Ειδική Αγωγή: Να κλείσουν τα σχολεία και να εφαρμοστεί τηλεκπαίδευση
Οι εκπαιδευτικοί των ειδικών σχολείων Θεσσαλονίκης ζητούν την άμεση αναστολή λειτουργίας των σχολείων με την εφαρμογή τηλε-εκπαίδευσης σε περιοχές με μεγάλη επιδημιολογική επιβάρυνση.

Εισερχόμαστε στην τρίτη εβδομάδα αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και, ενώ έχουν πλέον προστεθεί και τα σχολεία της πρωτοβάθμιας, τα ειδικά σχολεία παραμένουν ανοικτά, γεγονός που υποθάλπτει σοβαρούς κινδύνους τόσο για τις/τους μαθήτριες/ές  όσο και για το προσωπικό του σχολείου, τους οποίους παραθέτουμε αναλυτικά παρακάτω.

Είναι γνωστό από επίσημα χείλη όπως του πρωθυπουργού, του υπουργού υγείας, και πολλών άλλων αξιωματούχων και ειδικών λοιμωξιολόγων ή στελεχών υγείας ότι η Θεσσαλονίκη είναι αυτή τη στιγμή η πιο επιβαρυμένη επιδημιολογικά πόλη της Ελλάδας. Το σύστημα υγείας είναι στα όριά του αν δεν τα έχει ξεπεράσει ήδη. Πέρα από τις επίσημες διαπιστώσεις, όλοι έχουμε ήδη στον οικογενειακό και κοινωνικό μας κύκλο νεκρούς ή ασθενείς, σοβαρά και μη, από το covid-19.

Το σχολείο μας δέχεται μαθητές από ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης καθώς και εκτός αυτού. Η μεταφορά τους γίνεται με λεωφορεία, mini bus και ταξί, γεγονός που εγκυμονεί κινδύνους μεγάλης διασποράς του ιού. Σημειώνεται επίσης ότι η ηλικία των μαθητών μας κατά μέσω όρο είναι 19 ετών, ηλικία όπου έχει εξακριβωθεί η μεγάλη μεταδοτικότητα της νόσου  και το γεγονός αυτό θα πρέπει να εκτιμηθεί δεόντως.

Αν και το υπουργείο Παιδείας, με πρόσφατη σχετική εγκύκλιο κατέστησε υποχρεωτική τη χρήση μάσκας, εν τούτοις η επιβολή της εφαρμογής της είναι πάρα πολύ δύσκολη στο μαθητικό δυναμικό των ειδικών σχολείων, με αποτέλεσμα αρκετοί μαθητές μας  είτε να κάνουν λανθασμένη χρήση, είτε να μην κάνουν καθόλου.

Μετά και το κλείσιμο των δημοτικών σχολείων το πρόβλημα διαχείρισης έγινε εντονότερο, καθώς πολλοί συνάδελφοι, έκαναν χρήση του νόμιμου δικαιώματος λήψης άδειας ειδικού σκοπού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζει το σχολείο μας μεγάλη έλλειψη σε προσωπικό και εμφανίζεται ήδη αδυναμία τήρησης του κανονικού ωρολογίου προγράμματος.

Επιπλέον πολλοί γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών μας καθημερινά εκφράζουν την ανασφάλεια που αισθάνονται λόγω της πιθανής έκθεσής τους στον ιό, ειδικά κατά την μεταφορά τους από και προς το σχολείο. Αναφέρουν ότι είναι σε αδιέξοδο και πολλοί από αυτούς αναγκάζονται να στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο -παρά τους φόβους τους-, εξαιτίας της ανησυχίας τους για το όριο των απουσιών που θα συμπληρώσουν (θεωρούμε ιδιαίτερα επείγουσα ανάγκη να ληφθεί μέριμνα -και μάλιστα άμεσα - από το Υπουργείο Παιδείας για τις απουσίες αυτές).

Αρκετοί επίσης αιτούνται την τηλεκπαίδευση που παρέχεται και στους μαθητές των υπόλοιπων Λυκείων καθώς εξαιτίας της αδυναμίας ενός σταθερού και ολοκληρωμένου διδακτικού προγράμματος σε καθημερινή βάση τελικά δεν παρέχεται στα παιδιά τους αυτό που πραγματικά έχουν ανάγκη, εξαιτίας των νέων δεδομένων (μείωση ωραρίου, συμπτύξεις τμημάτων εξαιτίας ανεπάρκειας προσωπικού, αλλαγή τμημάτων και καθηγητών που επιφέρουν ιδιαίτερες δυσκολίες σε μαθητές με ΔΑΔ)

Ως εργαζόμενοι αισθανόμαστε ότι είμαστε εκτεθειμένοι καθημερινά στον κίνδυνο της πανδημίας, παρά τα σχολαστικά υγειονομικά μέτρα  που λαμβάνουμε και εφαρμόζουμε όσο είναι ανθρωπίνως δυνατό, σύμφωνα με τις οδηγίες και τις κείμενες διατάξεις. Η πρόσφατη διενέργεια rapid test στο σχολείο μας από κλιμάκιο ΕΟΔΥ, ήταν μια κίνηση σίγουρα προς τη σωστή κατεύθυνση όμως ήταν ένας προσωρινός κατευνασμός των ανησυχιών μας.

Κατανοούμε και αναγνωρίζουμε τη πιθανή δυσκολία που επιφέρει η πιθανότητα αναστολής  των ειδικών σχολείων σε κάποιους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, αλλά στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης στην οποία βρισκόμαστε θεωρούμε ύψιστη προτεραιότητα την προάσπιση της ανθρώπινης ζωής και της υγείας όλων, μαθητών, οικογενειών και προσωπικού. Το παρόν μας αίτημα φαίνεται άλλωστε απόλυτα λογικό, καθώς την παρούσα στιγμή φαίνεται ότι έχει διαταραχθεί τόσο η μαθησιακή διαδικασία όσο και η ίδια η ρουτίνα των μαθητών. Επιπλέον κρίνεται εφικτό καθώς η πλειονότητα των μαθητών μας ανταποκρίθηκε με επιτυχία τόσο στην σύγχρονη όσο και στην ασύγχρονη εκπαίδευση σε ποσοστό μάλιστα 65% κατά την πρώτη φάση της πανδημίας.

Με γνώμονα τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού, έστω και κατά ένα μικρό ποσοστό, και τη διαφύλαξη της υγείας μαθητών και προσωπικού,

ζητούμε

την άμεση αναστολή λειτουργίας του σχολείου μας με την εφαρμογή τηλε-εκπαίδευσης καθώς και των άλλων ειδικών σχολείων σε περιοχές με μεγάλη επιδημιολογική επιβάρυνση.

Ακολουθούν τα ονόματα των Διδασκόντων, του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού , του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού που υπογράφουν το παραπάνω κείμενο δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
sklirinsi
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε ότι οι ασθενείς με αυτά τα αυτοαντισώματα είχαν αυξημένα επίπεδα νευροϊνιδίων χαμηλού μοριακού βάρους (Nfl), πρωτεϊνικά...
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα