πανελλαδικές εξετάσεις
Πραγματικά κα. Υπουργέ αν ήξερα ότι θα συμμετείχα με αυτό το μειωμένο πραγματικά ποσοστό δεν θα επέλεγα σε καμία περίπτωση το παλαιό σύστημα εισαγωγής, καθώς πρόκειται για μία εξαιρετικής σημασίας απόφαση για τη ζωή και το μέλλον μου.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΤΙΜΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 κα. ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

     Αξιότιμη κα. Κεραμέως είμαι υποψήφιος των Πανελλαδικών εξετάσεων του έτους 2020 με το παλιό σύστημα. Κατάγομαι από ένα ακριτικό νησί όπου και μεγάλωσα. Αναγκάστηκα, όπως και πολλοί άλλοι νέοι όπως έμαθα στην πορεία, να το αποχωριστώ σε ηλικία δέκα έξι (16) ετών με σκοπό να κυνηγήσω τα όνειρα μου, μιας και το αγαπημένο μας νησί δεν διαθέτει επαρκείς φροντιστηριακές και δημόσιες σχολικές υποδομές. Εκτός απ' τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, άφησα πίσω την οικογενειακή εστία, συγγενείς και φίλους καθώς επίσης και τον ένα από τους δύο γονείς μου.  Έτσι, μετακόμισα στην Αθήνα μαζί με την μητέρα μου, η οποία πήρε μετάθεση στην εργασία της, μισθώνοντας κατοικία και ξεκινώντας εντατικά μαθήματα. Όλα τα παραπάνω ισοδυναμούν με υπέρογκα έξοδα, νέες οικονομικές δυσκολίες σε συνδυασμό με ψυχολογική πίεση και άγχος. Όμως το έτος 2019, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλα και την υψηλή βαθμολογία που πέτυχα, δεν κατάφερα να συγκεντρώσω τα απαιτούμενα μόρια για την εισαγωγή μου σε σχολή της επιλογής μου, με αποτέλεσμα να αποφασίσω να δώσω εξετάσεις για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η απόφασή  αυτή επιβάρυνε ακόμη περισσότερο τους γονείς μου τόσο οικονομικά όσο και προσωπικά, χωρίς, ωστόσο, να σταματήσουν να αποτελούν συμπαραστάτες μου σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα.

     Στην αρχή της σχολικής χρονιάς επέλεξα τη συμμετοχή μου στις εξετάσεις με το παλαιό σύστημα εισαγωγής των ετών 2018-2019, όπως συστάθηκε από τους καθηγητές μου. Δεν υπήρχε τότε κάποια οδηγία ή εξειδίκευση για τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε συστήματος σχετικά με το ποσοστό εισαγωγής των υποψηφίων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Όταν ανακοινώσατε την πρόθεσή σας να μας δοθεί ένα δίκαιο ποσοστό των θέσεων εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο γιατί όπως δηλώσατε δεν είσθε υπέρ της κουλτούρας της ήσσονος προσπάθειας  χάρηκα αφάνταστα διότι πίστεψα ότι επιτέλους θα ανταμείβονταν τόσο οι κόποι μου όσο και οι θυσίες της οικογένειάς μου. Ανακοινώσατε  λοιπόν το πολλά υποσχόμενο ποσοστό ίσης μεταχείρισης των υποψήφιων με το παλιό σύστημα της τάξεως του 9,51% επί του συνόλου των θέσεων, το οποίο υπολογίσατε  αναλογικά και δυστυχώς συνολικά επί του αριθμού του συνόλου των υποψηφίων του παλιού συστήματος και στα 4 επιστημονικά πεδία. Λανθασμένα όπως αποδείχθηκε στην πράξη μιας και στο τρίτο και πλέον ανταγωνιστικό επιστημονικό πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής υπάρχει υπέρ συγκέντρωση υποψηφίων οι οποίοι αποφάσισαν να συμμετέχουν  και φέτος στις Πανελλήνιες Εξετάσεις γράφοντας εκ νέου, σε σχέση με τα άλλα 1ο 2ο και 4ο επιστημονικά πεδία. Είναι φανερό ότι με βάση τα σχετικά με τον αριθμό των υποψηφίων στοιχεία τα οποία ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων  το δίκαιο ποσοστό των θέσεων εισαγωγής για εμάς του παλιού συστήματος θα ήταν αντί του 9,51% το οποίο μας δίνετε το 16,89%  διαφορά όχι απλώς σημαντική αλλά εφιαλτική! Προσπαθώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου αλλά  ωστόσο τις  τελευταίες μέρες βιώνω  καθημερινή αγωνία και άγχος. Οι κόποι μιας ολόκληρης χρονιάς από την ζωή μου θα χαθούν μαζί και τα όνειρα μου για ένα καλύτερο αύριο εξαιτίας ενός λανθασμένου μαθηματικού υπολογισμού! Η αδικία μου φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη σκεπτόμενος πως ακόμα και μαθητές που απλώς θα ξανά υποβάλλουν την περσινή τους βαθμολογία θα διεκδικήσουν μεγαλύτερο ποσοστό θέσεων 10%. Η ως άνω πρακτική περιορίζει  σε πολύ μεγάλο επίπεδο τις δυνατότητές μαθητών που βρίσκονται στην ίδια άδικη-απελπιστική  θέση με εμένα, καθώς ενώ πέτυχα στις φετινές Πανελλήνιες  μία πολύ καλή βαθμολογία, αυτή δεν θα είναι ικανή να με βοηθήσει να περάσω στο τμήμα της επιλογής μου, καθώς οι θέσεις θα είναι άκρως περιορισμένες και μετρημένες στα δάκτυλα της μίας παλάμης.

       Σε μία κατάσταση έκτακτης ανάγκης στην οποία βρίσκεται η χώρα με τεράστιες οικονομικές δυσκολίες για όλους, με καθημερινή αγωνία για την επιβίωσή μας, γιατί να προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας σε μία άκρως επιζήμια και άνιση μεταχείριση εισαγωγής μαθητών που εξετάζονται για δεύτερη χρονιά στο Πανεπιστήμιο; Παρά το γεγονός ότι συνυποψήφιοί μου του παλαιού συστήματος διαμαρτύρονταν μέσω του ηλεκτρονικού τύπου όπως κυρίως για την μείωση της ύλης για τους υποψηφίους του νέου συστήματος, κατάσταση η οποία όμως, δημιουργήθηκε από απρόβλεπτα γεγονότα όπως η εμφάνιση της πανδημίας στη χώρας μας με αποτέλεσμα τη διακοπή της σχολικής περιόδου, εγώ ως μαθητής που προσπαθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, θεωρώ ότι το δυσανάλογο ποσοστό εισαγωγής των υποψηφίων του παλιού συστήματος στις σχολές αποτελεί τεράστια αδικία αλλά και ανυπέρβλητο εμπόδιο για την επιτυχή έκβαση της προσπάθειας που έχω καταβάλει έως σήμερα. Γιατί να αδικηθώ σε τόσο μεγάλο βαθμό παρόλο που πιστεύοντας στον θεσμό των Πανελληνίων Εξετάσεων  έλαβα την απόφαση να συμμετέχω για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην άκρως αγχωτική διαδικασία  των πανελληνίων με επιπτώσεις τόσο οικονομικές όσο και ψυχολογικές; Πραγματικά κα. Υπουργέ αν ήξερα ότι θα συμμετείχα με αυτό το μειωμένο πραγματικά ποσοστό δεν θα επέλεγα σε καμία περίπτωση το παλαιό σύστημα εισαγωγής, καθώς πρόκειται για μία εξαιρετικής σημασίας απόφαση για τη ζωή και το μέλλον μου.

    Πρόκειται μάλιστα για  μη κοινώς αποδεκτή πρακτική,  καθώς είχε λάβει χώρα για μία ακόμα φορά  στο παρελθόν, κατά το έτος 2016, η άδικη επιβολή του ποσοστού εισαγωγής στα ΑΕΙ, ποσοστό της τάξεως του 4%... Είναι επομένως, αποδεδειγμένα γνωστό, ότι πολιτικές αυτού του είδους δεν προσιδιάζουν σε Δημοκρατικές χώρες, οι κυβερνήσεις των οποίων πρέπει να υπηρετούν τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα της ισότητας, της ισοτιμίας και των ίσων ευκαιριών.

     Για όλα τα  παραπάνω, σας ζητώ κα. Υπουργέ να παρέμβετε ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ  για να διασφαλίσετε την ισότιμη μεταχείρισή μου αλλά και όλων των μαθητών που βρίσκονται στην ίδια δεινή προσωρινά θέση, καθιερώνοντας ίσες ευκαιρίες και καθορίζοντας δίκαιο ποσοστό για την εισαγωγή μας στο Πανεπιστήμιο χωρίς να δημιουργηθούν εμπόδια από τους αρμόδιους φορείς για την πραγμάτωση των στόχων που υπηρετούμε δύο ολόκληρα σχολικά έτη.

   Μαρούσι , 17/07/2020

Υποψήφιος Πανελληνίων 2020 με το Παλιό Σύστημα.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα