Νέοι πίνακες σε δύο χρόνια. Στην Ειδική το '22, στη Γενική το '23
Η διάταξη του 4589 για τριετή ισχύ των πρώτων πινάκων καταργήθηκε με το άρθρο 64 του Ν4692/20

Οι πίνακες ειδικής ολοκληρώθηκαν, έλαβαν ΦΕΚ, το σχολικό έτος 2019/20, ενώ οι πίνακες γενικής θα λάβουν ΦΕΚ το σχ.έτος 2020/21.

Επομένως, σύμφωνα με τον Δημήτρη Μπράτη, το τέλος του δεύτερου σχολικού έτους για την ειδική είναι το 2022 και για τη γενική το 2023.
Η διάταξη του 4589 για τριετή ισχύ των πρώτων πινάκων καταργήθηκε με το άρθρο 64 του Ν4692/20

πίνακες

NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4692. Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις.

Οι πίνακες ειδικής ολοκληρώθηκαν ,έλαβαν ΦΕΚ, το σχολικό έτος 2019/20, ενώ οι πίνακες γενικής θα λάβουν ΦΕΚ το σχ.έτος 2020/21.

Επομένως το τέλος του δεύτερου σχολικού έτους για την ειδική είναι το 2022 και για τη γενική το 2023.
Η διάταξη του 4589 για τριετή ισχύ των πρώτων πινάκων καταργήθηκε με το άρθρο 64 του Ν4692/20

.

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

ΚΙΝΑΛ: Αδυναμία η «επίδειξη πυγμής» απέναντι στη νέα γενιά
ΚΙΝΑΛ: Αδυναμία η «επίδειξη πυγμής» απέναντι στη νέα γενιά
Το ΚΙΝΑΛ καταδικάζει την τιμωρητική στάση της κυβέρνησης απέναντι στους μαθητές και τις καταλήψεις - «Ουσία και όχι απουσία στα  σχολεία»
ΚΙΝΑΛ: Αδυναμία η «επίδειξη πυγμής» απέναντι στη νέα γενιά
«Παιδαγωγικό μέτρο» για την κυβέρνηση η εξαίρεση από την τηλεκπαίδευση των μαθητών που συμμετέχουν σε καταλήψεις
«Παιδαγωγικό μέτρο» για την κυβέρνηση η εξαίρεση από την τηλεκπαίδευση των μαθητών που συμμετέχουν σε καταλήψεις
Ως «παιδαγωγικό μέτρο» εμφάνισε η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη την εκδικητική εξαίρεση των μαθητών που συμμετέχουν στις...
«Παιδαγωγικό μέτρο» για την κυβέρνηση η εξαίρεση από την τηλεκπαίδευση των μαθητών που συμμετέχουν σε καταλήψεις
Διεθνής μελέτη: Το άνοιγμα σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση κρουσμάτων COVID-19
Διεθνής μελέτη: Το άνοιγμα σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση κρουσμάτων COVID-19
Το άνοιγμα των σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, σύμφωνα με μελέτη του ιδρύματος Insights for Education (IfE) σε 191...
Διεθνής μελέτη: Το άνοιγμα σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση κρουσμάτων COVID-19
Νέες οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής στα δημοτικά
Νέες οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής στα δημοτικά
Οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής και ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2020-2021 σε δημοτικά σχολεία της χώρας – B’ Φάση εξέδωσε το...
Νέες οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής στα δημοτικά