Απαντήσεις στα σχόλια του άρθρου: «Αυτοκαταργήθηκαν οι πανελλαδικές εξετάσεις Κάλλιο αργά παρά αργότερα»
Γράφει ο Ανδρέας Τσολακόπουλος

* Απαντήσεις στα σχόλια του άρθρου: «Αυτοκαταργήθηκαν οι πανελλαδικές εξετάσεις Κάλλιο αργά παρά αργότερα»

Χαίρομαι για τις διαφωνίες.

Δεν δικαιούμαι να απαντήσω σε διαφορετικές απόψεις, που θεωρώ σεβαστές, αλλά οφείλω να λογοδοτήσω.

Κύριε συνάδελφε Χ.Τ.

Στα εκπαιδευτικά ζητήματα (επιστημονικά, διδακτικά, παιδαγωγικά, διοικητικά) που είναι δυναμικά, δεν υπάρχουν αυθεντικές λύσεις και κάθε φορά θα ψάχνουμε τους τρόπους αντιμετώπισης, γι αυτό είναι υγιές να συζητούνται πολλές απόψεις ακόμα και αντικρουόμενες κι αλίμονο για το αντίθετο.

Οι εκπαιδευτικοί κινούνται συνεχώς μεταξύ δυο αντίθετων πόλων να δώσουν λύσεις, που το ίδιο πρόβλημα το αντιμετωπίζουν διαφορετικά, ανάλογα με τη χωροχρονική στιγμή, για την οποία πρέπει να είναι πανέτοιμοι για το απρόσμενο, γιατί κρίνονται άνθρωποι..

Κατ’ αρχήν, οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις, αλλά διαγωνισμοί (ο θάνατός σου, η ζωή μου).

Μπορείς να πετύχεις άριστα 19 μέσο όρο στις στιγμιαίες τρίωρες αξιολογήσεις των 4 μαθημάτων και να μην εισαχθείς, για ελάχιστα μόρια στην πρώτη σου προτίμηση!

Το αδιάβλητο των εξετάσεων (για να πετύχουμε την αξιοκρατία) είναι πράγματι δεδομένο ότι υπάρχει και είναι προαπαιτούμενο, καθώς και η αντικειμενικότητα (κοινά θέματα για όλους) και ας πούμε και η διακριτικότητα και η χρησιμότητα και η πρακτικότητα, αλλά απουσιάζουν, όμως, η πλήρης εγκυρότητα (να εξυπηρετεί το στόχο) και η αξιοπιστία (συνέπεια και πιστότητα ότι τα αποτελέσματα θα ήταν τα ίδια σε άλλες χρονικές στιγμές (π.χ. πριν ή μετά μία ώρα, σε άλλα θέματα)

Για τις σχολές μεγάλης ζήτησης το ανέφερα ότι υπάρχει πρόβλημα, λόγω αδρανείας, το οποίο, πιστεύω να λυθεί από μόνο του.

Υπάρχουν πολλές λύσεις, αλλά δεν μας είπατε τη δική σας.. Τα άλλα εκ του πονηρού, πού κολλάνε;

Για τη νομική π.χ. που είναι σχολή αμφιθεάτρου, ποιος ο λόγος να μην είναι ελεύθερη η πρόσβαση, αφού τώρα με την πανδημία λύνεται το θέμα με την τηλεκπαίδευση (που με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να εφαρμοσθεί στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια).

Πώς λειτουργεί το ανοικτό πανεπιστήμιο:

Αυτό που λέτε για τη ζωγραφική μπορεί να συμβεί σε κάθε μάθημα, ανάλογα με τα θέματα.

Κύριε ή κυρία speedo, το παγώνετε πολύ ανεύθυνα το θέμα και να σας υπενθυμίσω, ότι γίνεται ακόμα και τρύπα στο νερό, όταν είναι πάγος!

Κύριε Σπύρο, ο κύριος έχει επώνυμο (που εσείς κρύβετε το δικό σας) και εκτίθεται με την έκθεσή του, αλλά κι εσείς ψελλίζετε ρατσιστικά για διακρίσεις μεταξύ των φύλων.

Κ. GenlaKont, αντιλαμβάνομαι ότι είσαστε στο Λύκειο

Χαίρομαι που τεκμηριώνετε οργανωμένα τα επιχειρήματά σας, αλλά ας μην είμαστε ηττοπαθείς.

Ο κάθε άνθρωπος, με το δικό του ρόλο είναι μοναδικός και δεν μπορεί να γίνονται συγκρίσεις, μεταξύ ανόμοιων.

Δεν παίζουν μεγάλο ρόλο οι ίσες ευκαιρίες, αλλά οι ίδιες αφετηρίες. (Θα επανέλθουμε)

1..Επικροτείτε την παραπαιδεία, αλλά η πτυχιομανία δεν είναι Ευρωπαικό φαινόμενο.

2..Οι πανελλαδικές είναι πυλώνας, χωρίς βάση..3.. Όχι, στο πανεπιστήμιο μπορούν να περάσου όλοι.

Η εκπαίδευση δεν παρακολουθεί μόνον (αντιγράφει όπως λέτε) την κοινωνία, αλλά προσπαθεί και να τη βελτιώσει. Η ισοπέδωση είναι χρήσιμη, όταν τείνει προς το καλύτερο.

Ευχαριστώ.

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα