Ζημιές σε σχολεία από την κακοκαιρία: Πλημμύρισαν δύο κτίρια στο Ηράκλειο
Καταστροφές έχει προκαλέσει σε σχολεία της Κρήτης η κακοκαιρία

Καταστροφές έχει προκαλέσει σε σχολεία της Κρήτης η κακοκαιρία, καθώς την Τρίτη πλημμύρισε το 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου (Καπετανάκειο).

Μάλιστα, πρόκειται για σχολείο με νέες κτιριακές εγκαταστάσεις, ωστόσο οι μαθητές αναγκάστηκαν να βγουν στην αυλή.

Σύμφωνα με το cretalive.gr, το νέο κτίριο παρουσιάζει πολλά προβλήματα. Πριν από λίγο καιρό λύματα είχαν κατακλύσει τις αίθουσές του.

Πλημμύρες και σε δημοτικά σχολεία

Επιπλέον, πλημμύρισαν και τα 13ο και 42ο Δημοτικά Σχολεία Κατσαμπά, ωστόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν η ένταση της βροχής αλλά τα φερτά υλικά που «μπλόκαραν» τα φρεάτια (με αποτέλεσμα να υπερχειλίζουν τα νερά και να οδηγούνται μέσα στο σχολείο, πλημμυρίζοντας το γραφείο των διευθυντών και των καθηγητών.

Όλο το προσωπικό του σχολείου προσπαθούν από το πρωί της Τετάρτης με σκούπες και σφουγγαρίστρες να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, όπως αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia