Ενας χρόνος με υπ. Παιδείας τη Ν. Κεραμέως- Κυβερνητικός απολογισμός ανά υπουργείο
Ολοκληρώθηκε ένας χρόνος που η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως, Σ. Ζαχαράκη και Β. Διγαλάκης βρίσκονται στην Κυβέρνηση.

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο 42 σελίδων με υλικό σχετικά με τον κυβερνητικό απολογισμό ανα υπουργείο. Ειδικότερα για το υπ. Παιδείας καταγράφονται τα παρακάτω:

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Α. ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

1. Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο Δημόσιο Σχολείο

2. Ανώτατη Εκπαίδευση: Αναβάθμιση Δημοσίου Πανεπιστημίου

Β. ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Βασικός άξονας πολιτικής Α1.

1. Ψηφιακός Μετασχηματισμός Ήπιες- ψηφιακές δεξιότητες και απλοποίηση Διαδικασιών (Μεταρρύθμιση) Ν.4692/2020. Πλατφόρμα https://mathainoumestospiti.gov.gr/ για την εξ αποστάσεως διδασκαλία Σύγχρονη, Ασύγχρονη και Εκπαιδευτική τηλεόραση- (Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, Επαγγελματική Εκπαίδευση) (Καινοτομία).

2. Νέα Προγράμματα Σπουδών (μεταρρύθμιση) σε πιο ασφαλές σχολικό περιβάλλον με την θεσμοθέτηση του Σύμβουλου Σχολικής Ζωής Ν.4692/2020

3. Ενίσχυση Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων και αξιολόγηση των σχολικών μονάδων Ν.4692/2020(μεταρρύθμιση)

4. Δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση Γ’ Φάση εφαρμογής της δίχρονης προσχολικής για το σχολικό έτος 2020-21, στους 40 Δήμους της χώρας που απομένουν

5. Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση 4.500 μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

6. Ένταξη Προσφύγων Προώθηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για παιδιά προσφύγων και μεταναστών σε συνεργασία με ΔΟΜ και UNICEF (παροχή οδηγιών σε 11 γλώσσες) Εμβληματική δράση Βασικός άξονας πολιτικής Α2

7. Αποκατάσταση του ασύλου στην πραγματική του έννοια Καθώς προβλέφθηκε αυτεπάγγελτη επέμβαση των αρχών για κάθε αξιόποινη πράξη που λαμβάνει χώρα στο πανεπιστήμιο (άρθρο 64 του Ν.4623/2020).

8. Αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα – αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη Άρση της πρόβλεψης για ίδρυση Νομικής Σχολής και αναστολή έναρξης λειτουργίας 37 Τμημάτων. Άρση διαχωρισμού σχολών ελεύθερης πρόσβασης και σχολών εισαγωγής κατόπιν εξετάσεων.

Ψήφιση του Ν. 4653/2020: Ίδρυση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) με ενισχυμένες αρμοδιότητες (σε αντικατάσταση της περιορισμένης ΑΔΙΠ).

Χρηματοδότηση των ΑΕΙ βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων.

Απελευθέρωση της έρευνας, αποφυγή γραφειοκρατικών αγκυλώσεων και μεγαλύτερη ευελιξία στη λειτουργία των ΕΛΚΕ.

9. Πρόοδος στον τομέα Συμπράξεων Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα Για τα έργα φοιτητικών εστιών του Πανεπιστημίου Κρήτης, Θεσσαλίας και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Έγκριση από την αρμόδια Διϋπουργική Επιτροπή για την Δημιουργία κέντρου καινοτομίας στην Αθήνα

10. Εξωστρέφεια και διεθνοποίηση Ψήφιση του Ν. 4692/2020: Ξενόγλωσσα προπτυχιακά προγράμματα, Θεσμοθέτηση joint degrees και double degrees μεταξύ ελληνικών ΑΕΙ για ξενόγλωσσα προγράμματα σπουδών και μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, διευκολύνσεις για την προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών. Συνεργασία με το Ινστιτούτο Διεθνούς Εκπαίδευσης (ΙΙΕ) – Greece-US Academic Partnership με ιστορικό αριθμό ενδιαφερομένων πανεπιστημίων από τις ΗΠΑ.

Πρώτο Αγγλόφωνο προπτυχιακό στην Ελλάδα από το Σεπτέμβριο του 2020: BA Program in the Archaeology, History and Literature of Ancient Greece (ΕΚΠΑ).

11. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονταν μέσω σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Κατ’ οίκον διανομή συγγραμμάτων για όλους τους φοιτητές.

12. Εξορθολογισμός διοικητικών ακαδημαϊκών διαδικασιών Αλλαγές στη διοίκηση (Ενιαίο ψηφοδέλτιο στις εκλογές Πρυτανικών Αρχών, Ηλεκτρονική ψηφοφορία, Τετραετής θητεία). Αλλαγές στις μετεγγραφές (καθιέρωση της «βάσης μετεγγραφής»).

Δείτε εδώ αναλυτικά το έγγραφο

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Η ιστορία του Ταλχά, που ξέφυγε από τις εχθροπραξίες στην πατρίδα του, έπεσε θύμα εκμετάλλευσης και ξυλοδαρμού από διακινητές και έφτασε στη χώρα μας...
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας