Thumbnail
«Οι μόνιμοι διορισμοί Εκπαιδευτικών είναι υποχρέωση της πολιτείας, δεν είναι παροχή», τονίζει ο αιρετός ΚΥΣΠΕ, Νίκος Φασφαλής

Ένα από τα σημεία τριβής μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των Εκπαιδευτικών είναι η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και ταυτόχρονα η θέσπιση κατώτατου ορίου μαθητών ανά τμήμα .

Όλοι τώρα έχουν κατανοήσει ότι η σκοπιμότητα αυτής της ρύθμισης δεν είναι φυσικά η αναβάθμιση του Σχολείου, όπως τιτλοφορείται το εν λόγω νομοθέτημα, αλλά οι μετακινήσεις μαθητών και ο περιορισμός του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Νομοθέτησε ένα φτωχότερο Δημόσιο Σχολείο με μεγαλύτερα και λιγότερα τμήματα που θα χρειαστεί λιγότερους Εκπαιδευτικούς.

Η κυβέρνηση πιστή στο δόγμα ότι σε λίγο καιρό ποιος θα θυμάται ότι εν μέσω πανδημίας νομοθέτησε όλα αυτά χωρίς κανέναν διάλογο, προσπαθεί τώρα να χρεωθεί στα θετικά της την πρόσληψη μεγάλου αριθμού αναπληρωτών και την πρόθεσή της για πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών.

Ο μεγάλος αριθμός (25.188) συναδέλφων αναπληρωτών που προσλήφθηκαν φέτος όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα δεν πρέπει να αποτελεί καύχημα για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αφού τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκαν μόνιμοι διορισμοί ήταν το 2010 (ΠΕ70 1025, ΠΕ60 338, ΠΕ16 11,ΠΕ06 3, ΠΕ11 2. Συνολικά 1379) αλλά επιβεβαιώνουν το κυρίαρχο αίτημα του Κλάδου για πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών.

fasfalis 1

Τα δε παρακάτω στοιχεία των 14.535 αποχωρήσεων από την Εκπαίδευση τα τελευταία 10 χρόνια στις οποίες πρέπει να προστεθούν και άλλες 1300 περίπου αιτήσεις που έχουν υποβληθεί μέχρι σήμερα για το 2020, αποδεικνύουν ότι επιβάλλεται εκ των πραγμάτων η πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών!

fasfalis 2

Είναι βέβαιο ότι στα πλαίσια ενός επικοινωνιακού σχεδιασμού η αυτονόητη υποχρέωση της πολιτικής ηγεσίας θα βαπτιστεί μέσα από αυτοαναιρούμενα μερικές φορές κείμενα και δηλώσεις ως μεγάλη παροχή.

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν χωρίς καμία αμφισβήτηση την πραγματική κατάσταση στην Εκπαίδευση και δεν επιτρέπουν κανένα επικοινωνιακό παιχνίδι.

Ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου ζητώ από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της και τις δεσμεύσεις της και να προχωρήσει στην πραγματοποίηση των αποσπάσεων εντός του Ιουνίου, την πρόσληψη αναπληρωτών μέσα στον Αύγουστο και πάνω απ’ όλα των μόνιμων διορισμών εδώ και τώρα χωρίς νέες καθυστερήσεις!

Όλοι μαζί συνεχίζουμε τον αγώνα για το Σχολείο που θέλουμε και αξίζει στα παιδιά μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Τελευταία μέρα για τους μαθητές Λυκείου σήμερα: Τι προβλέπεται για τις ενδοσχολικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα και την ειδική εξεταστική περίοδο 
Προγραμματισμός εξετάσεων των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε. σχολικού έτους 2023-2024
Τελευταία μέρα για τους μαθητές Λυκείου σήμερα: Τι προβλέπεται για τις ενδοσχολικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα και την ειδική εξεταστική περίοδο 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
Βασική προϋπόθεση είναι να δηλώσει με σαφήνεια ο υπάλληλος το φορέα εργασίας του και το ακριβές ωράριο απασχόλησης του, δεδομένου ότι η άδεια...
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
απθ
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
Επιλέχθηκε ανάμεσα σε 2.263 συμμετοχές απ' όλο τον κόσμο και οι περισσότεροι συντελεστές της είναι φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος...
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!