Εμβολιασμοί εκπαιδευτικών: Τα επικοινωνιακά παιχνίδια της κυβέρνησης
«Άρπα κόλλα» η διαδικασία εμβολιασμού για τους εκπαιδευτικούς, υποστηρίζει η Ενωτική Αριστερή Πρωτοβουλία της Ε’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής

«Ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών από “αδιάθετες δόσεις εμβολίων” όχι μόνο δεν αποτελεί ικανοποίηση του αιτήματος του εκπαιδευτικού κινήματος για κατά προτεραιότητα μαζικό εμβολιασμό των εκπαιδευτικών, που  εξασφαλίζει την προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας ,αλλά το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να πείσει επικοινωνιακά πως είναι νίκη η εξασφάλιση των αδιάθετων δόσεων εμβολίων» επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι εκπαιδευτικοί της Ενωτικής Αριστερής Πρωτοβουλίας της Ε’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής.

«Στην πραγματικότητα η εγκύκλιος αυτή αποτελεί μια “άρπα κόλλα” διαδικασία εμβολιασμού για όποιον προλάβει από τα “υπολείμματα” εμβολίων που δεν χρησιμοποιήθηκαν από τις μεγαλύτερες ηλικίες» προσθέτουν.  

Καλούν την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να πάρουν θέση και απαιτούν να δοθεί τώρα παράταση  2- 3 ημερών τουλάχιστον για να κατατεθούν οι υπεύθυνες δηλώσεις-αίτημα των συναδέλφων, να ξεκινήσει άμεσα με σοβαρό σχεδιασμό ο μαζικός εμβολιασμός με πλήρη κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών, να ανοίξουν τα σχολεία με όλα τα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους και να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα των υγειονομικών

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ε’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής:

Επικοινωνιακά παιχνίδια της κυβέρνησης με τον εμβολιασμό των  εκπαιδευτικών

Άλλη μία αιφνιδιαστική εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας(Αθήνα, 26/3/2021 Αρ. Πρωτοκόλλου : 34522/ Ε3 ) έφτασε στα σχολεία, Δευτέρα 29/3 /2021. με  θέμα  : «Εμβολιασμός εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις εμβολίων σε Εμβολιαστικά Κέντρα»  η οποία καλεί τους εκπαιδευτικούς των σχολείων να στείλουν υπεύθυνη δήλωση  αποδοχής εμβολιασμού μέσα σε 24 ώρες. 

Ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών από “αδιάθετες δόσεις εμβολίων” όχι μόνο δεν αποτελεί ικανοποίηση του αιτήματος του εκπαιδευτικού κινήματος για κατά προτεραιότητα μαζικό εμβολιασμό των εκπαιδευτικών, που  εξασφαλίζει την προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας ,αλλά το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να πείσει επικοινωνιακά πως είναι νίκη η εξασφάλιση των αδιάθετων δόσεων εμβολίων, μετά από συνεννόηση με τα συναρμόδια Υπουργεία.

 Στην πραγματικότητα η εγκύκλιος αυτή αποτελεί μια “άρπα κόλλα” διαδικασία εμβολιασμού για όποιον προλάβει από τα “υπολείμματα” εμβολίων που δεν χρησιμοποιήθηκαν από τις μεγαλύτερες ηλικίες.  

Οι πανηγυρισμοί για την “επιτυχημένη” διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση της ΝΔ καταρρέουν κάτω από την ασφυκτική κατάσταση του δημόσιου συστήματος υγείας, την αγωνία των ανθρώπων για μια θέση ΜΕΘ, για την μετατροπή των νοσοκομείων αποκλειστικά σε νοσοκομεία μιας νόσου covid19, με χιλιάδες χρόνια πάσχοντες να μην έχουν την αναγκαία υγειονομική περίθαλψη. Επιμένει στις μηδενικές προσλήψεις στα δημόσια νοσοκομεία,  στις εσωτερικές μετακινήσεις προσωπικού,  στη διάλυση της όποιας πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, στα ελάχιστα τεστ, στους εμβολιασμούς με το σταγονόμετρο,   την ίδια στιγμή που ενισχύει  σκανδαλωδώς με  αποζημιώσεις τον ιδιωτικό τομέα, που δήθεν επιτάσσεται και δήθεν προσφέρει στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

Η κατάσταση που επικρατεί στο δημόσιο σύστημα υγείας, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής διάλυσης του ΕΣΥ όλα τα προηγούμενα χρόνια, ιδιαίτερα από την περίοδο των μνημονίων, που υπηρέτησαν όλες οι κυβερνήσεις  (Ν.Δ,ΚΙΝΑΛ,ΣΥΡΙΖΑ).  Αντί για ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας, η κυβέρνηση ακολουθεί τα συνεχή τυφλά lock down, τον περιορισμό των δημοκρατικών ελευθεριών, την επίκληση της  “ατομικής ευθύνης”, την ενοχοποίηση του λαού και της νεολαίας, για μια “ανάσα” από τον εγκλεισμό στους δημόσιους χώρους, τον  συνωστισμό στους μεγάλους εργασιακούς χώρους χωρίς έλεγχο για μέτρα προστασίας, στα ΜΜΜ, στα στρατόπεδα και στα προσφυγικά camps. Οι συνέπειες της πανδημίας πέφτουν βαριά στις πλάτες του λαού και της νεολαίας. 

