Thumbnail
«Οι μόνιμοι διορισμοί Εκπαιδευτικών είναι υποχρέωση της πολιτείας, δεν είναι παροχή», τονίζει ο αιρετός ΚΥΣΠΕ, Νίκος Φασφαλής

Ένα από τα σημεία τριβής μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των Εκπαιδευτικών είναι η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και ταυτόχρονα η θέσπιση κατώτατου ορίου μαθητών ανά τμήμα .

Όλοι τώρα έχουν κατανοήσει ότι η σκοπιμότητα αυτής της ρύθμισης δεν είναι φυσικά η αναβάθμιση του Σχολείου, όπως τιτλοφορείται το εν λόγω νομοθέτημα, αλλά οι μετακινήσεις μαθητών και ο περιορισμός του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Νομοθέτησε ένα φτωχότερο Δημόσιο Σχολείο με μεγαλύτερα και λιγότερα τμήματα που θα χρειαστεί λιγότερους Εκπαιδευτικούς.

Η κυβέρνηση πιστή στο δόγμα ότι σε λίγο καιρό ποιος θα θυμάται ότι εν μέσω πανδημίας νομοθέτησε όλα αυτά χωρίς κανέναν διάλογο, προσπαθεί τώρα να χρεωθεί στα θετικά της την πρόσληψη μεγάλου αριθμού αναπληρωτών και την πρόθεσή της για πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών.

Ο μεγάλος αριθμός (25.188) συναδέλφων αναπληρωτών που προσλήφθηκαν φέτος όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα δεν πρέπει να αποτελεί καύχημα για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αφού τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκαν μόνιμοι διορισμοί ήταν το 2010 (ΠΕ70 1025, ΠΕ60 338, ΠΕ16 11,ΠΕ06 3, ΠΕ11 2. Συνολικά 1379) αλλά επιβεβαιώνουν το κυρίαρχο αίτημα του Κλάδου για πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών.

fasfalis 1

Τα δε παρακάτω στοιχεία των 14.535 αποχωρήσεων από την Εκπαίδευση τα τελευταία 10 χρόνια στις οποίες πρέπει να προστεθούν και άλλες 1300 περίπου αιτήσεις που έχουν υποβληθεί μέχρι σήμερα για το 2020, αποδεικνύουν ότι επιβάλλεται εκ των πραγμάτων η πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών!

fasfalis 2

Είναι βέβαιο ότι στα πλαίσια ενός επικοινωνιακού σχεδιασμού η αυτονόητη υποχρέωση της πολιτικής ηγεσίας θα βαπτιστεί μέσα από αυτοαναιρούμενα μερικές φορές κείμενα και δηλώσεις ως μεγάλη παροχή.

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν χωρίς καμία αμφισβήτηση την πραγματική κατάσταση στην Εκπαίδευση και δεν επιτρέπουν κανένα επικοινωνιακό παιχνίδι.

Ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου ζητώ από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της και τις δεσμεύσεις της και να προχωρήσει στην πραγματοποίηση των αποσπάσεων εντός του Ιουνίου, την πρόσληψη αναπληρωτών μέσα στον Αύγουστο και πάνω απ’ όλα των μόνιμων διορισμών εδώ και τώρα χωρίς νέες καθυστερήσεις!

Όλοι μαζί συνεχίζουμε τον αγώνα για το Σχολείο που θέλουμε και αξίζει στα παιδιά μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"