Λήγουν την κατάληψη αλλά συνεχίζουν να διεκδικούν οι μαθητές του Γυμνασίου Αλικιανού
Κοινή ανακοίνωση μαθητών - γονέων - εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Αλικιανού

Μετά από κοινή συνεδρίαση και συζήτηση, οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Αλκιναού αποφάσισαν να λήξη η κατάληψη, αλλά να συνεχίσει ο αγώνας για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Η κοινή ανακοίνωση:

Μετά από 2μερη κατάληψη του σχολείου μας από τους μαθητές, έγινε συζήτηση μεταξύ του Δ.Σ. του συλλόγου γονέων, του 15μελούς συμβουλίου των μαθητών και του συνόλου των εκπαιδευτικών του σχολείου. Αποφασίστηκε η λήξη της κατάληψης και η κατάθεση και κοινοποίηση του παρακάτω κειμένου-απόφασης:

Εμείς, οι μαθητές, γονείς και καθηγητές του Γυμνασίου Αλικιανού θεωρούμε ότι ο αγώνας που γίνεται αυτές τις μέρες στο χώρο της παιδείας είναι αγώνας δίκαιος. Είναι αγώνας για το δικαίωμα στη Μόρφωση και στην Υγεία με αξιοπρεπείς συνθήκες. Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές ενωμένοι διεκδικούμε τα αυτονόητα: να εξασφαλιστούν οι υγειονομικές και παιδαγωγικές προϋποθέσεις για να νιώθουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια στο σχολείο σε συνθήκες πανδημίας, με περισσότερες αίθουσες ώστε τα τμήματα να μην ξεπερνάνε τους 15 μαθητές, με άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών, με προσωπικό καθαριότητας.

Ακόμα διεκδικούμε:

-να αυξηθούν τα δρομολόγια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για να μη συνωστίζονται οι μαθητές μέσα στα λεωφορεία.

-σταθεροποίηση των δρομολογίων ώστε να σταματήσει η καθημερινή ταλαιπωρία των μαθητών και να φτάνουν εγκαίρως τόσο στο σχολείο, όσο και στο σπίτι τους μετά το σχόλασμα.

-θερμομέτρηση μαθητών και εκπαιδευτικών για πρόληψη των κρουσμάτων.

-να εξασφαλιστεί κλιματισμός και εξαερισμός για τις μικρές αίθουσες ώστε να υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για τη διεξαγωγή του μαθήματος.

-να εξασφαλιστούν οι όροι για να πραγματοποιηθούν οι σχολικές εκδρομές και άλλες ψυχαγωγικές και εκπαιδευτικές μαθητικές δραστηριότητες.

-διεκδικούμε το σπάσιμο των τμημάτων στο μάθημα της πληροφορικής, διαφορετικά κάποια παιδιά δε θα μπουν ποτέ στο εργαστήριο και θα προσπαθούν να μάθουν πληροφορική από το βιβλίο!

-να βρεθεί μια μόνιμη λύση στο χρόνιο πρόβλημα της έλλειψης αιθουσών στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίου- Λυκείου Αλικιανού. Να τονίσουμε εδώ ότι, εξαιτίας της έλλειψης αυτής, το εργαστήριο των Φυσικών Επιστημών χρησιμοποιείται ως αίθουσα διδασκαλίας, ενώ η αίθουσα της Τεχνολογίας έχει μεταφερθεί σε ένα πολύ μικρό χώρο στο υπόγειο!

Το δεκαπενταμελές συμβούλιο

των μαθητών

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου γονέων Ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ημεριδα
Πανεπιστήμιο Κρήτης: 11ης Ημερίδας Χημείας στη μνήμη της Δρ. Μαρίας Χατζημαρινάκη
Το πρόγραμμα της ημερίδας ολοκληρώθηκε με την απονομή βραβείων και επαίνων στους φοιτητές/τριες για την εξαίρετη πορεία στις σπουδές τους
Πανεπιστήμιο Κρήτης: 11ης Ημερίδας Χημείας στη μνήμη της Δρ. Μαρίας Χατζημαρινάκη
Πανεπιστήμιο αθηνών εκπα
Πανεπιστήμια: Παρέμβαση 14 ΑΕΙ για προσμέτρηση άδειας ανατροφής τέκνου στην «πραγματική υπηρεσία» ΔΕΠ
ΕΚΠΑ και 13 ΑΕΙ χτυπούν «καμπανάκι» στο Υπουργείο Παιδείας – Η άδεια ανατροφής δεν μετράει ως «πραγματική υπηρεσία» για την εξέλιξη των μελών ΔΕΠ
Πανεπιστήμια: Παρέμβαση 14 ΑΕΙ για προσμέτρηση άδειας ανατροφής τέκνου στην «πραγματική υπηρεσία» ΔΕΠ
ACpatra.jpg
Ισχυρό αποτύπωμα σε Πάτρα, Αγρίνιο και Μεσολόγγι άφησε Το Welcome to UP 2025 ανεβάζοντας τον πήχη για το μέλλον
Απολογισμός της φετινής διοργάνωσης, με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων αλλά και των προοπτικών εξέλιξης του θεσμού
Ισχυρό αποτύπωμα σε Πάτρα, Αγρίνιο και Μεσολόγγι άφησε Το Welcome to UP 2025 ανεβάζοντας τον πήχη για το μέλλον