Αν η άδεια ενός εκπαιδευτικού αλλάξει από Covid σε κάτι άλλο τότε πρέπει να αλλάξει θέση και ο αναπληρωτής «τρίμηνος» εκπαιδευτικός. Θα πρέπει να τοποθετηθεί σε κενή θέση COVID. Δηλαδή θα μεταφέρουν εμένα σε άλλο σχολείο, τα παιδιά τα δικά μου θα τα πάρει συνάδελφος από άλλο σχολείο και τα παιδιά του συναδέλφου με την σειρά τους θα πάρουν άλλο εκπαιδευτικό

Καταγγελία - επιστολή της εκπαιδευτικού Σοφίας Κρασανάκη σχετικά με τους αναπληρωτές τρίμηνων συμβάσεων, οι οποίοι αντικαθιστούν αποκλειστικά εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε ειδική άδεια Covid-19. Η επιστολή:

Καλησπέρα,

σας αποστέλλω αυτό το email ως τελευταία μου ελπίδα στο πρόβλημα μου.

Είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ύστερα από 4 χρόνια αναμονής διορίστηκα στο 7ο δημοτικό σχολείο Γέρακα, Ανατολικής Αττικής ως δασκάλα παράλληλης στήριξης δυο μαθητών, με τρίμηνη σύμβαση. 

Στις 20/1/2021 η σύμβαση μου ενδέχεται να λήξει και γι' αυτό τον λόγο η πρωτοβάθμια ανατολικής αττικής μου έστειλε email την Πέμπτη 14/1/21 αν επιθυμώ να ανανεωθεί η σύμβαση μου για ισόχρονη διάρκεια, όπου φυσικά δέχτηκα. Τη Δευτέρα 18/01/21 και ώρα 13:00 δέχτηκα τηλεφώνημα από την πρωτοβάθμια εκπαίδευσης να με ενημερώσει πως πρέπει να αλλάξω σχολείο και περιβάλλον, αφού η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός που αναπληρώνω άλλαξε την άδεια της από άδεια ευπαθούς ομάδας COVID σε άδεια λοχείας, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να συνεχίσω να διδάσκω στα παιδιά αυτά, που 3 μήνες τώρα έπειτα από κόπο και προσπάθεια έχει αρχίσει να υπάρχει εμπιστοσύνη και αποδοχή (τα παιδιά αυτά χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης). 

Με λίγα λόγια, η υπουργική απόφαση (ούτε καν εγκύκλιος), λέει ότι αν η άδεια αλλάξει (λες και υπάρχει διαφορά) από Covid σε κάτι άλλο τότε και ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να τοποθετηθεί σε κενή θέση COVID. Δηλαδή θα μεταφέρουν εμένα σε άλλο σχολείο, τα παιδιά τα δικά μου θα τα πάρει συνάδελφος από άλλο σχολείο και τα παιδιά του συναδέλφου με την σειρά τους θα πάρουν άλλο εκπαιδευτικό.

Και γιατί να μη συνεχίσει ο καθένας εκεί που έχει ήδη αρχίσει και να γίνεται όλο αυτό το μπάχαλο; Επειδή το λέει η υπουργική απόφαση μου απάντησε η πρωτοβάθμια. 

Πώς είναι δυνατόν να παίζουν έτσι με την ψυχολογία μικρών παιδιών σε καιρούς τόσο άσχημους; Κάθε τόσο να αλλάζουν εκπαιδευτικό και πάλι από την αρχή, είναι δυνατόν; Πώς είναι δυνατόν να κάνουν τον εκπαιδευτικό, έστω και αναπληρωτή, μπαλάκι; Πήγαινε εδώ, πήγαινε εκεί, ενοικίασε σπίτι, κάνε έξοδα.

Έφυγα από τον τόπο μου, το Ηράκλειο Κρήτης, με σκοπό να κάνω αυτό που τόσο αγαπάω και έχω σπουδάσει, σε ένα σήμερα τόσο οικονομικά αβέβαιο, και αυτήν τη στιγμή το ίδιο το κράτος με εκμεταλλεύεται και με παίζει μπαλάκι.

Όπως μου είπαν, αν θέλω, αν δε θέλω, υπάρχει πάντα ο επόμενος. 

Τέλος, σας παρακαλώ να αναδείξετε αυτό το θέμα. Στην ίδια θέση δεν βρίσκομαι μόνο εγώ, αλλά εκατοντάδες εκπαιδευτικοί. Σας παρακαλώ κάντε κάτι!!!

Με εκτίμηση, 

μια απογοητευμένη πολίτης Κρασανάκη Σοφία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber