sxoleio mathitries foto
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου ΔΣ Χολαργού ζητάει να μην προχωρήσει η συγχώνευση με το 3ο Δημοτικό Σχολείο

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού τονίζει ότι η ίδρυση του 6ου ΔΣ στην περιοχή, δίνει τη δυνατότητα το επόμενο σχολικό έτος να λειτουργήσουν τμήματα με λιγότερους μαθητές που θα εξασφαλίζουν τους όρους υγείας και ασφάλειας που ορίζει η πανδημία.

Ωστόσο, αναφέρουν ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι γονείς με τη  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, δεν υπήρξε καμία δέσμευση για την αξιοποίηση αυτής της δυνατότητας, αλλά εμφανής πρόθεση να γίνουν συγχωνεύσεις τμημάτων του 2ου και 3ου ΔΣ Χολαργού λόγω κόστους.

Η άρνηση, όπως καταγγέλλουν, της αρμόδιας διεύθυνσης εκπαίδευσης να μπει σε διάλογο, οδήγησε τους γονείς να συλλέξουν υπογραφές ζητώντας να μην προχωρήσει η διαδικασία της συγχώνευσης.

Ακολουθεί το κείμενο υπογραφών:

Όλοι εμείς που υπογράφουμε το παρόν κείμενο απαιτούμε:

  • Να μη γίνει καμία συγχώνευση τμημάτων σε 2ο και 3ο Δημοτικό και καμία μετακίνηση εκπαιδευτικού από τα σχολεία μας.
  • Να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί που είναι απαραίτητοι προκειμένου να λειτουργήσουν όσο το δυνατόν μικρότερα τμήματα.
  • Να πραγματοποιηθούν όλες οι αναγκαίες υλικοτεχνικές βελτιώσεις, να εξασφαλιστεί ο εξοπλισμός των τάξεων καθώς και το βοηθητικό προσωπικό, για την ασφαλή λειτουργία του 6ου Δημοτικού σχολείου από την 1η μέρα της νέας σχολικής χρονιάς.

Η ανάγκη δημιουργίας συνθηκών ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων, ειδικότερα σήμερα εν μέσω πανδημίας είναι πιο ξεκάθαρη από ποτέ, καθώς και τα μορφωτικά κενά που έχουν προκύψει από τον σχεδόν ένα χρόνο τηλεκπαίδευσης κάνουν τα ως άνω αιτήματα πιο άμεσα και επιτακτικά.

Τα παιδιά μας δικαιούνται να έχουν το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί την προσοχή του δασκάλου, ώστε να καλύψουν τα κενά που έχουν διαμορφωθεί. Ας σκεφτούμε ότι ιδιαίτερα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού τα παιδιά έχουν βρεθεί ελάχιστα στην τάξη. Οι συνέπειες από αυτή την κατάσταση μπορεί  να είναι μακροπρόθεσμες αν τώρα δεν παρθούν μέτρα. Τα παραπάνω, απαιτούν μικρά τμήματα με δασκάλους στην τάξη από την πρώτη μέρα του σχολείου.

Με την ίδρυση του νέου σχολείου, στα 2ο- 3ο Δημοτικά Σχολεία Χολαργού υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις ώστε να μην γίνουν συγχωνεύσεις και να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη.

Υπάρχουν τα παιδιά μας, οι δάσκαλοί τους, οι αίθουσες.

Δεν αποδεχόμαστε να λαμβάνονται αποφάσεις από το Υπουργείο και τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης για ορισμό των τμημάτων με βάση τη λογική της αποφυγής του κόστους.

Η υγεία και η μόρφωση των παιδιών είναι δικαίωμά τους

και όχι κόστος για εξοικονόμηση.

Εμείς, οι γονείς τους, θα το υπερασπιστούμε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anaplirotes_10.jpg
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων και δήλωσης προτιμήσεων είναι από 09/12/2024 έως και την Παρασκευή 13/12/2024
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
kifisos.jpg
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
Μποτιλιάρισμα έχει δημιουργηθεί στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισού απο το ύψος της γέφυρας Μεταμόρφωσης προς τα ΚΤΕΛ λόγω σύγκρουσης οχημάτων
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
anapiria.jpg
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα
«Αν και η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για το ελληνικό κράτος, η πραγματικότητα στα σχολεία δεν ανταποκρίνεται...
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα