Thumbnail
Θα επιλεγούν 50 άτομα και 10 αναπληρωματικά που θα λάβουν επιμόρφωση και υποστήριξη με στόχο την ανάπτυξη ικανοτήτων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων ενδυνάμωσης της σχολικής και τοπικής κοινότητας σε σχέση με την εκπαιδευτική ένταξη των παιδιών Ρομά

Με σημερινή απόφαση του ΙΕΠ, δίνεται παράταση για την υποβολή αιτήσεων μέχρι και 2/4/21 και ώρα 23:59 στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε εκπαίδευση με θέμα: "Ο ρόλος του Διαμεσολαβητή στην εκπαίδευση παιδιών Ρομά" στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου "Inclusive Schools 4 Roma"

Η πρόσκληση και η αίτηση συμμετοχής έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του έργου https://inclusiveschools4roma.eu/el/2021/03/18/call-for-roma-school-mediators/

Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από βιογραφικό σημείωμα και τα σχετικά δικαιολογητικά.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: info@inclusiveschools4roma.

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού Έργου «Inclusive Schools for Roma» που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Rights, Equality and Citizenship” (REC) καλούμε φυσικά πρόσωπα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον προκειμένου να παρακολουθήσουν επιμόρφωση συνολικής διάρκειας είκοσι (20) ωρών με θέμα «Ο ρόλος του Διαμεσολαβητή στην εκπαίδευση παιδιών Ρομά».

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, λόγω της πανδημίας COVID-19, στο διάστημα από Απρίλιο έως και Ιούνιο του 2021. Η επιλογή θα πραγματοποιηθεί από τους εταίρους του Έργου και με βάση τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια που αναφέρονται στην παράγραφο 2.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ

Στο ανωτέρω πλαίσιο, θα επιλεγούν 50 άτομα και 10 αναπληρωματικά που θα λάβουν επιμόρφωση και υποστήριξη από τους συνεργάτες του Έργου, με στόχο την ανάπτυξη ικανοτήτων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων ενδυνάμωσης της σχολικής και τοπικής κοινότητας σε σχέση με την εκπαιδευτική ένταξη των παιδιών Ρομά στο πλαίσιο του ρόλου του/της διαμεσολαβητή/τριας.

Τα βασικά θέματα επιμόρφωσης θα είναι τα ακόλουθα:

• Ο ρόλος του διαμεσολαβητή και ειδικότερα του διαμεσολαβητή εκπαίδευσης των Ρομά • Θεωρία, μεθοδολογίες και καλές πρακτικές της σχολικής διαμεσολάβησης • Ολιστικές πρακτικές προσέγγισης μιας τάξης • Καλές πρακτικές

Συνολικά η επιμόρφωση για όσους και όσες επιλεγούν θα διεξαχθεί σε πέντε (5) σεμιναριακούς κύκλους ανά ομάδα δέκα (10) ατόμων, διάρκειας είκοσι (20) ωρών ο καθένας.

Το ακριβές πρόγραμμα και οι συμμετέχοντες/ουσες στον κάθε κύκλο θα ανακοινωθούν μετά την ολοκλήρωση της επιλογής των συμμετεχόντων/ουσών. Η επιμόρφωση θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεκπαίδευσης για το λόγο αυτό απαραίτητη είναι η χρήση διαδικτύου & Η/Υ με κάμερα και ηχεία.

Δείτε την πρόσκληση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia