Όχι στα Πρότυπα/Πειραματικά. Όχι σε σχολεία πολλών ταχυτήτων.
«Η λειτουργία Πρότυπων/Πειραματικών δημιουργεί σχολεία πολλών ταχυτήτων» υποστηρίζει ο ΣΕΠΕ Κορινθίας και δηλώνει αντίθετος με τη μετατροπή του Δημοτικού Σχολείου Αλμυρής

Αντιδρά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Κορινθίας στη μετατροπή του Δημοτικού Σχολείου Αλμυρής σε Πρότυπο/Πειραματικό, καταγγέλλοντας μάλιστα ότι η πρόταση του Διευθυντή Π.Ε. Κορινθίας δεν έγινε με τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου.

Δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων

«Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η  διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων. Δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαία αναβάθμιση για όλα τα σχολεία ανεξάρτητα από την περιοχή, τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, τη σύνθεση μαθητικού πληθυσμού. Οι στοχεύσεις της λεγόμενης "εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης" που απέρριψε μαζικά ο κλάδος με τη μαζική συμμετοχή στην απεργία – αποχή υπηρετούνται και μέσα από την επέκταση τέτοιων θεσμών οι εκπαιδευτικοί αυτών των σχολείων θα είναι "υψηλών προσόντων", θα τοποθετούνται όχι με οργανική θέση, αλλά με θητεία και θα αξιολογούνται διαρκώς από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο, τον ΣΕΕ και τον Διευθυντή» τονίζει ο ΣΕΠΕ Κορινθίας.

Οι επιπτώσεις

Η αντίθεση των δασκάλων έγκειται στο γεγονός ότι, όπως υποστηρίζουν, τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία έχουν αρνητικές επιπτώσεις στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ενδεικτικά αναφέρουν ότι:

  • Όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας ΧΑΝΟΥΝ την ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους ΘΕΣΗ (άρθρο 19 παρ. 15 του Ν.4692/2021).
  • Αποδέχονται την ατομική αξιολόγησή τους και την επιχειρούμενη εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
  • Μετατρέπεται ο ρόλος του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου σε αξιολογητή, αφού αυτός είναι που θα διενεργεί την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (άρθρο 20 παρ. 3β του Ν. 4692/2020).
  • Τέλος, για τα σχολεία αυτά θεσμοθετείται η προσέλκυση χορηγών (άρθρο 23), η συμμετοχή του δήμου, του Συλλόγου Γονέων, Συλλόγων αποφοίτων, αλλά και εξωσχολικών «προσωπικοτήτων» μέσω του Συμβούλιου στήριξης του σχολείου (Άρθρο 22).

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

ΕΛΜΕ Αργολίδας: Διαδικτυακή εκδήλωση για την τηλεκπαίδευση σήμερα
ΕΛΜΕ Αργολίδας: Διαδικτυακή εκδήλωση για την τηλεκπαίδευση σήμερα
Η εκδήλωση της ΕΛΜΕ Αργολίδας για την τηλεκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί στις 19.00 - Ο σύνδεσμος για να την παρακολουθήσετε
ΕΛΜΕ Αργολίδας: Διαδικτυακή εκδήλωση για την τηλεκπαίδευση σήμερα
Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
«ΤΩΡΑ μόνιμες προσλήψεις, πάνω από 10.500 & νέος κύκλος προκηρύξεων στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση», ζητά το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης
Στο πλαίσιο της σταδιακής επιστροφής στη διά ζώσης διδασκαλία και στοχεύοντας στην κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών και στην αποτελεσματική...
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης