Πανελλαδικές Εξετάσεις
George Vitsaras / SOOC
Τι είπε για το «βέτο» Τσιόδρα στην επιτροπή για το άνοιγμα των Λυκείων

Το «πείραμα» των self test είναι το κλειδί για το άνοιγμα των δραστηριοτήτων στη χώρα, ακόμα και για τις μετακινήσεις από νομό σε νομό, όπως είπε ο καθηγητής Μικροβιολογίας, Αλκιβιάδης Βατόπουλος. 

Μιλώντας στο Open TV, ο καθηγητής τόνισε με αφορμή το άνοιγμα των Λυκείων από Δευτέρα 12 Απρίλη ότι «πάντα υπάρχει ρίσκο όταν ανοίγουν σχολεία και αγορά. Ελπίζω ότι θα βοηθήσουν τα τεστ. Κάθε χαλάρωση πρέπει να γίνεται με τεστ» ξεκαθάρισε κι «έδειξε» το Πάσχα και την πιθανή απελευθέρωση των μετακινήσεων, εφόσον λειτουργήσει το μεγάλο στοίχημα της αυτοδιάγνωσης.

Κληθείς να απαντήσει για το «βέτο» Τσιόδρα στην επιτροπή για το άνοιγμα των Λυκείων εξήγησε ότι «η επιτροπή πρότεινε προϋποθέσεις για το άνοιγμα των σχολείων. Η διαφωνία ήταν αν έπρεπε η επιτροπή να προτείνει ημερομηνία ανοίγματος, άλλης από την 12η Απρίλη».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia