Σπουδάστρια ΔΙΕΚ: Γιατί δεν θα κάνω αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Τους λόγους για τους οποίους δεν θα προβεί σε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της αναλύει σπουδάστρια ΔΙΕΚ σε ανοιχτή επιστολή της

«Δεν θα κάνω αξιολόγηση προς τους εκπαιδευτικούς, διαφωνώ με αυτό». Έτσι, ξεκινά την επιστολή της σπουδάστρια του ΔΙΕΚ Πειραιά, τονίζοντας πως άλλα ζητήματα πιο σοβαρά απασχολούν πραγματικά τους σπουδαστές, όπως τα ασφαλή μέτρα ενάντια στη διασπορά του κορονοϊού, η διά ζώσης εκπαίδευση και οι σοβαρές ελλείψεις.

Συγκεκριμένα, η σπουδάστρια αναφέρει: 

Δεν θα κάνω αξιολόγηση προς τους εκπαιδευτικούς, διαφωνώ με αυτό. Θεωρώ πως άλλα ζητήματα είναι πιο σοβαρά και απασχολούν πραγματικά τους σπουδαστές, όπως το ότι αντί να υπάρχουν αίθουσες και να γίνονται κανονικά τα μαθήματα με ολιγάριθμα τμήματα και αποστάσεις για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, αναγκάστηκε η κυβέρνηση και το Υπουργείο να κλείσουν εντελώς τα σχολεία και οι σχολές, όπως το ότι δε δικαιούμαστε πάσο, ότι δεν υπάρχουν βιβλία και γίνεται προσωπικό ζήτημα του κάθε εκπαιδευτικού το αν θα φτιάξει σημειώσεις και παρουσιάσεις ή όχι. Δεν θα έπαιρνα ευθύνη να κρίνω τη δουλειά τους εφόσον δεν είμαι αρμόδια για αυτό. Δεν είμαι υπεύθυνη τους. Θεωρώ πως όποιος αρμόδιος μπει στην πλατφόρμα μπορεί να κρίνει αν κάποιος εκπαιδευτικός ασχολείται ή όχι πραγματικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία. 

Επίσης εγώ δεν έχω εικόνα για το εάν οι εκπαιδευτικοί έχουν διδαχθεί να κάνουν μάθημα μέσα από τέτοια προγράμματα ώστε να ανταπεξέλθουν, εάν είναι όλοι καταρτισμένοι με την τεχνολογία και κατά πόσο, και δε θεωρώ πως είναι και υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν ειδικά αν το αντικείμενό τους είναι άλλο και δεν έχει να κάνει καθόλου με υπολογιστές. Επίσης δε γνωρίζω με τι συνθήκες δουλεύει ο καθένας τους από το σπίτι αφού δεν είναι στο φυσικό του χώρο που είναι οι αίθουσες διδασκαλίας. Αν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό, καλό ίντερνετ, αν πχ έχει παιδιά μες στο σπίτι ή κάποιον υπερήλικα που φροντίζει, άρα αν έχει ¨καθαρό¨ χρόνο να ασχοληθεί όπως χρειάζεται με τη διαδικασία της τήλε-εκπαίδευσης ή της ασύγχρονης. 

Τέλος και τα ζητήματα πάνω στα οποία καλούμαστε να τους αξιολογήσουμε και αφορούν τη μεταδοτικότητα, την προετοιμασία του μαθήματος, το κλίμα που πρέπει να υπάρχει στις τάξεις, μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας, σαφήνεια παράδοσης κτλ δε θεωρώ πως είναι ατομική υπόθεση του κάθε εκπαιδευτικού, αλλά είναι συνολική ευθύνη του Υπουργείου που έχει να κάνει με το πως τους εκπαιδεύει/διαπαιδαγωγεί . Οπότε θα απέχω από αυτή τη διαδικασία. Είναι καλύτερα πιστεύω να λυθεί άμεσα κάτι πολύ πιο σοβαρό, που είναι πως κάποιοι σπουδαστές όλους αυτούς τους μήνες μπαίνουν, παρακολουθούν, κάνουν τις εργασίες τους (για παρουσία ή για πρόοδο και σε λίγο καιρό για τελικές εξετάσεις) μόνο από το κινητό τους καθώς δεν έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή ή τάμπλετ. Η γνώμη μου είναι πως μόνο με αυτό θα έπρεπε αυτή τη στιγμή να ασχοληθούμε.

Καλή χρονιά σε όλους!!! 

Κουτσουραδή Στεφανία Α'2 ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ-ΑΡΤΟΠΟΙΙΑ

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Χωρίς προαγωγικές εξετάσεις φέτος σε Γυμνάσια-Λύκεια

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Κακοποίηση παιδιών: Όχι στη συγκάλυψη σε εκπαιδευτικά ιδρύματα
Κακοποίηση παιδιών: Όχι στη συγκάλυψη σε εκπαιδευτικά ιδρύματα
Αρσάκεια: Όχι στη συγκάλυψη της κακοποίησης παιδιών σε εκπαιδευτικά ιδρύματα λένε οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Δευτεροβάθμιας...
Κακοποίηση παιδιών: Όχι στη συγκάλυψη σε εκπαιδευτικά ιδρύματα
Δεκάδες μετασεισμοί στην Ελασσόνα - 4,1 Ρίχτερ ο τελευταίος
Δεκάδες μετασεισμοί στην Ελασσόνα - 4,1 Ρίχτερ ο τελευταίος
Περισσότεροι από 20 μετασεισμοί άνω των 3 Ρίχτερ μετά τον τελευταίο σεισμό των 5,9 Ρίχτερ καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Ελασσόνα
Δεκάδες μετασεισμοί στην Ελασσόνα - 4,1 Ρίχτερ ο τελευταίος
Αξιολογία και αξιολόγηση (Α΄Μέρος)
Αξιολογία και αξιολόγηση (Α΄Μέρος)
Γράφει για την αξιολόγηση ο Γιάννης Σπυράλατος είναι Θεολόγος, Φιλόλογος και Ιστορικός της Φιλοσοφίας, μέλος του ‘’Εκπαιδευτικού Ομίλου’’ και της ΣΕ...
Αξιολογία και αξιολόγηση (Α΄Μέρος)