ΔΙΕΚ
Τους λόγους για τους οποίους δεν θα προβεί σε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της αναλύει σπουδάστρια ΔΙΕΚ σε ανοιχτή επιστολή της

«Δεν θα κάνω αξιολόγηση προς τους εκπαιδευτικούς, διαφωνώ με αυτό». Έτσι, ξεκινά την επιστολή της σπουδάστρια του ΔΙΕΚ Πειραιά, τονίζοντας πως άλλα ζητήματα πιο σοβαρά απασχολούν πραγματικά τους σπουδαστές, όπως τα ασφαλή μέτρα ενάντια στη διασπορά του κορονοϊού, η διά ζώσης εκπαίδευση και οι σοβαρές ελλείψεις.

Συγκεκριμένα, η σπουδάστρια αναφέρει: 

Δεν θα κάνω αξιολόγηση προς τους εκπαιδευτικούς, διαφωνώ με αυτό. Θεωρώ πως άλλα ζητήματα είναι πιο σοβαρά και απασχολούν πραγματικά τους σπουδαστές, όπως το ότι αντί να υπάρχουν αίθουσες και να γίνονται κανονικά τα μαθήματα με ολιγάριθμα τμήματα και αποστάσεις για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, αναγκάστηκε η κυβέρνηση και το Υπουργείο να κλείσουν εντελώς τα σχολεία και οι σχολές, όπως το ότι δε δικαιούμαστε πάσο, ότι δεν υπάρχουν βιβλία και γίνεται προσωπικό ζήτημα του κάθε εκπαιδευτικού το αν θα φτιάξει σημειώσεις και παρουσιάσεις ή όχι. Δεν θα έπαιρνα ευθύνη να κρίνω τη δουλειά τους εφόσον δεν είμαι αρμόδια για αυτό. Δεν είμαι υπεύθυνη τους. Θεωρώ πως όποιος αρμόδιος μπει στην πλατφόρμα μπορεί να κρίνει αν κάποιος εκπαιδευτικός ασχολείται ή όχι πραγματικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία. 

Επίσης εγώ δεν έχω εικόνα για το εάν οι εκπαιδευτικοί έχουν διδαχθεί να κάνουν μάθημα μέσα από τέτοια προγράμματα ώστε να ανταπεξέλθουν, εάν είναι όλοι καταρτισμένοι με την τεχνολογία και κατά πόσο, και δε θεωρώ πως είναι και υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν ειδικά αν το αντικείμενό τους είναι άλλο και δεν έχει να κάνει καθόλου με υπολογιστές. Επίσης δε γνωρίζω με τι συνθήκες δουλεύει ο καθένας τους από το σπίτι αφού δεν είναι στο φυσικό του χώρο που είναι οι αίθουσες διδασκαλίας. Αν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό, καλό ίντερνετ, αν πχ έχει παιδιά μες στο σπίτι ή κάποιον υπερήλικα που φροντίζει, άρα αν έχει ¨καθαρό¨ χρόνο να ασχοληθεί όπως χρειάζεται με τη διαδικασία της τήλε-εκπαίδευσης ή της ασύγχρονης. 

Τέλος και τα ζητήματα πάνω στα οποία καλούμαστε να τους αξιολογήσουμε και αφορούν τη μεταδοτικότητα, την προετοιμασία του μαθήματος, το κλίμα που πρέπει να υπάρχει στις τάξεις, μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας, σαφήνεια παράδοσης κτλ δε θεωρώ πως είναι ατομική υπόθεση του κάθε εκπαιδευτικού, αλλά είναι συνολική ευθύνη του Υπουργείου που έχει να κάνει με το πως τους εκπαιδεύει/διαπαιδαγωγεί . Οπότε θα απέχω από αυτή τη διαδικασία. Είναι καλύτερα πιστεύω να λυθεί άμεσα κάτι πολύ πιο σοβαρό, που είναι πως κάποιοι σπουδαστές όλους αυτούς τους μήνες μπαίνουν, παρακολουθούν, κάνουν τις εργασίες τους (για παρουσία ή για πρόοδο και σε λίγο καιρό για τελικές εξετάσεις) μόνο από το κινητό τους καθώς δεν έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή ή τάμπλετ. Η γνώμη μου είναι πως μόνο με αυτό θα έπρεπε αυτή τη στιγμή να ασχοληθούμε.

Καλή χρονιά σε όλους!!! 

Κουτσουραδή Στεφανία Α'2 ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ-ΑΡΤΟΠΟΙΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολική αίθουσα
Πεύκη: Ξεσηκωμός για τη συγχώνευση 3ου & 4ου Νηπιαγωγείου – «Κάτω τα χέρια από τα δημόσια σχολεία»
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών μιλά για αιφνιδιαστικές αποφάσεις και «καταστροφική επιλογή», ζητώντας άμεση ακύρωση της συγχώνευσης και αναβάθμιση των...
Πεύκη: Ξεσηκωμός για τη συγχώνευση 3ου & 4ου Νηπιαγωγείου – «Κάτω τα χέρια από τα δημόσια σχολεία»
Η δασκάλα στο Λουτράκι
Λουτράκι: Εκτός τάξης η δασκάλα μετά την καταγγελία για «θώπευση» 6χρονου – Συγγνώμη από το ΥΠΑΙΘΑ και ΕΔΕ σε εξέλιξη
Η εκπαιδευτικός μετακινήθηκε σε διοικητικό πόστο μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα – Διαφορετική η περιγραφή του περιστατικού από τον πατέρα του παιδιού.
Λουτράκι: Εκτός τάξης η δασκάλα μετά την καταγγελία για «θώπευση» 6χρονου – Συγγνώμη από το ΥΠΑΙΘΑ και ΕΔΕ σε εξέλιξη
taksi
Πειραιάς: Συγκέντρωση για τη μικρή Ειρήνη–Ιωάννα και κραυγή αγωνίας για την ειδική αγωγή
Οι γονείς καλούν σε μαζική παρουσία μετά την τραγωδία στο 2ο Ειδικό Δημοτικό, ζητώντας μόνιμο προσωπικό, ασφαλή κτίρια και ουσιαστική στήριξη των...
Πειραιάς: Συγκέντρωση για τη μικρή Ειρήνη–Ιωάννα και κραυγή αγωνίας για την ειδική αγωγή
κληρονομιά
Τέλος στην αποποίηση λόγω χρεών: Επτά μεγάλες ανατροπές σε διαθήκες και κληρονομιές μετά από 80 χρόνια
Το νέο Κληρονομικό Δίκαιο φέρνει σαρωτικές αλλαγές: προστασία κληρονόμων, κληρονομικές συμβάσεις, ψηφιακές διαθήκες και αυστηρότερα μέτρα για...
Τέλος στην αποποίηση λόγω χρεών: Επτά μεγάλες ανατροπές σε διαθήκες και κληρονομιές μετά από 80 χρόνια