Μαθητές: Το αύριο που μας ετοιμάζετε μας τρομάζει...
Κείμενο διαμαρτυρίας για όσα συμβαίνουν στην εκπαίδευση των μαθητών 1ου, 2ου, 3ου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Καστοριάς

Ένα κείμενο διαμαρτυρίας για όσα συμβαίνουν στην εκπαίδευση στον καρό της πανδημίας, συνέταξαν μαθητές Λυκείων της Καστοριάς, διαμαρτυρόμενοι για τις ερήμην τους ξαφνικές αλλαγές που προβλέπουν ταβ νομοσχέδια της κ.Κεραμέως. Ας τους ακούσουμε

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ

Ο κάθε πολίτης αυτής της πόλης, ή ακόμη της χώρας, γνωρίζει από πρώτο χέρι πως είναι το να έρχεσαι αντιμέτωπος με την δυσκολότερη, θα λέγαμε, μάχη των τελευταίων πολλών ετών, αυτή της πανδημίας! Όσο δύσκολο είναι για έναν εργαζόμενο να απέχει από την εργασία του, τόσο είναι και για έναν μαθητή όταν απέχει από τα μαθητικά του καθήκοντα.

Θα αναφερθούμε λοιπόν στην ουσία του λόγου αυτού, την εκπαίδευση. Ως μαθητές και συγκεκριμένα των τριών (3) τελευταίων ετών της σχολικής μας πορείας δεν θα μπορούσαμε να μην αναγνωρίσουμε τις φθορές που έχουν προκληθεί στην «υγεία» του εκπαιδευτικού μας συστήματος, ούτε φυσικά να επιτρέπουμε να μας κρατούν τα μάτια κλειστά και να ξυπνάμε κάθε πρωί σε κάτι πρωτόγνωρο και πολλές φορές άγνωστο. Ομόφωνα συμφωνούμε, πως η ενημέρωση μας για την οποιαδήποτε εξέλιξη, δεν κατατάσσεται στα πρωτεύοντα ζητήματα της πολιτείας, θέλοντας βεβαίως να τονίσουμε πως δεν έχουμε ως σκοπό μας την στοχοποίηση οποιουδήποτε πολιτικού κόμματος.

Εν συνεχεία, θα θέλαμε να αναφερθούμε στις νέες μεταρρυθμίσεις του συστήματος μας και αναλυτικότερα στην υπουργική απόφαση για την τοποθέτηση, ή αλλιώς την αύξηση, της βάσης εισαγωγής των μαθητών στα ΑΕΙ, κάτι που αφαιρεί το δικαίωμα από όλους τους μαθητές να διεκδικήσουν μία θέση σε όποια σχολή επιθυμούν. Κρίνουμε απαράδεκτο, σε δυσμενείς συνθήκες όπως αυτή του εγκλεισμού, η οποία μας αποστασιοποιεί από την δια ζώσης, και ουσιαστική, εκπαίδευση να γίνονται τέτοιες ριζικές αλλαγές. Κανένας μαθητής δεν είναι προετοιμασμένος για τόσα νέα «κύματα» και ενώ οι αποφάσεις που παίρνονται θα έπρεπε να περιέχουν αίσθημα κατανόησης και να λειτουργούν ως χείρα βοηθείας, αυτές αντίθετα κάνουν την καθημερινότητα μας ακόμη πιο δύσβατη. Ένα ακόμα ενδεχόμενο που απασχολεί πολλούς μαθητές, είναι η επαναφορά της τράπεζας θεμάτων στο Λύκειο, κάτι που όπως έχει φανεί από άλλες χρονιές, καθιστά την μέθοδο των ενδοσχολικών εξετάσεων πολύ δυσκολότερη, αφού όταν με αποτυχία δοκιμάστηκε, στο παρελθόν, «κόπηκε» το σαράντα (40) τοις εκατό των υποψηφίων.

Συν της άλλης, τη μαθητιώσα νεολαία απασχολεί η αίσθηση πως τελευταία γίνεται έμμεσα μία έντονη προώθηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης, αφού όπως προαναφέραμε οι νέες αποφάσεις δεν μας επιτρέπουν να βασιστούμε μόνο στις ελάχιστες, δεδομένης της κατάστασης πάντα, διδακτικές ώρες. Μάλιστα, έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο της δωρεάν ενισχυτικής διδασκαλίας διαδικτυακά, άρα διαφεύγουμε στην παρακολούθηση επιπλέον μαθημάτων/ωρών σε ιδιωτικούς τομείς (φροντιστήρια) . Θεωρούμε πως ο χρόνος και οι συνθήκες δεν ευνοούν καμία από τις νέες ανεύθυνες μεταρρυθμίσεις και όπως είναι επόμενο, εξοργίζουν το μαθητικό κοινό.

ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

1. Την άμεση ενημέρωση μας σε ό,τι αφορά τα ζητήματα εκπαίδευσης και κάθε άλλο νέο ενδεχόμενο που μας αφορά άμεσα ως μαθητές.

2. Να σταματήσει κάθε μεταρρύθμιση και να αποσυρθούν όσες, εμφανώς, μας βλάπτουν ως μαθητές, με αφορμή τις μη ιδανικές συνθήκες εκπαίδευσης.

3. Δικαίωμα στον καθένα μας για την διεκδίκηση θέσεων σε όλες τις σχολές, όπου θα επιλέγουμε και δεν θα μας επιλέγουν.

4. Έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας διαδικτυακά, ώστε να έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση στην επιπλέον βοηθητική εκπαίδευση, κάτι που φυσικά απαιτεί την πρόσληψη περισσότερων εκπαιδευτικών.

5. Την επιστροφή στον χώρο του σχολείου, μόνο εφόσον αυτό καθίσταται ασφαλές, και την ΑΜΕΣΗ εύρεση λύσεων για αυτό το ζήτημα.

Τέλος, ζητούμε κάτι τελευταίο! Απαιτούμε μάλλον, από κάθε ανώτερο μας να αφυπνίσει την συνείδηση του για λίγο, να μπει στην δική μας θέση, να αντιληφθεί τι διανύουμε και πόσο δύσκολο είναι να ξυπνάμε καθημερινά σε κάτι άγνωστο, ενώ το αύριο πλέον μας τρομάζει! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

 

Με εκτίμηση η μαθητική κοινότητα,

1ου ΓΕΛ Καστοριάς

2ου ΓΕΛ Καστοριάς

3ου ΓΕΛ Καστοριάς

ΕΠΑΛ Καστοριάς

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστήμιο Πατρών
ΠΟΣΔΕΠ: Η ταξινομική ψήφος στις εκλογές Συμβουλίων διοίκησης των ΑΕΙ παραβιάζει την αξιοκρατία
Παράδειγμα το Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου εκλέγεται υποψήφιος με 7 πρώτες προτιμήσεις και σύνολο σταθμισμένων ψήφων 7,53 έναντι συνυποψηφίου στην ίδια...
ΠΟΣΔΕΠ: Η ταξινομική ψήφος στις εκλογές Συμβουλίων διοίκησης των ΑΕΙ παραβιάζει την αξιοκρατία
Κυριάκος Μητσοτάκης
Μητσοτάκης σε πρυτάνεις: «Δεν γίνεται να μην διαγράφονται από τα πανεπιστήμια φοιτητές που παρανομούν»
«Παράνομες πράξεις δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτές στα πανεπιστήμια» - «Κάποιοι που θέλουν να τα μετατρέψουν σε χώρους βίας και συγκρούσεων»
Μητσοτάκης σε πρυτάνεις: «Δεν γίνεται να μην διαγράφονται από τα πανεπιστήμια φοιτητές που παρανομούν»
Υπουργείο Παιδείας - ΥΠΑΙΘ
Υπουργείο Παιδείας: Παράταση απόσπασης διοικητικών υπαλλήλων σε Γραφεία Συντονιστών Εκπαίδευσης στο εξωτερικό
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται: από 19-03-2024 μέχρι 22-03-2024 και ώρα Ελλάδας 23:59
Υπουργείο Παιδείας: Παράταση απόσπασης διοικητικών υπαλλήλων σε Γραφεία Συντονιστών Εκπαίδευσης στο εξωτερικό