Σοφία Ζαχαράκη
Αλλαγές και αναπροσαρμογές του πλάνου για την λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας μόνο μετά από υπόδειξη των ειδικών - Η πλειονότητα των μαθητών δεν θέλει τις καταλήψεις

Η στρατηγική του υπουργείου Παιδείας, όπως υποδείχθηκε και από την επιτροπή των ειδικών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, μέχρι στιγμής αποδίδει και αν δοθεί άλλη κατεύθυνση θα υπάρξει η απαιτούμενη ευελιξία της πολιτικής ηγεσίας του υπ. Παιδείας, δήλωσε η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.

Μιλώντας σε εκπομπή του Open, παρέθεσε πως μόλις 330 τμήματα σε σύνολο 86.000 έχουν τεθεί σε αναστολή λειτουργίας και απέδωσε το μικρό ποσοστό στον καλό συντονισμό των αρμόδιων φορέων, αλλά και την τήρηση των μέτρων προστασίας από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών έγιναν 24.900 προσλήψεις αναπληρωτών ήδη από τον Αύγουστο, ενώ μετά από λίγες μέρες ακολούθησαν ακόμα 7.368. Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται και το τρίτο κύμα προσλήψεων, για την οριστική κάλυψη των κενών, ενώ επιπλέον 200 εκ. ευρώ έχουν εκταμιευτεί για την ενίσχυση του ολοήμερου σχολείου και τις ολιγόμενες συμβάσεις αναπληρωτών.

Ετοιμότητα για την τηλεκπαίδευση

Σχετικά με το ενδεχόμενο εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας, τόνισε πως η τηλεκπαίδευση ήδη χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις αναστολής λειτουργίας τμημάτων με επιτυχία. Η Σ. Ζαχαράκη τόνισε πως το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για το ενδεχόμενο εκτεταμένης χρήσης μεθόδων τηλεκπαίδευσης, καθώς σημειώθηκε σημαντική τεχνολογική ενίσχυση του δημόσιου σχολείου.

Ωστόσο, σοβαρά ζητήματα διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού αλλά και αναστάτωσης του οικογενειακού προγραμματισμού προκύπτουν από το ενδεχόμενο του κυλιόμενου ωραρίου λειτουργίας των σχολείων και το συγκεκριμένο μέτρο αντιμετωπίζεται με προβληματισμό.

Η πλειονότητα των μαθητών δεν θέλει τις καταλήψεις

Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την υφ. Παιδείας, προωθεί την παιδαγωγική προσέγγιση για την επίλυση του ζητήματος και τον διάλογο με τους μαθητές. Για τον συγκεκριμένο σκοπό, έχει ζητηθεί από περιφερειακούς διευθυντές, διευθυντές σχολείων και στελέχη της εκπαίδευσης να βρίσκονται σε επαφή με τους μαθητές, να τους ενημερώνουν και να συζητούν τα προβλήματά τους.

Τα κλειστά σχολεία, τόνισε, διευρύνουν τις παιδαγωγικές και κοινωνικές ανισότητες, ενώ η κατάληψη δεν αποτελεί ούτε λύση ούτε απάντηση στα υπαρκτά προβλήματα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
Εκφράσεις από τα Αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιούμε σήμερα
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
paidia glossa
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα λέξεις με ελληνική ρίζα, που κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές