Καταγγελία Φροντιστών: Εκπαιδευτικοί κάνουν ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας
Ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ καταγγέλει ότι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τα ιδιαίτερα μαθήματα δια ζώσης, μη λαμβάνοντας υπόψη τους κινδύνους που αυτό εγκυμονεί  για την δημόσια υγεία

Τη σοβαρή καταγγελία ότι εκπαιδευτικοί παραδίδουν δια ζώσης ιδιαίτερα μαθήματα αγνοώντας τα μέτρα για τον κορονοϊό, κάνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας Γιάννης Βαφειδάκης.  Ακολουθεί η δήλωση που απέστειλε στα ΜΜΕ.

Δήλωση Προέδρου Ο.Ε.Φ.Ε. Γιάννη Βαφειαδάκη

για τα παράνομα δια ζώσης ιδιαίτερα μαθήματα

Όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη στιγμή για την εξέλιξη της πανδημίας και της οικονομικής κρίσης που αυτή δημιουργεί. Χιλιάδες Λύκεια στις «κόκκινες» περιοχές παραμένουν κλειστά ενώ ήδη διατυπώνονται ερωτήματα ακόμα και για τη συνέχιση λειτουργίας Δημοτικών και Γυμνασίων λόγω του κινδύνου της δυναμικής αύξησης των κρουσμάτων, του τρίτου κύματος που πλήττει την Ευρώπη και της εμφάνισης μεταλλάξεων. Τα Φροντιστήρια εξακολουθούν να εφαρμόζουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δίνοντας καθημερινή μάχη στήριξης των μαθητών τους, δείχνοντας την υπευθυνότητά τους όπως έπρατταν και σε όλο το διάστημα από τότε που ξεκίνησε η πανδημία.

Ωστόσο, φαίνεται ότι κάποιους δεν τους απασχολεί αυτή η κατάσταση. Διορισμένοι και μη εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα, πηγαίνοντας από σπίτι σε σπίτι με ό,τι υγειονομικούς κινδύνους αυτό ενέχει, εκμεταλλευόμενοι την αγωνία των οικογενειών για την πρόοδο των παιδιών τους και την εμπιστοσύνη προς αυτούς. Δεν αναφερόμαστε και πάλι απλά στη θέση των αρχών που έχουμε, ότι δηλαδή χρειάζεται δραστική αντιμετώπιση της εκπαιδευτικής παραοικονομίας των αδήλωτων ιδιαίτερων από αμφιβόλων προσόντων εκπαιδευτικούς και πως είναι αναγκαίο να ληφθούν μέτρα για ένα σημαντικό ποσοστό δημόσιων λειτουργών που κάνουν ιδιαίτερα χωρίς καμία επίπτωση.

Επισημαίνουμε πως αυτή την κρίσιμη στιγμή, εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τα ιδιαίτερα μαθήματα δια ζώσης, μη λαμβάνοντας υπόψη τους κινδύνους που αυτό εγκυμονεί  για την δημόσια υγεία. Πρόκειται για στάση και δραστηριότητα υγειονομικά ανεύθυνη και επικίνδυνη, ηθικά και κοινωνικά απαράδεκτη και κατακριτέα.

Καλούμε με ευθύνη τις αρμόδιες Αρχές να πάρουν κάθε απαραίτητο μέτρο ελέγχου για να μη συνεχιστεί αυτή η απειλητική για την Δημόσια Υγεία δραστηριότητα. Καλούμε όλους τους γονείς να σκεφτούν σε τι πιθανούς κινδύνους εκθέτουν τα παιδιά τους με την αποδοχή αυτών των πρακτικών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kotsifakis_8.jpg
Εκπαίδευση: Πού πάνε τα παιδιά όταν τους κλείνουν τις πόρτες;
Η «απάτη» του παράλληλου δρόμου των ΙΕΚ-ΣΑΕΚ είναι συνταρακτική, με βάση και τα στοιχεία που αποκαλύπτουμε σήμερα. Τι έγινε τα τελευταία 4 χρόνια;...
Εκπαίδευση: Πού πάνε τα παιδιά όταν τους κλείνουν τις πόρτες;
οκτα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Πλέον, η ίδια η πολιτεία ανοίγει τον δρόμο ώστε ένας εργοδότης να έχει εργαζόμενους εγκλωβισμένους για 13 ώρες συνεχόμενα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Σοφία Ζαχαράκη
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»
Το Υπουργείο Παιδείας αναθέτει στην ΑΔΙΠΠΔΕ μελέτη για την υπερβαθμολόγηση και την αναβάθμιση των κριτηρίων προαγωγής και αποφοίτησης μαθητών...
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»