Προσλήψεις Αναπληρωτών Γενικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Κεντρικής Μακεδονίας -Εναπομείναντα κενά
Ενημέρωση του αιρετού ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας Βαγγέλη Λουκά για τις προσλήψεις αναπληρωτών και τα εναπομείναντα κενά

Στοιχεία για τις προσλήψεις αναπληρωτών και τα εναπομείναντα κενά παραθέτει ο αιρετός ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας Βαγγέλης (Άκης) Λουκάς.

Αναλυτικά η ενημέρωση:

Στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί λόγω της πανδημίας, τα σχολεία θα ανοίξουν με πολλά κενά. Οι γειτονικές χώρες με τη νέα σχολική χρονιά προσλαμβάνουν δεκάδες χιλιάδες επιπλέον αναπληρωτές, δημιουργούν χιλιάδες επιπλέον αίθουσες διδασκαλίας και σχολικές μονάδες, μειώνουν τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα και η απάντηση του υπουργείου παιδείας είναι αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα, αφήνουν τεράστια κενά σε επίπεδο εκπαιδευτικών, καταργούν ολιγομελή τμήματα και για προστασία   θα χορηγήσουν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές 2 μάσκες ( ελπίζω να μην είναι αυτές που χορηγήθηκαν στους επιτηρητές των πανελληνίων εξετάσεων ,όπου στη συσκευασία  αναφερόταν ότι  ΔΕΝ ΕΝΔΕΊΚΝΥΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΧΡΗΣΗ Ή ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ),ενώ στην Ιταλία θα χορηγούνται 11 εκατομμύρια μάσκες καθημερινά.

Μετά από την επεξεργασία των προσλήψεων Αναπληρωτών σε επίπεδο Κεντρικής Μακεδονίας παρατηρείται ένα ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό κάλυψης των αναγκών των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης στην Κεντρική Μακεδονία. Το ποσοστό κάλυψης αναγκών είναι στο56,33% (631 κενά, 378 προσλήψεις) . Αναλυτικά ανά ΔΔΕ  έχουμε τα παρακάτω

  • Ανατολική Θεσσαλονίκη: κενά 57,  προσλήψεις 28, ποσοστό κάλυψης αναγκών 49,12%.
  • Δυτική Θεσσαλονίκη      : κενά 168, προσλήψεις 101, ποσοστό κάλυψης αναγκών 60,11%.  
  • Ημαθία                              : κενά 90, προσλήψεις 54, ποσοστό κάλυψης αναγκών 60%.
  • Κιλκίς                                 : κενά 36, προσλήψεις 25,   ποσοστό κάλυψης αναγκών 69,44%.
  • Πέλλα                                : κενά 99, προσλήψεις 59, ποσοστό κάλυψης αναγκών 59,59%.
  • Πιερία                               : κενά 38, προσλήψεις 21, ποσοστό κάλυψης αναγκών 55,26%.
  • Σέρρες                               : κενά 53, προσλήψεις 32, ποσοστό κάλυψης αναγκών 60,37%.
  • Χαλκιδική                         : κενά 88, προσλήψεις 58, ποσοστό κάλυψης αναγκών 65,90%.

Στους παρακάτω πίνακες υπάρχουν αναλυτικά στοιχεία για τις 8 ΔΔΕ της Κεντρικής Μακεδονίας κατά ειδικότητα.

 

Πίνακας
Πίνακας

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Από   τα παραπάνω στοιχεία που  αναφέρονται στα κενά, υπάρχει μεγάλη αμφισβήτηση από τις ΕΛΜΕ και την εκπαιδευτική κοινότητα. Τα πραγματικά κενά είναι πολύ περισσότερα  και  σε αυτά πρέπει προστεθούν τα κενά  σε ΔΥΕΠ, ΜΝΑΕ,ΤΥ-ΖΕΠ, Μουσικά σχολεία , όπου δεν έχει γίνει καμία πρόσληψη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

antras-limni.jpg
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
Η επίμονη κόπωση, η στυτική δυσλειτουργία και η έντονη τριχόπτωση μπορεί να κρύβουν σοβαρότερα προβλήματα – Τι λένε οι ειδικοί και πότε πρέπει να...
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Μικρά χαράγματα, μεγάλες ιστορίες: Τι δείχνουν τα σημάδια στα κουμπιά του ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Σοφία Ζαχαράκη
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων
Ένταξη της Πράξης «Eduquality – Σύστημα πολυκριτηριακής αντικειμενικής αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων του ΥΠΑΙΘΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5228065...
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων
Πληρωμή μέσω IRIS
Η Worldline Greece ενισχύει τις άμεσες πληρωμές με την υπηρεσία IRIS
Η νέα υπηρεσία έρχεται να εμπλουτίσει το οικοσύστημα πληρωμών της εταιρείας, προσφέροντας ταχύτητα, ευελιξία και απλοποίηση στη διαδικασία είσπραξης
Η Worldline Greece ενισχύει τις άμεσες πληρωμές με την υπηρεσία IRIS