Ρ.Χρηστίδου: Το σχέδιο νόμου έπρεπε να φέρει την ονομασία «Ένα σχολείο για λίγους»
Στην τοποθέτησή της στη συζήτηση για το νομοσχέδιο «Αναβάθμιση της Σχολείου και άλλες διατάξεις», η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ  Ραλλία Χρηστίδου επισήμανε ότι το νομοσχέδιο έχει ψευδεπίγραφο τίτλο και ότι αν η κυβέρνηση αποφάσιζε να είναι ειλικρινής το σχέδιο νόμου έπρεπε να φέρει την ονομασία «Ένα σχολείο για λίγους»,  ομολογώντας, έτσι, τις πραγματικές της προθέσεις.

Η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε ότι η Υπουργός Παιδείας στην ομιλία της αναγνώρισε ότι το σχολείο είναι ένας κατ’ εξοχήν μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας, αλλά αποσιώπησε ότι οι νέες σχολικές συνθήκες που φέρνει το νομοσχέδιο αποσκοπούν, ακριβώς,  στο να εκμηδενίσουν την κοινωνική κινητικότητα, ώστε τα παιδιά από τα μη ευνοημένα οικονομικά και μορφωτικά στρώματα να έχουν ελάχιστες ευκαιρίες να μορφωθούν στο δημόσιο σχολείο. Η δημιουργία, μέσω του πολλαπλασιασμού των προτύπων, δικτύων σχολείων δύο ταχυτήτων, των ευνοημένων προνομιούχων και των λοιπών που αφήνονται στη μοίρα τους, η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων  στη δευτεροβάθμια, η αύξηση της εξεταστέας ύλης, η επαναφορά της δοκιμασμένης, με οικτρά αποτελέσματα, Τράπεζας Θεμάτων, ωφελούν  μόνο την παραπαιδεία, ιδιαίτερα καθώς δεν προβλέπεται κανένας μηχανισμός ενίσχυσης των μαθητών και ειδικά των πιο αδύναμων. Πρόκειται για μέτρα, τόνισε η κ. Χρηστίδου που επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν την  νεοφιλελεύθερη αντίληψη  ότι η  σχολική επιτυχία ή αποτυχία είναι ατομική ευθύνη, για την οποία η Πολιτεία δεν οφείλει να φέρει καμία ευθύνη.

Η Ραλλία Χρηστίδου ολοκλήρωσε την ομιλία της, αποδομώντας πλήρως το «νέο» σχολείο της κυβέρνησης, τονίζοντας: «Αν το σχολικό μάθημα είναι μια σειρά από ασκήσεις  με την υποσημείωση ότι  θα μπουν ή δεν θα μπουν στο τέλος της χρονιάς, τότε έχουμε πετύχει την πλήρη ακύρωση κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έχουμε καταργήσει την όποια σχέση  εκπαιδευτικών- μαθητών, μετατρέποντας την σε σχέση εξεταστών- εξεταζόμενων. Έχουμε πνίξει κάθε κριτική σκέψη, κάθε συζήτηση, κάθε ερώτηση, κάθε διατύπωση γνώμης, κάθε ανησυχία, έχουμε αφαιρέσει το χρόνο και το χώρο όπου είναι δυνατόν να συντελεστεί η καλλιέργεια ψυχών»

 

Για την πληρέστερη ενημέρωση σας επισυνάπτουμε το πλήρες βίντεο από την ομιλία της κυρίας Χρηστίδου.

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iky-flag.jpg_501x267_q75_subsampling-2.jpg
ΙΚΥ-ΕΥΔΑΠ: Υποτροφίες 1.000 ευρώ το μήνα σε υποψήφιους που εκπονούν διδακτορική διατριβή
Δειτε τα αντικείμενα διατριβών που περιλαμβάνονται - Οι αιτήσεις υποψηφιότητας υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως τις 30/05/2024 και ώρα Ελλάδος 16:00
ΙΚΥ-ΕΥΔΑΠ: Υποτροφίες 1.000 ευρώ το μήνα σε υποψήφιους που εκπονούν διδακτορική διατριβή
σχολεία
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις: Καταγγέλλουμε την ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης για απειλές πειθαρχικού σε συναδέλφους
Τι καταγγέλλουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις: Καταγγέλλουμε την ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης για απειλές πειθαρχικού σε συναδέλφους
agori-viasmos-sad.jpg
Σεξουαλική παρενόχληση: Μηνύματα στον μαυροπίνακα από τους μαθητές Νισύρου - «Είμαστε δίπλα σου!»
, «Μην ντρέπεσαι για επιλογές άλλων», «Δεν φταις εσύ!» είναι μερικά από τα μηνύματα που άφησαν οι μαθητές της Νισύρου για τα θύματα των περιστατικών...
Σεξουαλική παρενόχληση: Μηνύματα στον μαυροπίνακα από τους μαθητές Νισύρου - «Είμαστε δίπλα σου!»