Μαθητές: Το αύριο που μας ετοιμάζετε μας τρομάζει...
Κείμενο διαμαρτυρίας για όσα συμβαίνουν στην εκπαίδευση των μαθητών 1ου, 2ου, 3ου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Καστοριάς

Ένα κείμενο διαμαρτυρίας για όσα συμβαίνουν στην εκπαίδευση στον καρό της πανδημίας, συνέταξαν μαθητές Λυκείων της Καστοριάς, διαμαρτυρόμενοι για τις ερήμην τους ξαφνικές αλλαγές που προβλέπουν ταβ νομοσχέδια της κ.Κεραμέως. Ας τους ακούσουμε

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ

Ο κάθε πολίτης αυτής της πόλης, ή ακόμη της χώρας, γνωρίζει από πρώτο χέρι πως είναι το να έρχεσαι αντιμέτωπος με την δυσκολότερη, θα λέγαμε, μάχη των τελευταίων πολλών ετών, αυτή της πανδημίας! Όσο δύσκολο είναι για έναν εργαζόμενο να απέχει από την εργασία του, τόσο είναι και για έναν μαθητή όταν απέχει από τα μαθητικά του καθήκοντα.

Θα αναφερθούμε λοιπόν στην ουσία του λόγου αυτού, την εκπαίδευση. Ως μαθητές και συγκεκριμένα των τριών (3) τελευταίων ετών της σχολικής μας πορείας δεν θα μπορούσαμε να μην αναγνωρίσουμε τις φθορές που έχουν προκληθεί στην «υγεία» του εκπαιδευτικού μας συστήματος, ούτε φυσικά να επιτρέπουμε να μας κρατούν τα μάτια κλειστά και να ξυπνάμε κάθε πρωί σε κάτι πρωτόγνωρο και πολλές φορές άγνωστο. Ομόφωνα συμφωνούμε, πως η ενημέρωση μας για την οποιαδήποτε εξέλιξη, δεν κατατάσσεται στα πρωτεύοντα ζητήματα της πολιτείας, θέλοντας βεβαίως να τονίσουμε πως δεν έχουμε ως σκοπό μας την στοχοποίηση οποιουδήποτε πολιτικού κόμματος.

Εν συνεχεία, θα θέλαμε να αναφερθούμε στις νέες μεταρρυθμίσεις του συστήματος μας και αναλυτικότερα στην υπουργική απόφαση για την τοποθέτηση, ή αλλιώς την αύξηση, της βάσης εισαγωγής των μαθητών στα ΑΕΙ, κάτι που αφαιρεί το δικαίωμα από όλους τους μαθητές να διεκδικήσουν μία θέση σε όποια σχολή επιθυμούν. Κρίνουμε απαράδεκτο, σε δυσμενείς συνθήκες όπως αυτή του εγκλεισμού, η οποία μας αποστασιοποιεί από την δια ζώσης, και ουσιαστική, εκπαίδευση να γίνονται τέτοιες ριζικές αλλαγές. Κανένας μαθητής δεν είναι προετοιμασμένος για τόσα νέα «κύματα» και ενώ οι αποφάσεις που παίρνονται θα έπρεπε να περιέχουν αίσθημα κατανόησης και να λειτουργούν ως χείρα βοηθείας, αυτές αντίθετα κάνουν την καθημερινότητα μας ακόμη πιο δύσβατη. Ένα ακόμα ενδεχόμενο που απασχολεί πολλούς μαθητές, είναι η επαναφορά της τράπεζας θεμάτων στο Λύκειο, κάτι που όπως έχει φανεί από άλλες χρονιές, καθιστά την μέθοδο των ενδοσχολικών εξετάσεων πολύ δυσκολότερη, αφού όταν με αποτυχία δοκιμάστηκε, στο παρελθόν, «κόπηκε» το σαράντα (40) τοις εκατό των υποψηφίων.

Συν της άλλης, τη μαθητιώσα νεολαία απασχολεί η αίσθηση πως τελευταία γίνεται έμμεσα μία έντονη προώθηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης, αφού όπως προαναφέραμε οι νέες αποφάσεις δεν μας επιτρέπουν να βασιστούμε μόνο στις ελάχιστες, δεδομένης της κατάστασης πάντα, διδακτικές ώρες. Μάλιστα, έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο της δωρεάν ενισχυτικής διδασκαλίας διαδικτυακά, άρα διαφεύγουμε στην παρακολούθηση επιπλέον μαθημάτων/ωρών σε ιδιωτικούς τομείς (φροντιστήρια) . Θεωρούμε πως ο χρόνος και οι συνθήκες δεν ευνοούν καμία από τις νέες ανεύθυνες μεταρρυθμίσεις και όπως είναι επόμενο, εξοργίζουν το μαθητικό κοινό.

ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

1. Την άμεση ενημέρωση μας σε ό,τι αφορά τα ζητήματα εκπαίδευσης και κάθε άλλο νέο ενδεχόμενο που μας αφορά άμεσα ως μαθητές.

2. Να σταματήσει κάθε μεταρρύθμιση και να αποσυρθούν όσες, εμφανώς, μας βλάπτουν ως μαθητές, με αφορμή τις μη ιδανικές συνθήκες εκπαίδευσης.

3. Δικαίωμα στον καθένα μας για την διεκδίκηση θέσεων σε όλες τις σχολές, όπου θα επιλέγουμε και δεν θα μας επιλέγουν.

4. Έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας διαδικτυακά, ώστε να έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση στην επιπλέον βοηθητική εκπαίδευση, κάτι που φυσικά απαιτεί την πρόσληψη περισσότερων εκπαιδευτικών.

5. Την επιστροφή στον χώρο του σχολείου, μόνο εφόσον αυτό καθίσταται ασφαλές, και την ΑΜΕΣΗ εύρεση λύσεων για αυτό το ζήτημα.

Τέλος, ζητούμε κάτι τελευταίο! Απαιτούμε μάλλον, από κάθε ανώτερο μας να αφυπνίσει την συνείδηση του για λίγο, να μπει στην δική μας θέση, να αντιληφθεί τι διανύουμε και πόσο δύσκολο είναι να ξυπνάμε καθημερινά σε κάτι άγνωστο, ενώ το αύριο πλέον μας τρομάζει! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

 

Με εκτίμηση η μαθητική κοινότητα,

1ου ΓΕΛ Καστοριάς

2ου ΓΕΛ Καστοριάς

3ου ΓΕΛ Καστοριάς

ΕΠΑΛ Καστοριάς

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

metro
Τραγικό! Νεκρό ανασύρθηκε το άτομο που έπεσε στις γραμμές στον σταθμό Ακρόπολη
Συναγερμός σήμανε αργά το βράδυ χθες Τετάρτη εξαιτίας ατόμου που βούτηξε στις γραμμές του Μετρό, στον σταθμό Ακρόπολη, θέλοντας να βάλει τέλος στη...
Τραγικό! Νεκρό ανασύρθηκε το άτομο που έπεσε στις γραμμές στον σταθμό Ακρόπολη
daskala
Αλήθεια γνωρίζετε ποιοι είναι οι πιο «προσοντούχοι» και παράλληλα οι πιο κακοπληρωμένοι υπάλληλοι στο Δημόσιο;
Ο κλάδος των εκπαιδευτικών πρωταθλητής στα πτυχία και τα μεταπτυχιακά — ουραγός στους μισθούς
Αλήθεια γνωρίζετε ποιοι είναι οι πιο «προσοντούχοι» και παράλληλα οι πιο κακοπληρωμένοι υπάλληλοι στο Δημόσιο;
PANELLINIES
Πανελλήνιες 2025: Τι ρόλο παίζει η διατροφή στην απόδοση των υποψηφίων
Η σωστή διατροφή αποτελεί κλειδί για τη μνήμη, τη συγκέντρωση και τη διαχείριση του άγχους στη διάρκεια των εξετάσεων
Πανελλήνιες 2025: Τι ρόλο παίζει η διατροφή στην απόδοση των υποψηφίων