«Άγγιξαν» τις 3.000 οι αιτήσεις στις Σχολές Ξεναγών του Υπουργείου Τουρισμού
Μεγάλο ενδιαφέρον για τις Σχολές Ξεναγών - Στις επόμενες ημέρες τα αποτελέσματα

Στις 2.880 ανήλθαν οι αιτήσεις για τις πέντε (5), πλέον, Σχολές Ξεναγών του Υπουργείου Τουρισμού σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Κέρκυρα και Ρόδο, κάτι που αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει στον κλάδο.

Τα αποτελέσματα για τους εισαχθέντες θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες ημέρες.

Ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας σε δήλωσή του τονίζει:

«Πριν από ένα χρόνο παραλάβαμε σε λειτουργία μία μόνη σχολή Ξεναγών, κανείς δεν πίστευε ότι ένα χρόνο μετά θα λειτουργούσαν πέντε σχολές Ξεναγών.

Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Ο σχεδιασμός μας δεν περιορίζεται μόνο στη δημιουργία νέων σχολών Ξεναγών, περιλαμβάνει και ένα ολιστικό σχέδιο για την αναβάθμιση του επιπέδου και της ποιότητας σπουδών, όχι μόνο για τις σχολές Ξεναγών, αλλά για όλο το πλέγμα της τουριστικής εκπαίδευσης».

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης