Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση του νομοσχεδίου για την ιδιωτική εκπαίδευση
Ολοκληρώθηκε χθες η ηλεκτρονική διαβούλευση επί του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την ιδιωτική εκπαίδευση, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή

Το νομοσχέδιο συγκέντρωσε πάνω από 1.500 σχόλια στη διάρκεια της διαβούλευσης -στην πλειοψηφία τους αρνητικά- ενώ το άρθρο που συγκέντρωσε τις περισσότερες αντιδράσεις (281 σχόλια) είναι το άρθρο 10 που προβλέπει ότι οι συμβάσεις των ιδιωτικών εκπαιδευτικών θα είναι πλέον ιδιωτικού δικαίου και οι οποίες θα υπάγονται στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις της κοινής εργατικής νομοθεσίας. 

Σύμφωνα με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς, το νέο νομοσχέδιο οδηγεί στην αποδόμηση των εργασιακών σχέσεων, κατάργηση του προστατευτικού πλαισίου των συμβάσεων εργασίας, νομιμοποίηση των μονομερών βλαπτικών μεταβολών των όρων εργασίας (δηλαδή «απελευθέρωση» των απολύσεων χωρίς έλεγχο, «απελευθέρωση» του ωραρίου με μείωση ή αύξηση του ωραρίου κατά βούληση των εργοδοτών, απασχόληση των εκπαιδευτικών και το καλοκαίρι, δημιουργία εκπαιδευτικών δύο και τριών ταχυτήτων με διαφορετικά ωράρια, μισθούς και καθήκοντα).

Μεταξύ άλλων προβλέπεται:

o   Αξιολόγηση σχολικής μονάδας, εκπαιδευτικού έργου και εκπαιδευτικών

o   Πρόβλεψη συμβάσεων αορίστου χρόνου για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς – κατάργηση συμβάσεων 2ετίας

o   Δυνατότητα περιορισμού ωραρίου 1) κατόπιν αίτησης του εκπαιδευτικού και 2) σε περίπτωση μη συμπλήρωσης του ωραρίου του διοριστηρίου

o   Δυνατότητα πρόσθετης απασχόλησης εκπαιδευτικών σε δραστηριότητες εκτός σχολικού ωραρίου, με δυνατότητα αύξησης εισοδήματος

o   Έλεγχος νομιμότητας και όχι σκοπιμότητας στον ορισμό Διευθυντή και Υποδιευθυντή από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης

o   Δυνατότητα αντικατάστασης Διευθυντή/Υποδιευθυντών εντός του σχολικού έτους

o   Δυνατότητα διορισμού Υποδιευθυντή/ών (προαιρετική και όχι υποχρεωτική), ανεξαρτήτως αριθμού.

o   Δίνεται η δυνατότητα στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να εργάζονται και σε πρόσθετες εκπαιδευτικές δραστηριότητες μετά το πέρας του (υποχρεωτικού ή διευρυμένου) ωραρίου με πρόσθετη αμοιβή

o   Δίνεται η δυνατότητα στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να εργάζονται παράλληλα σε κέντρα ξένων γλωσσών και άλλους φορείς εκπαίδευσης με πρόσθετη αμοιβή

o   Δίνεται η δυνατότητα στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να εργάζονται με πρόσθετη αμοιβή σε δραστηριότητες της σχολικής μονάδας και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (και όχι μόνο μέχρι 30 Ιουνίου).

Οι εκπαιδευτικοί θα προσλαμβάνονται πλέον με συμβάσεις αορίστου χρόνου. Καταργούνται οι συμβάσεις 2ετίας των εκπαιδευτικών που τους οδηγούσαν σε δυσμενή θέση.

Για τη χρήση των κτιριακών εγκαταστάσεων:

o   Δίνεται η δυνατότητα συστέγασης όλων των ειδών φορέων εκπαίδευσης

o   Προβλέπεται η αξιοποίηση κτηριακών εγκαταστάσεων και το καλοκαίρι, με δυνατότητα απασχόλησης των εκπαιδευτικών του σχολείου και αύξησης του εισοδήματός τους.

Η παρουσίαση του Νομοσχεδίου σε μορφή pdf 

Μεταβείτε στην ηλεκτρονική διαβούλευση

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εφετείο Πειραιά
Μαζική συγκέντρωση αλληλεγγύης για τη Χρύσα Χοτζόγλου έξω από το Εφετείο Πειραιά
Στο κάλεσμα για την προσφυγή ενάντια στην αργία της εκπαιδευτικού Χρύσας Χοτζόγλου έχουν ανταποκριθεί Σωματεία και φορείς
Μαζική συγκέντρωση αλληλεγγύης για τη Χρύσα Χοτζόγλου έξω από το Εφετείο Πειραιά
ζαχαρακη
Ζαχαράκη: Τι θα γίνει με τους νέους πίνακες Ειδικής Αγωγής - Ερχεται και διαλειτουργικότητα πλατφορμών δημοσίου και ΥΠΑΙΘΑ
«Δεδομένου του μεγάλου πλήθους των υποψηφίων/ενδιαφερομένων για συμμετοχή στη διαδικασία, είναι προφανές ότι η ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών...
Ζαχαράκη: Τι θα γίνει με τους νέους πίνακες Ειδικής Αγωγής - Ερχεται και διαλειτουργικότητα πλατφορμών δημοσίου και ΥΠΑΙΘΑ
diokseis_ekpaideutikon
Κλιμακώνεται το κύμα διώξεων σε βάρος εκπαιδευτικών – Πλατύνεται το μέτωπο αλληλεγγύης
Από τη Μεσσηνία ως τον Πειραιά και την Αττική, νεοδιόριστοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί καλούνται σε απολογίες για τη συμμετοχή τους σε...
Κλιμακώνεται το κύμα διώξεων σε βάρος εκπαιδευτικών – Πλατύνεται το μέτωπο αλληλεγγύης