Τηλεκπαίδευση: Χρεώσεις στους μαθητές χωρίς σύνδεση Internet
Συγκλονιστική η επιστολή μαθήτριας χωρίς σύνδεση WiFi στο σπίτι της: Αν δεν είχα αγοράσει δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, δεν θα είχα τη δυνατότητα να παρακολουθώ τα μαθήματα - «Δεν γνωρίζω τι άλλαξε ούτε γιατί, το μόνο που ξέρω με βεβαιότητα είναι ότι δικαιούμαι- όπως όλοι οι μαθητές- να μπορώ να παρακολουθώ τα μαθήματά μου χωρίς να χρειάζεται να δίνω μία περιουσία στην αγορά δεδομένων»

Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου δημοσιεύει επιστολή μαθήτριας σχετικά με τις χρεώσεις που αναγκάζονται να πληρώσουν οι μαθητές που δεν έχουν σταθερή σύνδεση στο Ίντερνετ, ή που δεν έχουν γρήγορη σύνδεση, και αναγκάζονται να αγοράζουν δεδομένα για να παρακολουθήσουν την τηλεκπαίδευση στις υποχρεωτικές εξ αποστάσεως διδασκαλίες των μαθημάτων τους...

Ακολουθεί το κείμενο της μαθήτριας, που παραθέτουμε χωρίς να αναφέρουμε το ονοματεπώνυμό της:

Αγαπητά μέλη της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου,

Απευθύνομαι σε εσάς ζητώντας ουσιαστικά βοήθεια καθώς η τηλεκπαίδευση, παρόλο που μοιάζει η μόνη λύση σε αυτές τις τόσο περίεργες και πρωτόγνωρες συνθήκες, δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε.

Όταν ανακοινώθηκε η απόφαση της κυβέρνησης να "κλείσει" η χώρα άλλη μία φορά και κατά συνέπεια η μετάβαση από τη δια ζώσης εκπαίδευση στην περίφημη τηλεκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας διαβεβαίωνε μαθητές και εκπαιδευτικούς χωρίς σύνδεση στο internet ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στην παρακολούθηση και διεξαγωγή των μαθημάτων τους. Πράγματι, για ένα διάστημα στα δεδομένα που χρησιμοποιούνταν για τα μαθήματα μέσω webex δεν υπήρχε χρέωση.

Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, ως μαθήτρια Λυκείου χωρίς σύνδεση WiFi στο σπίτι της, δεν είχα τη δυνατότητα να παρακολουθώ τα μαθήματα αν δεν είχα αγοράσει δεδομένα κινητής τηλεφωνίας. Η μητέρα μου επικοινώνησε με την εταιρία αλλά δεν ήξεραν να μας πουν τι συμβαίνει. 

Δεν γνωρίζω τι άλλαξε ούτε γιατί, το μόνο που ξέρω με βεβαιότητα είναι ότι δικαιούμαι- όπως όλοι οι μαθητές- να μπορώ να παρακολουθώ τα μαθήματά μου χωρίς να χρειάζεται να δίνω μία περιουσία στην αγορά δεδομένων κάθε λίγο και λιγάκι (μία μέρα μαθημάτων στο webex έχει καταναλώσει μέχρι και 1,5G). Για αυτό απευθύνομαι σε εσάς καθώς δεν μπορώ να εμπιστευτώ το Υπουργείο που δείχνει συνεχώς, με κάθε καινούργια απόφασή του ότι δεν υπολογίζει καθόλου τους μαθητές.

Αυτός ήταν ο λόγος που στέλνω σε εσάς αυτό το email. Το μόνο που ζητάω είναι να μπορώ να παρακολουθώ τα μαθήματα των καθηγητών μου καθώς εκτός από τον εκπαιδευτικό τους ρόλο πλέον είναι για μένα το μόνο που έχει απομείνει να μου θυμίζει ότι κάποια στιγμή όλη αυτή η κατάσταση θα τελειώσει, η μόνη μου επαφή με τον "έξω κόσμο".                                                                                                   

Με εκτίμηση,

Μαθήτρια Β' Λυκείου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskala sxoliki taxi
Αντιδράσεις για τη δίωξη εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής, Κ. Πανδή - Κινδυνεύει με δυνητική αργία
Συνεχίζεται η δίωξη παρά την αθώωση: Στο Πειθαρχικό η υπόθεση Πανδή
Αντιδράσεις για τη δίωξη εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής, Κ. Πανδή - Κινδυνεύει με δυνητική αργία
understand-adhd.jpg
Μπορεί να έχετε ΔΕΠΥ και να μην το γνωρίζετε – Τα «σιωπηλά» συμπτώματα στους ενήλικες
Ποια συμπτώματα στους ενήλικες μπορεί να δείχνουν ΔΕΠΥ χωρίς να το αντιλαμβάνονται οι ίδιοι
Μπορεί να έχετε ΔΕΠΥ και να μην το γνωρίζετε – Τα «σιωπηλά» συμπτώματα στους ενήλικες
aithousa-taksi-sxoleio
Πρόσληψη 17 Θεολόγων για 229 κενά: Στη Βουλή ερώτηση για “υποβάθμιση” των Θρησκευτικών
Αιχμηρά ερωτήματα για τη στάση του Υπουργείου Παιδείας – Ζητείται άμεση συμπληρωματική φάση προσλήψεων
Πρόσληψη 17 Θεολόγων για 229 κενά: Στη Βουλή ερώτηση για “υποβάθμιση” των Θρησκευτικών