Σαρηγιάννης: Μετά το Πάσχα τα σχολεία- Εξαίρεση μόνο για τα Λύκεια
Το άνοιγμα των δημοτικών και των γυμνασίων μετά το Πάσχα πρότεινε ο καθηγητής Δημοσθένης Σαρηγιάννης - Εξαίρεση κάνει μόνο για τα Λύκεια, τα οποία υποστηρίζει ότι πρέπει να ανοίξουν στις 29 Μαρτίου λόγω των πανελλαδικών

Την άποψη ότι δεν θα πρέπει να υπάρξει βιασύνη για το άνοιγμα των σχολείων εξέφρασε μιλώντας στο στο ethnos.gr ο καθηγητής της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Δημοσθένης Σαρηγιάννης. 

Ειδικότερα, ο κ. Σαρηγιάννης εκτίμησε πως θα πρέπει τα σχολεία να ανοίξουν μετά το Πάσχα, με δεδομένο ότι το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου αναμένεται η κορύφωση του τρίτου κύματος της πανδημίας στη χώρα μας.

Εξαίρεση, σύμφωνα με τον καθηγητή, θα πρέπει να αποτελέσουν τα Λύκεια λόγω της προετοιμασίας των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις, τα οποία θα μπορούσαν να ανοίξουν στις 29 Μαρτίου, με τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. 

Μαζί με την Γ΄ Λυκείου ο κ. Σαρηγιάννης υποστηρίζει ότι πρέπει να ανοίξουν και οι άλλες δύο τάξεις του Λυκείου, αφού θα είναι πολύ δύσκολο για τον ίδιο εκπαιδευτικό να κάνει δια ζώσης μάθημα στην Γ΄ τάξη και τηλεκπαίδευση στις άλλες δύο.

Μετά το Πάσχα δημοτικά και γυμνάσια

vivlio-prixio-foto-molivi-pinakas-ekpaideusi.jpg

Αναφορικά με την επαναλειτουργία των δημοτικών και των γυμνασίων, ο ίδιος εκτίμησε ότι η ημερομηνία επιστροφής των μαθητών στις τάξεις θα μπορούσε να γίνει μετά το Πάσχα, αφού με βάση τα μοντέλα του το Μάιο θα είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση. 

«Έχω πει στους αρμόδιους τα σχολεία να λειτουργήσουν με 17 μαθητές σε κάθε τάξη, ωστόσο, δε θα το κάνουν. Λένε ότι δεν μπορεί να γίνει, αν και δεν καταλαβαίνω το λόγο. Για άνοιγμα των Λυκείων στις 29 Μαρτίου μιλάω ως καθηγητής, γιατί αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Γυμνάσια και Λύκεια πρέπει να ανοίξουν μετά το Πάσχα, αφού, αν γίνει αυτό νωρίτερα , όποια μέτρα κι αν πάρουμε, τα κρούσματα από τον κορονοϊό θα αυξηθούν πάλι, έστω και λίγο. Το Πάσχα θα είμαστε πολύ καλύτερα, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω αυτήν τη στιγμή, αν θα μπορούμε να μετακινηθούμε και να γιορτάσουμε στα χωριά μας», τονίζει στο ethnos.gr ο κ. Σαρηγιάννης.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο