pinakes
O Γιώργος Μιχαηλίδης στο 15ο δημοτικό σχολείο Καβάλας 38 έργα τέχνης που τα μετέφερε και τα τοποθέτησε μόνος του - Όταν οι μαθητές επιστρέψουν θα δουν μια μεγάλη αλλαγή στους διαδρόμους και τις αίθουσες

Τα παιδιά του 15ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, στο ιστορικό κέντρο της πόλης, όταν επιστρέψουν και πάλι στις τάξεις τους θα βρεθούν μπροστά σε μια έκπληξη που θα ομορφύνει περισσότερο την καθημερινότητά τους μέσα στο σχολικό περιβάλλον που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της μέρας τους.

Χάρη στην πρωτοβουλία ενός επαγγελματία, συντηρητή έργων τέχνης στο επάγγελμα και πατέρα μαθήτριας στο 15ο δημοτικό σχολείο Καβάλας, οι τοίχοι των διαδρόμων και των κοινόχρηστων χώρων του κτιρίου γέμισαν με χρώματα, σχήματα, πρόσωπα και μοτίβα.

Ο λόγος για τον Γιώργο Μιχαηλίδη, που δώρισε στο σχολείο τριάντα οχτώ έργα τέχνης τα οποία έβαλε σε κορνίζες, τα μετέφερε ο ίδιος και τα τοποθέτησε μόνος του, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το σχολείο σε μια πρωτότυπη έκθεση με έργα τέχνης που τα παιδιά μπορούν να θαυμάζουν καθημερινά. Μάλιστα, για να βγουν ακόμα πιο ωφελημένοι οι μικροί μαθητές, κάτω από κάθε έργο τέχνης τοποθέτησε μια ταμπελίτσα με την ιστορία του ζωγραφικού έργου.

Είναι η δεύτερη φορά που ο ίδιος προχωράει σε τέτοια δωρεά αφού τον περασμένο Μάιο έκανε κάτι ανάλογο σε ένα γυμνάσιο, όπου εκεί τοποθέτησε συνολικά πάνω από εβδομήντα έργα τέχνης μέσα στην κάθε τάξη του σχολείου.

Μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο κ. Μιχαηλίδης υπογράμμισε ότι θέλησε να κάνει περισσότερο δημιουργική την περίοδο της καραντίνας και σε μια προσπάθεια να πάει κόντρα στις δυσκολίες της εποχής αλλά και στην κρίση που περνάει ολόκληρη η κοινωνία λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. «Επιπλέον», συμπληρώνει, «μετά από τόσα χρόνια ως συντηρητής έργων τέχνης θέλησα να κάνω μια άυλη επένδυση δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν πιο κοντά στην τέχνη και στα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει.

«Μετά από μελέτη όλων των εσωτερικών κοινόχρηστων χώρων του σχολείου», σημειώνει ο κ. Μιχαηλίδης, «δημιουργήσαμε μία διαρκή έκθεση τέχνης, επιλέγοντας ένα συνδυασμό τριάντα οχτώ έργων, αντιπροσωπευτικά των πιο χαρακτηριστικών ρευμάτων και καλλιτεχνών. Παίρνοντας αυτή την πρωτοβουλία πιστεύω ότι όχι μόνο ομορφύναμε το χώρο όπου περνούν ένα μεγάλο μέρος της ημέρας τους τα παιδιά μας, αλλά συγχρόνως με την καθημερινή τους επαφή με την τέχνη, δίνουμε το έναυσμα για συζήτηση, δημιουργία, και διεύρυνση των οριζόντων τους».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καθηγητής ΕΠΑΛ στέκεται σε μέσα σε σχολική τάξη
Υπουργείο Παιδείας: Εγκρίθηκαν 25 νέα ολιγομελή τμήματα ΕΠΑΛ - ΠΕΠΑΛ
Το Υπουργείο Παιδείας εγκρίνει τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το 2025-2026 - Αναλυτικά η κατανομή
Υπουργείο Παιδείας: Εγκρίθηκαν 25 νέα ολιγομελή τμήματα ΕΠΑΛ - ΠΕΠΑΛ
anapiria-sxoleio-eidiki-agogi
Δημοτικά Σχολεία: Μαθητές με αναπηρία αποκλείονται λόγω έλλειψης μεταφοράς
Δεκάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες μένουν εκτός σχολείου: Μόλις 2 από τα 10 δρομολόγια στο ΕΛΕΠΑΠ πραγματοποιήθηκαν, ενώ στο Ρόζα Ιμβριώτη 4 από 6...
Δημοτικά Σχολεία: Μαθητές με αναπηρία αποκλείονται λόγω έλλειψης μεταφοράς
1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο ΠΕΣΥΕ
1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΠΕΣΥΕ: Στο επίκεντρο οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι νέες προκλήσεις στη διδασκαλία
Το Συνέδριο της ΠΕΣΥΕ στις 19-20 Σεπτεμβρίου στον Πειραιά φέρνει στο προσκήνιο τον ρόλο των Συμβούλων Εκπαίδευσης, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση...
1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΠΕΣΥΕ: Στο επίκεντρο οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι νέες προκλήσεις στη διδασκαλία