση με το προς διδασκαλία αντικείμενο τουλάχιστον πέντε ετών.

V. Μάθημα των Παραδοσιακών Μουσικών Οργάνων:

Δίπλωμα Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής. Τεκμηριωμένη γνώση- ενασχόληση με το παραδοσιακό όργανο τουλάχιστον πέντε ετών.

γ) Καθηγητές μουσικής, οι οποίοι διορίστηκαν σε Μουσικά σχολεία, έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης για άλλο μουσικό σχολείο, εφόσον έχουν υπηρετήσει την κατεχόμενη οργανική θέση.

Η απόσπαση στα Μουσικά Σχολεία γίνεται με απόφαση Υπουργού Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων. Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο (Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.), προκειμένου να γνωμοδοτήσει, λαμβάνει υπόψη τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την προηγούμενη διδακτική εμπειρία στα Μουσικά Σχολεία, την επιστημονική συγκρότηση και γενικά τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, ενώ για τους εκπαιδευτικούς μουσικής παιδείας ζητά τη γνώμη της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικών Σχολείων.

  • Ποιοι έχουν δικαίωμα απόσπασης σε Καλλιτεχνικά Σχολεία;

Δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης στα Καλλιτεχνικά Σχολεία έχουν οι εκπαιδευτικοί που θα έχουν συμπληρώσει πενταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας (ως μόνιμοι, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι) έως 31 Αυγούστου 2021.

Η απόσπαση στα Καλλιτεχνικά Σχολεία γίνεται με απόφαση Υπουργού Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων. Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, προκειμένου να γνωμοδοτήσει, λαμβάνει υπόψη τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την προηγούμενη διδακτική εμπειρία στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, την επιστημονική συγκρότηση και γενικά τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, ενώ για τους εκπαιδευτικούς καλλιτεχνικών μαθημάτων δύναται να ζητά τη γνώμη της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικών Σχολείων.

Γενικότερα όσον αφορά στα Καλλιτεχνικά και Μουσικά σχολεία, επιβάλλεται η συγκεκριμενοποίηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων για τις αποσπάσεις σε αυτά. Οι Καλλιτεχνικές Επιτροπές είχαν καταθέσει στο παρελθόν συγκεκριμένες προτάσεις σχετικά με τη μοριοδότηση αυτή. Η ασάφεια του σημερινού νομοθετικού πλαισίου επιβάλλει άμεσες αλλαγές και ξεκάθαρη μοριοδότηση όλων των κριτηρίων!

  • Πώς γίνονται οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης;

Εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των κλάδων ΠΕ01 Θεολόγων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών, ΠΕ04.01 Φυσικών, ΠΕ04.02 Χημικών, ΠΕ04.04 Βιολόγων, ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ80 Οικονομίας, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ79 Μουσικής Επιστήμης ή ΤΕ16 Μουσικής μη ανωτάτων ιδρυμάτων οι οποίοι είναι κάτοχοι Διπλώματος Βυζαντινής Μουσικής- σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 39 του Ν.3848/2010) και ΠΕ86 Πληροφορικής, οι οποίοι επιθυμούν να αποσπαστούν σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση. Σημειώνεται, ότι στο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο-Γυμνάσιο της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, λόγω του ειδικού καθεστώτος, δε μπορούν να αποσπαστούν γυναίκες εκπαιδευτικοί.

Για τις αποσπάσεις σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν μέχρι και τέσσερα σχολεία. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν συνεξέταση των αιτήσεων τους, έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν τα ίδια (μέχρι 4) σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης είτε με, είτε χωρίς συνεξέταση. Η αίτηση θα καταχωρισθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα σύμφωνα με τα προαναφερόμενα.

  • Πότε γίνονται οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς;

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων απόσπασης σε φορείς είναι από 20-04-2021 μέχρι 27-04-2021 και ώρα 15:00.

  • Σε ποιους φορείς μπορούν να αποσπαστούν οι εκπαιδευτικοί;

Α. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

(Οργανικές μονάδες της Κεντρικής Υπηρεσίας, οργανικές μονάδες της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης), ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Β. ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ (ΣΕΠ)

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να αποσπαστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων υποβάλλουν αίτηση απόσπασης σύμφωνα με τα παρακάτω αναφερόμενα, και όχι αίτηση απόσπασης σε Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης για διοικητικό έργο.

Γ. ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΚΕΣΥ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ

Δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης έχουν εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία επτά (7) τουλάχιστον ετών.

Οι προτιμήσεις που μπορούν να δηλώσουν οι εκπαιδευτικοί αφορούν σε ΚΕΣΥ αρμοδιότητας μίας Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Η εν λόγω εξειδίκευση αποδεικνύεται με την ΥΑ 166516/ΓΔ4/05-10-2018.

Δ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ/ΑΣΠΑΙΤΕ

Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα αποσπασθούν σε Πανεπιστήμια/ΑΣΠΑΙΤΕ θα ασκούν με ευθύνη των Προέδρων των Τμημάτων των Πανεπιστημίων έργο σχετικό μόνο με υποβοήθηση των Τμημάτων σε πρακτικές και εργαστηριακές ασκήσεις των φοιτητών. Για την επιλογή των υποψηφίων προς απόσπαση απαιτείται αιτιολογημένη πρόταση των Πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ με αναφορά στο έργο που θα αναλάβουν.

Ε. ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ

Οι αποσπάσεις αυτές αφορούν στις παρακάτω ΑΕΑ:

Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθήνας

Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Θεσσαλονίκης

Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Βελλάς Ιωαννίνων

Πατριαρχική Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Κρήτης

Προϋπόθεση για την απόσπαση είναι η κατοχή μεταπτυχιακών τίτλων και η διδακτική εμπειρία στα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκονται κατά περίπτωση στην οικεία Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία ή Ανώτερη Εκκλησιαστική Σχολή.

Για τις αποσπάσεις εκδίδεται απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Ανώτατου Επιστημονικού Συμβουλίου, που λαμβάνεται μετά από εισήγηση του Προέδρου της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας.

ΣΤ. ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΟΡΕΩΝ

Οι αποσπάσεις αυτές αφορούν σε διδακτικό έργο και για τις παρακάτω σχολικές μονάδες φορέων:

ΓΥΜΝΑΣΙΑ Γυμνάσιο Αρμενικού Κυανού Σταυρού Αθήνας

ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων

Για την επιλογή των υποψηφίων προς απόσπαση απαιτείται αιτιολογημένη πρόταση της υπηρεσίας.

ΣΤ. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΑ ΝΠΔΔ ΚΑΙ ΝΠΙΔ

(Ακαδημία Αθηνών, Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας, Δημόσιες Βιβλιοθήκες, Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., Γ.Α.Κ., Δημόσια ΙΕΚ, Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., Ι.Ε.Π., Ι.Κ.Υ., Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., Ι.Τ.Υ.Ε.–ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, Κ.Ε.Γ., Π.Ε.Κ., Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος, Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, Ιερές Αρχιεπισκοπές, Ιερές Μητροπόλεις).

Οι υποψήφιοι προς απόσπαση εκπαιδευτικοί στους ανωτέρω φορείς θα πρέπει να ενημερωθούν για το έργο που επιτελούν οι φορείς αυτοί, προκειμένου να δηλώσουν την υποψηφιότητά τους. Για την επιλογή των υποψηφίων προς απόσπαση θα υπάρχει αιτιολογημένη πρόταση των φορέων με αναφορά στο έργο που θα αναλάβουν.

Ανάκληση της αίτησης απόσπασης είναι εφικτή μόνο μέσω του συστήματος ΟΠΣΥΔ μέχρι τις 31 Μαΐου 2021.

Μετά την ανακοίνωση των αποσπάσεων οι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος αίτηση ανάκλησης της απόσπασής τους μέχρι 09 Ιουλίου 2021, αναφέροντας συνοπτικά και με σαφήνεια τους λόγους υποβολής της, προκειμένου να εξεταστεί αρμοδίως.

Αν οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε Π.Σ. ή σε ΠΕΙ.Σ. αποσπαστούν με τη διαδικασία της παρούσης και αναλάβουν υπηρεσία στον φορέα απόσπασης κατά τη διάρκεια της θητείας τους, αυτή λήγει αυτοδικαίως σύμφωνα με την παρ. 17 του άρθρου 19 του ν. 4692/2020. Επιπλέον δεν έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για τοποθέτηση σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποψηφιότητα για την επιλογή σε θέση Διευθυντή Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. για τα επόμενα δύο (2) σχολικά έτη.

Ζ΄ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Δ.Ι.Ε.Κ.):

Η διαδικασία των αιτήσεων των εκπαιδευτικών για αποσπάσεις για διοικητικό έργο στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. της ΓΓΕΕΚΔΒΜ του ΥΠΑΙΘ γίνονται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα στο πεδίο «ΓΓΕΕΚΔΒΜ&N - Δημόσια ΙΕΚ», όπου θα μπορούν να επιλέγουν έως και τρία (3) ΔΙΕΚ μιας Περιφέρειας

Για αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας για διδακτικό έργο, θα εκδοθούν σχετικές εγκύκλιοι - προκηρύξεις από τη Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης.

Για τις αποσπάσεις σε φορείς και υπηρεσίες η θέση μας ήταν ξεκάθαρη: Οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς να γίνονται από τα κεντρικά συμβούλια ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ, με προκήρυξη συγκεκριμένων θέσεων, ανακοίνωση των αντίστοιχων προσόντων που απαιτούνται, με συγκεκριμένη μοριοδότηση και διαφάνεια. Οι αποσπάσεις αυτές μέχρι σήμερα γίνονται με υπογραφή του/της Υπουργού και προκαλούν σοβαρές ενστάσεις σε περιπτώσεις που καταστρατηγείται η αξιολογική σειρά προτάσεων σε κάποιους φορείς, δημιουργώντας καθαρά συνθήκες πελατειακού κράτους!

  • Ποιες είναι οι θέσεις των ΣΥΝΕΚ για τα εργασιακά ζητήματα των εκπαιδευτικών;

Στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις κατέθεσαν ένα συνολικό πλαίσιο προτάσεων για όλα τα βασικά ζητήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας μεταξύ των οποίων και οι προτάσεις για τα εργασιακά ζητήματα των εκπαιδευτικών. Οι βασικές μας προτάσεις που δεν έγιναν δεκτές αφού ΔΑΚΕ και ΠΕΚ ψήφισαν Λευκό ενώ ΠΑΜΕ και Παρεμβάσεις καταψήφισαν είναι οι ακόλουθες:

  • Δημόσια και δωρεάν Παιδεία ως πραγματικά κοινωνικό αγαθό. Όχι στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.

  • Αύξηση των κρατικών δαπανών για την Παιδεία τουλάχιστον στο 5% του ΑΕΠ ή στο 15% των δαπανών του Κρατικού Προϋπολογισμού

  • Μόνιμοι διορισμοί για κάλυψη των πραγματικών κενών. Πρόσληψη αναπληρωτών για πραγματική αναπλήρωση.

  • Σταθερή και μόνιμη εργασία στην εκπαίδευση, κατάργηση αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου και αναπληρωτών ΕΣΠΑ.

  • Υπογραφή κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το εργασιακό καθεστώς.

  • Κατάργηση του «Καθηκοντολογίου».

  • Ανώτατο όριο 20 μαθητών στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 ανά καθηγητή στα εργαστήρια.

  • Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.

  • Στην ήδη υπάρχουσα κλιμάκωση μείωσης του ωραρίου με βάση την προϋπηρεσία, θεσμοθέτηση μιας νέας κατηγορίας για τους εκπαιδευτικούς που έχουν συμπληρώσει τα 28 χρόνια υπηρεσίας, ώστε να έχουν και αυτοί κατά δύο ώρες μείωση στο υποχρεωτικό τους ωράριο.

  • Μέχρι δύο σχολεία για κάλυψη ωραρίου. Μείωση διδακτικού ωραρίου κατά 1 ώρα σε κάθε σχολείο, σε περίπτωση μετακίνησης εκπαιδευτικού για συμπλήρωση ωραρίου σε πάνω από 2 σχολεία. Οικονομική κάλυψη των εξόδων μετακίνησης.

  • Μείωση του διδακτικού ωραρίου λόγω προβλημάτων υγείας, όπως ισχύει και για τους υπολοίπους δημοσίους υπαλλήλους.

  • Επαναφορά 3ωρου Υπευθύνων Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής, καθώς και επαναφορά της μείωσης ωραρίου κατά 2 ώρες για τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων.

  • Απαραίτητη προϋπόθεση για τους Συμβούλους καθηγητές στα ΕΠΑΛ, που έχουν την υποχρέωση να παρακολουθούν μαθητές, η παροχή επιμόρφωσης και η μείωση του ωραρίου τους για την αποτελεσματική άσκηση των καθηκόντων τους.

  • Απόδοση οργανικής με 10 ώρες σε μια ή δύο σχολικές μονάδες.

  • Καθορισμός ωραρίου μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων για την απόκτηση από τους μαθητές πιστοποιητικού ξένης γλώσσας, γνώσεων χειρισμού Η/Υ και μουσικών γνώσεων.

  • Βελτίωση των ρυθμίσεων του ν.4386/2016 που αφορούν τόσο στην άρση της προθεσμίας της 30ης Σεπτεμβρίου μέχρι την οποία μπορεί να γίνεται συμπλήρωση ωραρίου με γραμματειακή υποστήριξη όσο και στη συμπλήρωση ωραρίου των κοινών ειδικοτήτων της Α/μιας και Β/μιας.

  • Θεσμοθέτηση νέου πλαισίου για τη συγκρότηση και λειτουργία υπηρεσιακών συμβουλίων ανεξάρτητων και μη ελεγχόμενων από την εκάστοτε εξουσία, με εκλογή 3ου αιρετού. Ενός πλαισίου που θα κατοχυρώνει τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατική τους λειτουργία.

  • Συμμετοχή των αιρετών του ΚΥΣΔΕ στη διαμόρφωση από την Κεντρική υπηρεσία του ΥΠΠΕΘ των οριστικών κενών για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς, ανά περιοχή και ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ για κενά και πλεονάσματα. Σε αυτά να συνυπολογίζονται οι συνταξιοδοτήσεις που θα πρέπει να οριστικοποιούνται εγκαίρως.

  • Δυνατότητα προσφυγής μετά από απόρριψη της ένστασης ή της αίτησης θεραπείας του ΠΥΣΔΕ ή του ΑΠΥΣΔΕ σε ΑΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΔΕ αντίστοιχα.

  • Σαφές νομοθετικό πλαίσιο χορήγησης άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου και συνάφειας μεταπτυχιακών.

  • Άμεση τροποποίηση του άρθρου 13 του ΠΔ 50/1996 για την αναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρων των ασθενειών και έναρξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας ασθενειών με αυτές που υπάρχουν ήδη στη σχετική νομοθεσία. Εκπαιδευτικοί με ποσοστά αναπηρίας άνω του 80% σήμερα δεν εντάσσονται σε ειδική κατηγορία μετάθεσης!

  • Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας χωρίς όριο ηλικίας και με το ύψος της κύριας σύνταξης στο 80% του τελικού μισθού.

Μεταθέσεις-αποσπάσεις:

  • Αναμοριοδότηση των κριτηρίων μετάθεσης, καθώς και ένταξη νέων κριτηρίων, (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση, μονογονεϊκές οικογένειες, σύμφωνο συμβίωσης), για μια πιο δίκαιη, πιο ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.

  • Οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ, λαμβάνοντας υπόψη τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ και τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης σε κάθε περιοχή. Οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ, με προκήρυξη συγκεκριμένων θέσεων, ανακοίνωση των αντίστοιχων προσόντων που απαιτούνται, με συγκεκριμένη μοριοδότηση και διαφάνεια. Οι αποσπάσεις αυτές να γίνονται για μια 3ετία. Έγκαιρη πραγματοποίηση όλων των αποσπάσεων μέχρι τις 30 Ιούνη.

  • Ειδικά όσον αφορά στα διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά, μουσικά σχολεία, συγκεκριμενοποίηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων για τις μεταθέσεις και αποσπάσεις σε αυτά.

Αναπληρωτές:

  • Τοποθετήσεις αναπληρωτών υποχρεωτικά από τα ΠΥΣΔΕ σε μία φάση.

  • Πλήρη και ίσα εργασιακά δικαιώματα με τους μόνιμους.

  • Ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας.

  • Κατάργηση της υποχρέωσης ιατρικών εξετάσεων για κάθε χρονιά που προσλαμβάνονται.


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agelada.jpg
Παγκόσμια εγρήγορση - Ο ιός της γρίπης των πτηνών εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα μολυσμένων ζώων
Ο ΠΟΥ ζητά εγρήγορση μετά τον εντοπισμό του ιού H5N1 στο γάλα αγελάδων
Παγκόσμια εγρήγορση - Ο ιός της γρίπης των πτηνών εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα μολυσμένων ζώων
patra_ksilodarmos
Πάτρα: «Αθώος τσακωμός παιδιών» λέει ο πατέρας του παιδιού που χτύπησε τον 9χρονο
«Άλλος επεξεργάστηκε το βίντεο και έγραψε υπότιτλους», λέει ο πατέρας του 7χρονου που ξυλοκόπησε 9χρονο
Πάτρα: «Αθώος τσακωμός παιδιών» λέει ο πατέρας του παιδιού που χτύπησε τον 9χρονο