Καταγγελία: Διευθύντρια «έσπασε» κατάληψη σε συνεργασία με τον Δήμο Βύρωνα
Διευθύντρια σχολείου κάλεσε εργαζόμενο του Δήμου Βύρωνα για το «σπάσιμο» κατάληψης, χωρίς να έχει συνεδριάσει ο σύλλογος διδασκόντων - Τι καταγγέλλει η δημοτική κίνηση «Πολίτες του Βύρωνα»

Διευθύντρια σχολείου του Βύρωνα, χωρίς καμία διάθεση διαλόγου με τους μαθητές και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων, προχώρησε σε «κατασταλτική» αντιμετώπιση κατάληψης, με κλήση εργαζομένου των δημοτικών υπηρεσιών, ο οποίος έσπασε τα λουκέτα της κατάληψης.

Σε αυτή τη σοβαρή καταγγελία προβαίνει η δημοτική παράταξη «Πολίτες του Βύρωνα», καταγγέλλοντας ταυτόχρονα τη δημοτική αρχή για υποκρισία, καθώς φαινομενικά στηρίζει τα «δίκαια αιτήματα των μαθητών», αλλά δίνει την έγκριση για εκβιαστικές ενέργειες εις βάρος των μαθητών.

Επιπλέον, η παράταξη κατηγορεί τη διευθύντρια του σχολείου για έλλειψη διάθεσης διαλόγου και αντιπαιδαγωγικές μεθόδους, καθώς «επιλέγε να στήσει τις/τους μαθήτριες/ές απέναντι, να παίξει το ρόλο του τιμωρού για να τις/τους φοβίσει και να  καταστείλει την κατάληψη».

Σχετικά με τον εργαζόμενο, η δημοτική παράταξη αναγνωρίζει πως δέχθηκε απειλές για να προχωρήσει στη συγκεκριμένη ενέργεια, ωστόσο «όφειλε να φύγει και όχι να υπακούσει στις εντολές της διευθύντριας».

Αναλυτικά:

Από τις 21 Σεπτεμβρίου οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Βύρωνα βρίσκονται σε διαρκείς κινητοποιήσεις με αλλεπάλληλες καταλήψεις διεκδικώντας μαζί με τους χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα τα αυτονόητα: 15άρια τμήματα, μέτρα υγιεινής και καθαριότητας στα σχολεία, καμία εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων του Υπουργείου Παιδείας(ΥΠΑΙΘ).

Αντί το υπουργείο να υλοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των μαθητών και εκπαιδευτικών επιχειρεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε ρουφιάνους των μαθητών τους και σε όργανα καταστολής των κινητοποιήσεων. Εκδίδει Υπουργική Απόφαση για υποχρεωτική εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη με απουσίες στους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στις καταλήψεις.

Η διευθύντρια του 3ου ΓΕΛ Βύρωνα, στο πνεύμα της απόφασης του ΥΠΑΙΘ, την Τρίτη στις 6/10/2020, χωρίς τη σύγκλιση του Συλλόγου Διδασκόντων, προχώρησε σε ενέργειες καταστολής της κατάληψης των μαθητών.

Μετά από απειλές, εκφοβισμό και εκβιασμό στους μαθητές, ζήτησε τη συνδρομή του Δήμου προκειμένου να καταστείλει την κατάληψη.

Εκπρόσωπος της δημοτικής αρχής έδωσε σαφή εντολή σε εργαζόμενο της τεχνικής υπηρεσίας να πάει στο σχολείο να βρει την διευθύντρια  γιατί είναι κλειστή η είσοδος του σχολείου.  Η διευθύντρια του 3ου Λυκείου, σύμφωνα με μαρτυρίες, φωνάζοντας και απειλώντας τον εργαζόμενο τον ανάγκασε ουσιαστικά να σπάσει τα λουκέτα της κατάληψης, κάτι που κακώς έπραξε ο εργαζόμενος. Όφειλε να φύγει και όχι να υπακούσει στις εντολές της διευθύντριας.

Η δημοτική αρχή επέλεξε να μην είναι παρών στο συμβάν για να μπορεί επικοινωνιακά να ελίσσεται.  Έστειλε τον εργαζόμενο να βγάλει το φίδι από την τρύπα, για να μπορεί ενδεχομένως να είναι και με το χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ. Εκτός και αν ο εργαζόμενος βρέθηκε μόνος του, με τα εργαλεία του στο σημείο.

Από την μια η δημοτική αρχή και ο Δήμαρχος εκπαιδευτικός κ. Κατωπόδης στα λόγια έχει ταχθεί υπέρ των δίκαιων αιτημάτων των μαθητών, από την άλλη η ίδια δημοτική αρχή στέλνει εργαζόμενο του Δήμου να συνδράμει μαζί με την εν λόγω διευθύντρια στην καταστολή μαθητικών κινητοποιήσεων. 

Η διευθύντρια του σχολείου αντί να αναζητήσει τρόπους ουσιαστικής επικοινωνίας με τους μαθητές, να ακούσει τα αιτήματά τους, αντί να συνεδριάσει  με το σύλλογο διδασκόντων και να έρθει σε συζήτηση με το σύλλογο και την ένωση γονέων, συμβάλλοντας  και αυτή στην επίλυση των αιτημάτων των μαθητών, επιλέγει να στήσει τις/τους μαθήτριες/έςαπέναντι, να παίξει το ρόλο του τιμωρού για να τις/τους φοβίσει και να  καταστείλει την κατάληψη.

ΔΕΝ αντιλαμβάνεται η κα Διευθύντρια ότι με αυτό τον αντιπαιδαγωγικό της ρόλο οξύνει τα πράγματα περισσότερο στο σχολείο;  Ο ρόλος της ως εκπαιδευτικός και ως διευθύντρια δεν είναι κατασταλτικός αλλά παιδαγωγικός . Μήπως όμως το ρόλο αυτό τον έχει απολέσει;

Τη στιγμή που τα αιτήματα των μαθητών βρίσκουν σύμφωνη την εκπαιδευτική κοινότητα, έχουν την αποδοχή της πλειοψηφίας της κοινωνίας, είναι απαράδεκτο ορισμένοι εκπαιδευτικοί να αναλαμβάνουν ρόλο κατασταλτικού μηχανισμού μαθητικών κινητοποιήσεων.

Οι δάσκαλοι των μαθητών δεν είναι ούτε ρουφιάνοι, ούτε δεσμοφύλακες των μαθητών τους. Όσοι αποδέχονται αυτό το ρόλο, ίσως να μην έχουν θέση στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Η τρομοκρατία  στα σχολεία δε θα περάσει

Κάτω τα χέρια από τις καταλήψεις των μαθητών.

Δώστε λύσεις στα αιτήματα τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ημεριδα
Πανεπιστήμιο Κρήτης: 11ης Ημερίδας Χημείας στη μνήμη της Δρ. Μαρίας Χατζημαρινάκη
Το πρόγραμμα της ημερίδας ολοκληρώθηκε με την απονομή βραβείων και επαίνων στους φοιτητές/τριες για την εξαίρετη πορεία στις σπουδές τους
Πανεπιστήμιο Κρήτης: 11ης Ημερίδας Χημείας στη μνήμη της Δρ. Μαρίας Χατζημαρινάκη
Πανεπιστήμιο αθηνών εκπα
Πανεπιστήμια: Παρέμβαση 14 ΑΕΙ για προσμέτρηση άδειας ανατροφής τέκνου στην «πραγματική υπηρεσία» ΔΕΠ
ΕΚΠΑ και 13 ΑΕΙ χτυπούν «καμπανάκι» στο Υπουργείο Παιδείας – Η άδεια ανατροφής δεν μετράει ως «πραγματική υπηρεσία» για την εξέλιξη των μελών ΔΕΠ
Πανεπιστήμια: Παρέμβαση 14 ΑΕΙ για προσμέτρηση άδειας ανατροφής τέκνου στην «πραγματική υπηρεσία» ΔΕΠ
ACpatra.jpg
Ισχυρό αποτύπωμα σε Πάτρα, Αγρίνιο και Μεσολόγγι άφησε Το Welcome to UP 2025 ανεβάζοντας τον πήχη για το μέλλον
Απολογισμός της φετινής διοργάνωσης, με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων αλλά και των προοπτικών εξέλιξης του θεσμού
Ισχυρό αποτύπωμα σε Πάτρα, Αγρίνιο και Μεσολόγγι άφησε Το Welcome to UP 2025 ανεβάζοντας τον πήχη για το μέλλον