Άνοιγμα σχολείων: Τι ζητούν οι μαθητές
«Υπολογίσαμε πως φέτος έχουμε κάνει κατά μέσο όρο 45-50 μέρες διά ζώσης μάθημα. Τα ΓΕΛ σε περιοχές όπως η Αθήνα λειτούργησαν λίγο περισσότερο από 30 μέρες», λέει η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας

Οι μαθητές και οι μαθήτριες κουράστηκαν από το συνεχές άνοιξε-κλείσε των σχολείων. «Υπολογίσαμε πως φέτος έχουμε κάνει κατά μέσο όρο 45-50 μέρες διά ζώσης μάθημα. Συγκεκριμένα, στην καλύτερη κάποια Γυμνάσια (υποθέτωντας πως δεν έκλεισαν ούτε μια μέρα για τον οποιοδήποτε λόγο) έκαναν 80 μέρες. Στη χειρότερα τα ΓΕΛ σε περιοχές όπως η Αθήνα λειτούργησαν λίγο περισσότερο από 30 μέρες» αναφέρει η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας η οποία ζητά την ασφαλή επιστροφή στα θρανία.

Δριμεία κριτική στις κυβερνητικές αποφάσεις

«Θα περίμενε κανείς μετά από μια ολόκληρη σχολική χρονιά που έχει αποδείξει πως όσο δεν παίρνονται ουσιαστικά μέτρα, τα σχολεία ανοιγοκλεινουν και οι μαθητές διαταράσσονται ψυχολογικά, να συνοδεύοταν αυτή η απόφαση με ουσιαστικά μέτρα ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΚΟΡΟΝΟΙΟ… Όταν έχουμε πάνω από 4.000 κρούσματα τη μέρα…Φυσικά και όχι…» λένε οι μαθητές ασκώντας κριτική στην κυβερνητική απόφαση για επαναλειτουργία των Λυκείων με μόνο μέτρο τα self tests.

«Σε λίγο θα μας πείτε να κάνουμε και μάθημα ο ένας στον άλλον...»

«Δηλαδή τα συχνά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα πλαίσια του σχολείου από ειδικευμένο προσωπικό, που διεκδικούσαμε το φθινόπωρο και μας λέγατε πως “αυτά δε γίνονται”, τα μεταφράσατε σε δυο τεστ την εβδομάδα που θα τα κάνουμε μόνοι μας! Και θέλετε να πούμε και ευχαριστώ! Εσείς εκεί στο Υπουργείο κάνετε μόνοι σας τεστ και βγάζετε και σωστό αποτέλεσμα; Και άμα το κάνουμε λάθος και κολλήσουμε τους συμμαθητές μας ποιος θα πάρει την ευθύνη; Εσείς θα λέτε πάλι “Το Υπουργείο τα έκανε όλα τέλεια!” . Πάμε καλά; Σε λίγο θα μας πείτε να κάνουμε και μάθημα ο ένας στον άλλον, για να μην προσλάβετε καθηγητές!» διαβάζουμε στην ανακοίνωση των μαθητών. 

Οι μαθητές ζητούν:

1. ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ.

2. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΩΣ ΤΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΕΝΑ. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.

3. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΣ: ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΟΔΥ, ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ- ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ.

4. ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΦΕΤΙΝΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.

5. ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ!

Συντονισμός δράσεων

Μάλιστα, προαναγγέλλουν τη συμμετοχή τους στις κινητοποιήσεις τις ερχόμενης εβδομάδας (Τετάρτη 14/04) και καλούν σε συμμετοχή στην ανοιχτή συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών Αθήνας, την Κυριακή 25/4 στις 17.00 στην Γκράβα.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
«ΤΩΡΑ μόνιμες προσλήψεις, πάνω από 10.500 & νέος κύκλος προκηρύξεων στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση», ζητά το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης
Στο πλαίσιο της σταδιακής επιστροφής στη διά ζώσης διδασκαλία και στοχεύοντας στην κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών και στην αποτελεσματική...
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης