ΠΥΣΔΕ Λάρισας
Πλήθος παρατυπιών και αδιαφάνειας στις τοποθετήσεις καταγγέλλουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις, σχετικά με τις τοποθετήσεις του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης

Να μπει τέλος στις αδιαφανείς διαδικασίες, τις εξυπηρετήσεις και τις παρατυπίες στις τοποθετήσεις ζητούν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις, με αφορμή πλήθος παρατυπιών και την αδιαφάνεια στις διαδικασίες των τοποθετήσεων από το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης

Χαρακτηριστικά αναφέρουν πως 29 εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν σε σχολεία που δεν υπήρχαν κενά.

Αναλυτικά η καταγγελία:

Να μπει τέλος στις αδιαφανείς διαδικασίες, τις εξυπηρετήσεις και τις παρατυπίες στις τοποθετήσεις

Όχι στους παραταξιακούς μηχανισμούς ρουσφετολογικών εξυπηρετήσεων στο ΠΥΣΔΕ

Όλοι στην παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ στη Διεύθυνση Δυτ. Θεσ/νίκης Τετάρτη 10/9, 2.00 μ.μ.

Το όργιο των παρατυπιών και της αδιαφάνειας στις τοποθετήσεις από Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης συνεχίζεται. Κυριάρχησε  στις προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων, αποσπασμένων και αναπληρωτών. Τοποθετήσεις που έγιναν στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και χωρίς αιτήσεις προτίμησης σχολείων. Οι συνέπειες της απαράδεκτης αυτής στάσης τους σε βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων μας, στην ουσιαστική λειτουργία των σχολείων και στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών δεν είναι αμελητέες:  

  • 29 εκπαιδευτικούς (3 ΠΕ01, 19 ΠΕ02, 5 ΠΕ06, 2 ΠΕ011) από τους 290 αποσπασμένους τους τοποθέτησαν, παρόλο που υπήρχαν κενά, σε σχολεία που δεν υπάρχει κενό. 
  • 83 εκπαιδευτικούς από τους 290 αποσπασμένους τους τοποθέτησαν με βάση την επιθυμία τους  (19 με δήλωση πριν τις τοποθετήσεις, 64 από ενστάσεις).  
  • 103 αναπληρωτές γενικής παιδείας τοποθετήθηκαν χωρίς κριτήρια στα σχολεία. Τα σχολεία χωρίστηκαν σε προνομιακά και μη, προφανώς και οι Διευθυντές τους.  
  • Στην παράλληλη στήριξη δεν δόθηκαν όλα τα κενά και ανάγκασαν 24 αναπληρωτές να καλύψουν κενά που αντιστοιχούν σε 32 αναπληρωτές.
  • Ούτε στους 44 ΕΒΠ και ΕΕΠ δόθηκαν τα κενά και δεν τους επιτρέψανε να κάνουν αιτήσεις προτίμησης.

Την ίδια πρακτική των εξυπηρετήσεων Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ συνεχίζουν και στις οριστικές τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που θα ισχύουν για όλη τη φετινή χρονιά. Μια πρόγευση μηχανορραφιών και ρουσφετολογικών επιδιώξεων πήραμε στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 8/9/20 για τις τοποθετήσεις νεοδιόριστων, τις τοποθετήσεις στα διαπολιτισμικά σχολεία, στον προσδιορισμό των κενών και των υπεράριθμων. Αποδείχτηκαν παραπλανητικές οι  δηλώσεις τους προς τις ΕΛΜΕ που διαμαρτυρήθηκαν για αδιαφανείς διαδικασίες στο ΠΥΣΔΕ, ότι «όλα θα γίνουν καλά στις οριστικές τοποθετήσεις». Με απροκάλυπτο τρόπο η διορισμένη Διοίκηση και τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΔΕ που προέρχονται από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ άλλαζαν τις αρχικές τους τοποθετήσεις για να συμπορευτούν με τον αιρετό της ΔΑΚΕ ώστε να διαμορφώνεται η ανάλογη πλειοψηφία για τις εξυπηρετήσεις και στη συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών, γιατί οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν επαρκούν για να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία.

Αθλιότητες που εξελίχθηκαν στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 8/9/20

  • Αρνήθηκαν οι τοποθετήσεις των νεοδιόριστων να γίνουν με όσα ορίζει η νομοθεσία. Πάντοτε αυτές οι τοποθετήσεις γίνονταν με προσμέτρηση όλων των μορίων που ισχύουν στις μεταθέσεις.
  • Αρνήθηκαν ακόμη και την εφαρμογή της εγκυκλίου Γκίκα που ορίζει ότι οι υποχρεωτικές τοποθετήσεις στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. θα γίνονται με τα μόρια μετάθεσης και δυσμενών συνθηκών (εγκύκλιος 2/9/20, παράγραφος 3). Αν εφαρμόζονταν θα άλλαζε τη σειρά κατάταξης των συναδέλφων και άρα τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Η απαράδεκτη στάση του Υπουργείου για υποχρεωτικές τοποθετήσεις και η συναίνεση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ τους στερεί το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής και αλλοιώνει τις επιλογές τους.
  • Σκόπιμα άφησαν ακάλυπτο το κενό που αντιστοιχεί στην ειδικότητα ΠΕ04.02 στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ  Πεύκων. Αγνόησαν την υποχρεωτικότητα στις τοποθετήσεις στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., αρνήθηκαν να τοποθετήσουν εκπαιδευτικό, παρά την πρόταση του σχολείου που κατατέθηκε στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ (8/9/20) για κάλυψη του κενού από ΠΕ04.02. και δήλωσαν ότι θα το καλύψει αναπληρωτής. Μεθόδευσαν την αλλαγή του χαρακτηρισμού από ΠΕ04.02 (ιστοσελίδα ΔΔΕ) που ήταν η πρόταση του σχολείου, το έκαναν στις 4/9 ΠΕ04.02: 7 ώρες, ΠΕ04.04: 6 ώρες και ΠΕ04.05 : 5. Άλλαξαν ξανά τις ώρες του κενού και το έκαναν ΠΕ04.02: 7 ώρες, ΠΕ04.04:7 ώρες και ΠΕ04.05: 6 ώρες!   
  • Τοποθέτησαν εκπαιδευτικό ειδικότητας ΠΕ88.02 στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου με 0 μόρια και η προκήρυξη των θέσεων καθόριζε συγκεκριμένα προσόντα, ενώ την ίδια στιγμή αρνήθηκαν να προσμετρήσουν σε άλλους συναδέλφους μόρια που αντιστοιχούν σε μεταπτυχιακά. Σε εκπαιδευτικό που πέρσι είχε συνολικά 6,33 μόρια φέτος έγιναν μόνο 3,71!  Η θέση ΠΕ88.02 έπρεπε να μείνει κενή και να τη διεκδικήσουν στις επόμενες φάσεις (λειτουργικά υπεράριθμοι, διάθεση, αποσπασμένοι) με βάση τα μόριά τους όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να δηλώσουν το κενό, όπως θα γίνει σε όλα τα κενά που δεν καλύφθηκαν στα Διαπολιτισμικά σχολεία. Σημειώνουμε ότι το θέμα συζητήθηκε στις 11.00 π.μ., η ψηφοφορία έγινε το μεσημέρι και αφού άλλαξαν στάση τα δύο διορισμένα μέλη που αρχικά έλεγαν δεν μπορεί να γίνει αυτή η τοποθέτηση, και μάλιστα το ένα μέλος είχε αποχωρήσει από τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ και επέστρεψε για να συμμετέχει στην ψηφοφορία!
  • Προσδιόρισαν τα κενά στις ειδικότητες γενικής παιδείας χωρίς να αποδεχθούν ούτε μια από τις προτάσσεις του κλάδου (15 μαθητές λόγω πανδημίας κορονοϊού, υπολογισμό των ολιγομελών, ελεύθερη επιλογή β΄ Ξένης γλώσσας, τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικά προβλήματα, κ.ά.).
  • Αρνήθηκαν να προσδιοριστούν τα κενά στους ΠΕ04 στα Γυμνάσια ενιαία και να επιλέγονται ως κλάδος και στα Λύκεια τα κενά να προσδιορίζονται και να καλύπτονται ως ειδικότητες. Αυτό εναρμονίζεται με την πραγματικότητα που ισχύει στα σχολεία. Η πρόταση στην αρχή έγινε αποδεκτή, για να αλλάξουν στάση στη συνέχεια Διοίκηση και το ένα διορισμένο μέλος (το άλλο είχε αποχωρήσει) για να συμπέσουν στην πρόταση που κατατέθηκε από τον αιρετό της ΔΑΚΕ, οι τοποθετήσεις να γίνουν ως κλάδος στα Γυμνάσια και στα Λύκεια.
  • Αρνήθηκαν διαφανείς διαδικασίες στον καθορισμό των υπεραρίθμων. Αυθαίρετα καθόρισαν τους υπεράριθμους χωρίς να ρωτηθούν τα σχολεία και οι συνάδελφοι. Δεν έγινε αποδεκτή η πρότασή μας να σταλούν αριθμητικά οι υπεραριθμίες σε κάθε ειδικότητα στα σχολεία και οι συνάδελφοι να επιλέξουν ποιοί επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, καθώς και να καταθέσουν ενστάσεις για τυχόν λάθη και παραλείψεις της Διοίκησης και του ΠΥΣΔΕ και μετά να καταρτιστεί πίνακας των υπεράριθμων. Αυτά προβλέπονται και από τη διαδικασία που ισχύει στις τοποθετήσεις. 
  • Αρνήθηκαν να δώσουν χρόνο που να επαρκεί στους συναδέλφους για τις τοποθετήσεις της φάσης των υπεραριθμιών.  Βράδυ αναρτήθηκαν τα κενά και οι υπεράριθμοι και καλούνται την επομένη και σε μία μέρα να πάρουν μέρος όσοι το επιθυμούν.
  • Συνέχισαν να κάνουν τοποθετήσεις σε θέσεις ΕΒΠ και ΕΕΠ χωρίς να δίνουν όλα τα κενά στους αναπληρωτές.

Οι μηχανορραφίες τους δεν έχουν τέλος, έφτασαν στο σημείο να μεθοδεύσουν ακόμη και  τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Διευθυντών που έμειναν κενές λόγω συνταξιοδότησης.  Η διαδικασία προβλέπει να τοποθετούνται στις κενές θέσεις όσοι έχουν συμπεριληφθεί στον πίνακα Διευθυντών, δεν έχουν τοποθετηθεί σε σχολείο και στην αίτηση επιλογής σχολείων που κατέθεσαν στις κρίσεις Διευθυντών συμπεριλαμβάνεται σχολείο που τώρα έμεινε κενό. Η διαδικασία δεν προβλέπει να ρωτηθούν οι συνάδελφοι αν επιθυμούν να γίνουν Διευθυντές. Το ΠΥΣΔΕ τους τοποθετεί στα σχολεία που δεν έχουν Διευθυντές και έχουν το δικαίωμα να παραιτηθούν. Στις θέσεις όσων παραιτήθηκαν η διαδικασία συνεχίζεται με τους επόμενους στον πίνακα. Στις πρόσφατες τοποθετήσεις Διευθυντών αυτή η διαδικασία δεν τηρήθηκε. Πριν τις τοποθετήσεις των Διευθυντών είχαμε δύο παραιτήσεις που έγιναν αποδεκτές από τη Διοίκηση, διαδικασία που δεν προβλέπεται από πουθενά, γιατί αλλάζει η σειρά κατάταξης και οι τοποθετήσεις στα συγκεκριμένα σχολεία που έμειναν κενά από Διευθυντές.  Μετά τις παραιτήσεις των δύο υποψηφίων από τον πίνακα το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ τοποθέτησε 8 Διευθυντές σε σχολεία. Κανείς από όσους τοποθετήθηκαν δεν ρωτήθηκε αν ήταν στις επιθυμίες του αυτήν την περίοδο να γίνει Διευθυντής.  Μετά την τοποθέτησή τους είχαμε δύο παραιτήσεις των νέων Διευθυντών, στη θέση τους έγιναν νέες τοποθετήσεις, χωρίς ούτε αυτοί να ερωτηθούν. Αυτή η διαδικασία, όπως φαίνεται, δεν επιλέχθηκε στην αρχή των τοποθετήσεων των Διευθυντών!

Συνάδελφοι, μπορούμε να τους σταματήσουμε! Να λειτουργήσουμε όλοι για έναν και όλοι για όλους. Να πάρουμε μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ Τετάρτη 10/9/20, στις 2.00 μ.μ. στη Διεύθυνση. Να απαιτήσουμε να σταματήσει η Διοίκηση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ να απαξιώνουν τους εκπαιδευτικούς, να καταπατούν βάναυσα τα δικαιώματά μας και να λειτουργούν ως παραταξιακός μηχανισμός ρουσφετολογικών εξυπηρετήσεων. Συλλογικά και αγωνιστικά να επιβάλλουμε να γίνουν αποδεκτές οι θέσεις των ΕΛΜΕ και του κλάδου για τις τοποθετήσεις.   Όλα δημόσια! Όλα με μόρια! Όλα αιτιολογημένα! Παντού δικαιοκρισία!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΣΥΡΙ
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
Η Συρία στο στόχαστρο ιμπεριαλιστών, σιωνιστών και τζιχαντιστών που την καταστρέφουν και την διαμελίζουν
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
χοιτ
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή
Αυτό το πιάτο είναι ιδανικό για ιδιαίτερες περιστάσεις, είτε πρόκειται για ένα γιορτινό τραπέζι είτε για έναν ρομαντικό δείπνο, και σίγουρα θα...
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή