Ραλλία Χρηστίδου: Η κυβέρνηση επιδιώκει ένα αναχρονιστικό και πολλών ταχυτήτων δημόσιο σχολείο
Η βουλευτής επισήμανε ότι το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας μας επιστρέφει σε λογικές και νοοτροπίες του παρελθόντος

«Το μόνο που αναδεικνύει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας είναι το τεράστιο χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στο τι εκπροσωπείτε εσείς με τόση οπισθοδρομική συντήρηση και στο τι υπηρετούμε εμείς, υπακούοντας στο κοινωνικό συμφέρον», σημείωσε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ.

Για το οξύμωρο του «βαρύγδουπου» τίτλου του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση της Παιδείας» αλλά και τα αντικειμενικά προβλήματα που δημιουργεί για τον ίδιο το χαρακτήρα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, μίλησε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ, Ραλλία Χρηστίδου στη Βουλή.

Η βουλευτής αναφέρθηκε στην επαναφορά της διαγωγής για τα απολυτήρια της δευτεροβάθμιας, «μια παρωχημένη, τιμωρητική λογική που "σημαδεύει" το μαθητή για όλη την υπόλοιπη ζωή του. Η επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, η οποία στο παρελθόν είχε κατά γενική ομολογία αποτύχει, οδηγώντας σε τεράστια αύξηση των μετεξεταστέων δε συνοδεύεται με οποιοδήποτε μέτρο ενίσχυσης των πιο αδύναμων μαθητών ή άμβλυνσης των μορφωτικών ανισοτήτων. Όλα τα παραπάνω, μαζί με τη γενικευμένη λογική της μετατροπής των πειραματικών σχολείων σε πρότυπα, οδηγούν στην αποψίλωση των δημόσιων σχολείων μια και "οι καλοί μαθητές είναι η ατμομηχανές της κάθε τάξης"».  

Επίσης, αναρωτήθηκε γιατί δεν υπάρχει καμία αναφορά και καμία πρόβλεψη στο εν λόγω νομοσχέδιο για τα παιδιά ΑΜΕΑ ή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως λχ τα παιδιά με σύνδρομο Άσπεργκερ. Έχει δε σημασία ότι για το εν λόγω ν/σ υπάρχουν πάμπολλες αναφορές συλλογικοτήτων και φορέων, οι οποίες ωστόσο δεν έχουν καταφέρει να ευαισθητοποιήσουν το Υπουργείο και να εισακουστούν.

Επιπλέον, υπογράμμισε τη μεγάλη ζημιά που θα κάνει στο γνωστικό πεδίο των παιδιών η απουσία της Κοινωνιολογίας, χωρίς να παραγνωρίζεται η αξία των Λατινικών, η απουσία της δόμησης κριτικής σκέψης και αντίληψης στην ουσία της, του τι δηλαδή συνιστά κοινωνικό σύνολο και πώς αυτό δομείται και λειτουργεί. θύμισε ότι δεν έγινε καμία συζήτηση για την αύξηση των ωρών διδασκαλίας μουσικής, εικαστικών, θεατρικού παιχνιδιού, γενικότερα της καλλιτεχνικής παιδείας στο δημοτικό και τη δευτεροβάθμια, ούτε συγκεκριμένη αναφορά στη σεξουαλική αγωγή.

Τέλος, η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ κατέληξε ότι «δε χρειάζεται να πούμε ότι στο 100% των ρυθμίσεων που φέρνετε είμαστε σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Το μόνο που αναδεικνύει αυτό το ν/σ είναι το τεράστιο χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στο τι εκπροσωπείτε εσείς με τόση οπισθοδρομική συντήρηση και στο τι υπηρετούμε εμείς, υπακούοντας στο κοινωνικό συμφέρον».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η Ελληνική αποστολή της EOES 2024 στο Λουξεμβούργο
Μαθητική διάκριση στον διαγωνισμό Ευρωπαϊκής Ολυμπιάδας Πειραμάτων EOES 2024
Η Ελληνική αποστολή της EOES 2024 στο Λουξεμβούργο - Σε σύνολο 7 χρυσών, 14 αργυρών και 24 χάλκινων μεταλλίων, οι δύο ελληνικές ομάδες κατέκτησαν...
Μαθητική διάκριση στον διαγωνισμό Ευρωπαϊκής Ολυμπιάδας Πειραμάτων EOES 2024