Στην εκπαίδευση εδώ και ένα χρόνο τα σχολεία παραμένουν κλειστά γιατί η κυβέρνηση δεν πήρε ούτε ένα μέτρο για την ασφαλή λειτουργία τους, καταδικάζοντας τη νέα γενιά σε μορφωτικά ελλείμματα, αλλά και σε ανυπολόγιστες ψυχοκοινωνικές συνέπειες. Αντί να ικανοποιήσει τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος αντιμετώπισε με αυταρχισμό τους αγώνες των μαθητών, των φοιτητών και των εκπαιδευτικών. Μοιράζει “χάντρες” και “καθρεφτάκια” στους ιθαγενείς με παγουρίνο και μάσκες για ελέφαντες και τώρα ένα χρόνο μετά έξυπνα self-tests και εμβολιασμούς από αδιάθετα εμβόλια.

 Η εναπόθεση των ελπίδων της κυβέρνησης στον εμβολιασμό ως όρο για την “επιστροφή στην κανονικότητα”, προχωρά  με ρυθμούς χελώνας, αφού τα εμβόλια από κατάκτηση της επιστήμης για την καταπολέμηση των ασθενειών γίνονται αντικείμενο εκβιασμών στον πόλεμο των πολυεθνικών φαρμακευτικών εταιρειών και κυβερνήσεων που τις στηρίζουν  για την ενίσχυση της κερδοφορίας τους. Ζούμε με τον πιο τραγικό τρόπο την μετατροπή των κοινωνικών αγαθών σε εμπορεύματα.

Σε αυτή την κατεύθυνση το Υπουργείο Παιδείας παίζει για άλλη μια φορά με την υγεία της εκπαιδευτικής κοινότητας μετατρέποντας τον αναγκαίο μαζικό εμβολιασμό των εκπαιδευτικών σε πολιτικό επικοινωνιακό παιχνίδι ενίσχυσης του προφίλ της. Ατομική ευθύνη των εκπαιδευτικών, αν δεν πρόλαβαν να δηλώσουν μέσα στα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια  ή αν στέκονται με σκεπτικισμό απέναντι στην όλη διαδικασία.

Ταυτόχρονα εγείρονται σοβαρά ζητήματα διαφάνειας για τη διαδικασία που θα τηρηθεί, αφού κανείς δεν γνωρίζει πόσες  είναι οι αδιάθετες δόσεις εμβολίων,  ποια θα είναι η λίστα των εκπαιδευτικών και αν θα τηρηθεί  ή θα παρακαμφθεί όπως μας έχει ως τώρα συνηθίσει η κυβέρνηση με το στρατό των δικών της  παιδιών που εμβολιάστηκαν κατά προτεραιότητα.

Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να πάρουν θέση και να απαιτήσουμε:

-Να δοθεί τώρα παράταση  2- 3 ημερών τουλάχιστον για να κατατεθούν οι υπεύθυνες δηλώσεις-αίτημα των συναδέλφων

-Να ξεκινήσει άμεσα με σοβαρό σχεδιασμό ο μαζικός εμβολιασμός με πλήρη κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών.

-Να ανοίξουν τα σχολεία με όλα τα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο όριο  στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, μαζικά δωρεάν τεστ για όλους, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.

-Να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα των υγειονομικών  Μαζικές προσλήψεις όλου του αναγκαίου μόνιμου  υγειονομικού προσωπικού για την αποφασιστική ενίσχυση του δημόσιου συστήματος  Δωρεάν  μαζικά τεστ στον λαό. Νέες μονάδες ΜΕΘ σε όλα τα νοσοκομεία. Να ανοίξουν τώρα όλα τα δημόσια νοσοκομεία που έκλεισαν. Ενίσχυση της δημόσιας πρωτοβάθμιας υγείας. Επίταξη ΤΩΡΑ  του ιδιωτικού τομέα υγείας, χωρίς αποζημίωση των κλινικαρχών. Πρόγραμμα μαζικού και δωρεάν εμβολιασμού, με όλα τα διαθέσιμα εμβόλια, τις αναγκαίες προσλήψεις στις εμβολιαστικές δομές και την ασφάλεια στη μεταφορά και διατήρηση τους. Κατάργηση   των πατεντών για όλες τις φαρμακευτικές θεραπείες και των εμβολίων. Μαζική παραγωγή εμβολίων  και διανομή, με ευθύνη του δημοσίου, των απαραίτητων ποσοτήτων για τον εμβολιασμό του πληθυσμού.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΜΑΡΟΥΣΑΚΗΣ
Καιρός: Η πιο χειμωνιάτικη ημέρα θα είναι η Δευτέρα η οποία θα φέρει και χιόνια ακόμη και στις αθηναϊκές βουνοκορφές.
Πότε θα «ασπρίσει» η Πάρνηθα
Καιρός: Η πιο χειμωνιάτικη ημέρα θα είναι η Δευτέρα η οποία θα φέρει και χιόνια ακόμη και στις αθηναϊκές βουνοκορφές.
theodoropoulos
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
Κατά τα άλλα, ο βαθύς γνώστης των πάντων και ανελέητος κριτής- όσων δεν συμπλέουν με την κυρίαρχη ιδεολογία- μπέρδεψε το όνομα της Αλέιδα Γκεβάρα με...
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)