«Θα θέλαμε να έχουμε καλύτερες υποδομές σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση» δήλωσε στην ΕΡΤ, κάνοντας λόγο για ένα «χρόνιο πρόβλημα».
Επιπλέον, ζητήματα συγχρωτισμού θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν και στο εσωτερικό των σχολικών μονάδων, ανάλογα με τις δυνατότητες που υπάρχουν.
Έχει υπάρξει, ωστόσο, πρόβλεψη για την ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας, ώστε να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται τακτικά οι σχολικές αίθουσες.
Παράλληλα, συνέστησε τον συχνό καθαρισμό των χεριών, ιδίως κατά τις μεταφορές με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ θα υπάρξει μέριμνα για την πύκνωση των δρομολογίων.