Παραδοχή υπουργείου για τηλεκπαίδευση: Ευτυχώς που υπάρχουν οι δωρεές
Παραδοχή Υπουργείου Παιδείας σε ερώτηση Σαρακιώτη για την τηλεκπαίδευση: «Ευτυχώς που υπάρχουν οι δωρεές»

Τηλεκπαίδευση: Στη Βουλή, μέσω επίκαιρης ερώτησης προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, έφερε εκ νέου ο Βουλευτής Φθιώτιδας ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Σαρακιώτης το θέμα των αναγκών των μαθητών και των καθηγητών σε ηλεκτρονικά μέσα για την υλοποίηση της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Στερεά Ελλάδα.

Η ερώτηση είχε κατατεθεί στις 11 Νοεμβρίου 2020, αλλά η άρνηση του Υπουργείου Παιδείας να απαντήσει, οδήγησε τον κ. Σαρακιώτη να την επανακαταθέσει ως επίκαιρη προκαλώντας σχετική συζήτηση στη Βουλή.

Ο Βουλευτής Φθιώτιδας επεσήμανε την ελλιπή προετοιμασία του Υπουργείου ώστε να μπορέσει να στηρίξει την τηλεκπαίδευση στα σχολεία της Στερεάς Ελλάδας, παρά τις έγκαιρες προειδοποιήσεις των ειδικών επιστημόνων από την άνοιξη, ότι το φθινόπωρο θα επερχόταν δεύτερο κύμα της πανδημίας στη χώρα και επομένως οι σχολικές μονάδες θα αναγκάζονταν να καταφύγουν στην τηλεκπαίδευση. Σύμφωνα με τον κ. Σαρακιώτη, η έλλειψη πρόσβασης πολλών μαθητών σε ηλεκτρονικά μέσα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία «μαθητών δύο ταχυτήτων» και προς τούτο, κάλεσε την αρμόδια Υφυπουργό Παιδείας να απαντήσει:

  1. Ποιες ήταν οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας για την καταγραφή και εκπλήρωση των αναγκών σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό των μαθητών και των εκπαιδευτικών στη Στερεά Ελλάδα;

  2. Ποια αποτελέσματα απέφεραν οι όποιες προπαρασκευαστικές ενέργειες του Υπουργείου;

Στην απάντησή της, η αρμόδια Υφυπουργός εστίασε στις δωρεές ιδιωτών και στις πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης ενώ, όσον αφορά τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες παρέπεμψε σε μελλοντικούς διαγωνισμούς, οι οποίοι όμως είναι άγνωστο αν θα τελεσφορήσουν πριν το τέλος της πανδημίας.

Από την πλευρά του, ο κ. Σαρακιώτης υπενθύμισε τις πρωτοβουλίες πολλών Δημάρχων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, για την καταγραφή και τη δωρεά tablet με βάση κοινωνικοοικονομικά κριτήρια, εξαιτίας της παντελούς απουσίας και αδιαφορίας του Υπουργείου Παιδείας. Εν συνεχεία, ο Βουλευτής Φθιώτιδας σχολίασε:

«Εκεί που ήταν απούσα η Κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο, αναγκάστηκαν οι άνθρωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης να καλύψουν αυτό το δυσαναπλήρωτο κενό. Πού ήταν το Υπουργείο Παιδείας επί 8 μήνες; Πώς είναι δυνατόν να επαναπαύεται στις δωρεές των ιδιωτών;»

Ενώ τέλος επεσήμανε ότι:

«Το ζήτημα της προμήθειας tablet γίνεται «σήριαλ» όπως με τις μάσκες. Χρειαστήκατε 4-5 μήνες για να μοιράσετε μάσκες στους μαθητές, οπότε δεν μπορώ καν να φανταστώ πότε θα μοιράσετε τα tablet. Ελπίζω μέχρι το τέλος της πανδημίας να τα έχετε καταφέρει!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Σκέψεις για μια ονοματοδοσία ενός σχολείου: Η μνήμη δεν είναι λάφυρο
Όταν δίνεις το όνομα κάποιου σε ένα σχολείο, δεν τιμάς μόνο τον ίδιο. Στέλνεις ένα μήνυμα στους μαθητές, στους γονείς, στην τοπική κοινωνία: "αυτός ο...
Σκέψεις για μια ονοματοδοσία ενός σχολείου: Η μνήμη δεν είναι λάφυρο
βαθμολογητες
Πανελλήνιες 2025: Ολοκληρώνεται η βαθμολόγηση μέχρι την Παρασκευή – Πότε θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες
Τελική ευθεία για χιλιάδες υποψηφίους – Αναλυτικά οι ημερομηνίες ανακοίνωσης και οι τρόποι ενημέρωσης
Πανελλήνιες 2025: Ολοκληρώνεται η βαθμολόγηση μέχρι την Παρασκευή – Πότε θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες