Εκπαιδευτικοί: Τα θέματα που τέθηκαν στη παράσταση στη Διεύθυνση Β' Αθήνας
Ανακοίνωση- δελτίο τύπου από την παράσταση στη Διεύθυνση Β' Αθήνας

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη  3  του Ιούνη  2020 παράσταση  στη Διεύθυνση  Π.Ε. Β΄ Αθήνας  από  τους  ΣΕΠΕ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»  και ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ.

Στη  συνάντηση  των  Δ.Σ.  με  τον  Διευθυντή  Εκπαίδευσης   και   την  Προϊσταμένη  των  εκπαιδευτικών θεμάτων  τέθηκαν:

Α)   Το  πρόβλημα  που προκύπτει  από την  τελευταία  διευκρινιστική  εγκύκλιο  του ΥΠΑΙΘ  σε ό,τι  αφορά  την έγκριση  των  αιτήσεων  αδειών   συγκεκριμένων  περιπτώσεων  συναδέλφων  που  είτε  οι  ίδιοι αντιμετωπίζουν  προβλήματα  υγείας  και  δεν  εντάσσονται  στις  ευπαθείς  ομάδες  είτε  μέλη  των οικογενειών  τους  που  ανήκουν  σε  ευπαθείς  ομάδες  και  κινδυνεύει  άμεσα η  υγεία  τους.       Η απάντηση  που  πήραμε  ήταν  ότι υπάρχει  κίνδυνος τα σχολεία να  μείνουν  χωρίς εκπαιδευτικούς, τη στιγμή  που είναι γνωστό ότι  οι περισσότεροι  συνάδελφοι, που αντιμετωπίζουν οι  ίδιοι ή άτομα  από  το οικογενειακό  τους  περιβάλλον   προβλήματα υγείας  και  θα  μπορούσαν  να πάρουν  άδεια  δεν  το  κάνουν  και  φιλότιμα  συνεχίζουν την  εργασία τους  για  να μη  διασαλευτεί  η  ομαλή λειτουργία   των σχολείων.

 Η θέση της Διεύθυνσης,  όπως μας  τόνισαν  είναι  ότι  οι  Διευθυντές  των  σχολικών  μονάδων  έχουν  την ευθύνη  για την  έγκριση  των αδειών  και  η Διεύθυνση  δεν  μπορεί   να  ασχολείται  με  την κάθε  περίπτωση, τη στιγμή  που οι  εγκύκλιοι δίνουν τις  απαραίτητες  οδηγίες.

Για  ακόμη  μια  φορά ρίχνουν το μπαλάκι  των  ευθυνών  του  Υπουργείου Παιδείας  ανάμεσα  στους  Διευθυντές  και  στους  ίδιους  τους  εκπαιδευτικούς.   Τονίσαμε  ότι  σε κάθε περίπτωση ότι ο σύλλογος  διδασκόντων  μπορεί  να  βρει  λύσεις διευκόλυνσης  αλλά  το  Υπουργείο και  η Διεύθυνση  φέρουν  ακέραια  την  ευθύνη  για  οποιαδήποτε  βλάβη της  υγείας  των εκπαιδευτικών και  των  οικείων  τους.

Β)  Το  ζήτημα  των  υποχρεωτικών   μετακινήσεων συναδέλφων  από  σχολείο  σε  σχολείο  όταν  υπάρχει  «περίσσευμα  ωρών»  για την κάλυψη  κενών, εάν  και  εφόσον  κάποιος  εκπαιδευτικός   πληροί τις  προϋποθέσεις  να  πάρει  άδεια  ειδικού  σκοπού. 

Τονίσαμε  από  τη  μεριά  μας  ότι   μια  τέτοια   κίνηση  μας  βρίσκει αντίθετους  γιατί  τα  κενά  είναι  ελάχιστα,  καθώς  το υπουργείο  φρόντισε  να  αυστηροποιήσει  τη  χορήγηση  αδειών,  και  από  την  άλλη   όπου  παρουσιάζονται  τέτοια  κενά καλύπτονται  από  τους  συναδέλφους   αφού  το  ολοήμερο  σχολείο   δε  λειτουργεί.  Εκτός  των  άλλων   αυτό  το  διάστημα  οι  περισσότεροι συνάδελφοι μέσα στο εργασιακό τους  ωράριο  καλύπτουν ένα  μεγάλο  μέρος  πρόσθετων  καθηκόντων  πέρα από τα διδακτικά τους  καθήκοντα (επιπλέον εφημερίες,  τήρηση κανόνων υγείας  κατά την υποδοχή–προσέλευση μαθητών,  παραλαβή- διανομή γευμάτων, κλπ)

Γ)  Το  πρόβλημα  ασφαλούς  επαναλειτουργίας  των  σχολείων εξακολουθεί να είναι στην  ημερήσια  διάταξη, καθώς  η  έλλειψη  μόνιμου  προσωπικού  καθαριότητας  είναι  εμφανής  σε αρκετά σχολεία,   και  δεν  μπορεί  να καλυφτεί  κάτω  από  τη  λογική  ότι  η  Β/θμια  δεν  έχει  τώρα  πια  αυξημένες  ανάγκες,  επειδή  η  μεγάλη  μάζα των μαθητών  της   απουσιάζει,  άρα  λύνεται  με την επαναφορά  των  καθαριστριών  στα  σχολεία  της  Α/θμιας, οι οποίες δεν επαρκούν, εργάζονται εξοντωτικά και αρκετές φορές με παραβίαση της σύμβασής τους, καθώς δεν έχουν δοθεί ακόμα και ΜΑΠ.   Τέτοιες  λογικές  δεν  έχουν  καμία  σχέση με την προστασία μαθητών και οι  δήμοι  που τις εφαρμόζουν  έχουν  τεράστιες  ευθύνες.

Δ)  Το  πρόβλημα  στέγασης, ενόψει  νέων  εγγραφών  σε  νηπιαγωγεία και δημοτικά  και  της  μείωσης  των τμημάτων  εάν ψηφιστεί  το νέο  πολυνομοσχέδιο  που προβλέπει την αύξηση  του  ανώτερου και του κατώτερου αριθμού μαθητών  ανά  τάξη.  Κάναμε  σαφές  ότι  δε θα επιτρέψουμε   μετακινήσεις  μαθητών  προκειμένου να  συμπληρωθούν  τμήματα  σε άλλο  σχολείο  για  να  καλυφθούν  κτηριακές  ελλείψεις,  που  όφειλαν οι  δήμοι  να  καλύψουν  και  να  μειωθούν  οργανικές  θέσεις.  Απαιτήσαμε  για   κάθε  δήμο  να  φροντίσει η Διεύθυνση Β΄Αθήνας να συσταθεί  επιτροπή  καταλληλότητας  για την εύρεση νέων χώρων  και  κτηρίων  για την  ουσιαστική   εφαρμογή  της  δίχρονης  Προσχολικής Αγωγής.

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Η επιστροφή της Παιδείας  στη  λεγόμενη  «κανονικότητα»  που  διατυμπανίζει  το ΥΠΑΙΘ  δεν  έχει σχέση  με  την  πραγματικότητα   της  σχολικής  καθημερινότητας.  Στο  χέρι  μας  είναι  να  την  αλλάξουμε  με  την  ενότητά  μας  και  τους  αγώνες  μας.

Δίνουμε  τα  επόμενα  αγωνιστικά  ραντεβού  συμμετέχοντας  στην  απεργιακή  κινητοποίηση  της  Τρίτης  9 του  Ιούνη  στις 13.00 στα  Προπύλαια  και  στην  πορεία  στη  Βουλή  και   στο συλλαλητήριο  των  συνδικάτων  της  Αττικής  στις  11/06.

 

                                                                          ΤΟ   Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών
Χρηματοδότηση σχολικών μονάδων: Συγκέντρωση σήμερα στις 18:30 στο Δήμο Αχαρνών
Εκπαιδευτικοί και γονείς δίνουν το «παρών» σήμερα στις 18:30 στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αχαρνών για την άμεση επαρκή χρηματοδότηση των σχολικών...
Χρηματοδότηση σχολικών μονάδων: Συγκέντρωση σήμερα στις 18:30 στο Δήμο Αχαρνών
epidoma_mitrotitas
Εκπαιδευτικοί: «Φτάνει πια με την άνιση αντιμετώπιση των αναπληρωτών»
9μηνη άδεια μητρότητας στις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς και πλήρης εξίσωση των δικαιωμάτων με εκείνα των μονίμων
Εκπαιδευτικοί: «Φτάνει πια με την άνιση αντιμετώπιση των αναπληρωτών»
panelladikes 2023
ΟΛΤΕΕ για εξετάσεις Πιστοποίησης Μεταλυκειακού Ετους-Τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ: Να σταματήσει η εισπρακτική πολιτική
«Όλα αυτά αποτελούν πολλαπλά χτυπήματα και αναδεικνύουν τις αδυναμίες, στο σημαντικό για τους μαθητές των ΕΠΑΛ, θεσμό της Μαθητείας κλονίζοντας την...
ΟΛΤΕΕ για εξετάσεις Πιστοποίησης Μεταλυκειακού Ετους-Τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ: Να σταματήσει η εισπρακτική πολιτική