Ξάνθος Γερμανάκος
«Μπορούμε να συνεχίσουμε τον αγώνα μας, έχοντας πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων», δήλωσε ο Ξανθός Γερμανάκος, μαθητής του 2ου ΓΕΛ Περάματος και μέλος της συντονιστικής επιτροπής των καταλήψεων

Ως «απαράδεκτο» χαρακτήρισε ο Ξανθός Γερμανάκος, μαθητής του 2ου ΓΕΛ Περάματος και μέλος της συντονιστικής επιτροπής των καταλήψεων, το μέτρο της υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης και της καταμέτρησης απουσιών σε μαθητές που συμμετέχουν σε καταλήψεις.

Το συγκεκριμένο μέτρο, σύμφωνα με τον μαθητή, επαναφέρει «από το παράθυρο» την αναγραφή διαγωγής, που έχει κριθεί ως παράνομη από τον Άρειο Πάγο και από την Κομισιόν.

Η Ν. Κεραμέως, προσέθεσε, απέναντι στα δίκαια αιτήματα των μαθητών αποφάσισε απαντήσει με τιμωρητική διάθεση και τόνισε ότι η καταστολή δεν θα περάσει.

«Είμαστε νέοι και διεκδικούμε τα αιτήματά μας», διεμήνυσε και αντέτεινε σχετικά με τις προβλεπόμενες κυρώσεις πως «όσοι μαθητές ψηφίσαμε υπέρ της κατάληψης, μπορούμε να συνεχίσουμε τον αγώνα μας έχοντας πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων των πράξεών μας. "Τέλος" σημαίνει σκοπός, άρα τέλος του αγώνα μας θα είναι όταν τα αιτήματά μας γίνουν αποδεκτά».

«Τα αιτήματά μας δεν είναι αυταρχικά» δήλωσε σε σχέση με μαθητές που διαφωνούν με τις καταλήψεις και εξήγησε ότι δεν θα απαγορευτεί σε κανέναν να συμμετέχει σε μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης. Τόνισε, δε, πως το 30% δεν των μαθητών βάσει στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, επομένως είναι  «η φτώχεια αυτή που αποκλείει τους μαθητές».

Στη συνέχεια, ο μαθητής Κ. Κεσίδης σε ένα άτυπο debate μεταξύ μαθητών στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, εξέφρασε την άποψη πως οι καταλήψεις δεν είναι η ενδεδειγμένη αντίδραση, αν και παραδέχθηκε πως ελλείψεις και κενά υπάρχουν στο σχολείο του, όπου συγκεντρώνονται 25 μαθητές ανά τάξη. Προσέθεσε, δε, πως «δεν πρέπει να επιβαρύνουν την κυβέρνηση με ακόμα ένα πρόβλημα» οι μαθητές που προχωρούν σε καταλήψεις.

Παίρνοντας ξανά τον λόγο, ο Ξ. Γερμανάκος δήλωσε πως «κάθε νέος έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να παλεύει για μόρφωση με ποιότητα».


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKPA
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
Και τονίζει ότι η ΠΔΕ πρέπει να παρέχεται εντός της διάρκειας του πρώτου κύκλου σπουδών  και με την παροχή της δυνατότητας συμμετοχής όλων των...
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
katalipsi
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
Η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, ζήτησε από τη διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς τα ονόματα των μαθητών, οι οποίοι ήταν μέλη του 15μελούς κατά τη...
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
kina
Κίνα: Στις φλόγες ουρανοξύστης στο Σενζέν – Ισχυρή έκρηξη και καταστροφές από το ωστικό κύμα
Τεράστια έκρηξη σε ουρανοξύστη της Σενζέν - Εικόνες χάους και μνήμες «Δίδυμων Πύργων»
Κίνα: Στις φλόγες ουρανοξύστης στο Σενζέν – Ισχυρή έκρηξη και καταστροφές από το ωστικό κύμα
zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών