Ραλλία Χρηστίδου: Η κυβέρνηση επιδιώκει ένα αναχρονιστικό και πολλών ταχυτήτων δημόσιο σχολείο
Η βουλευτής επισήμανε ότι το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας μας επιστρέφει σε λογικές και νοοτροπίες του παρελθόντος

«Το μόνο που αναδεικνύει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας είναι το τεράστιο χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στο τι εκπροσωπείτε εσείς με τόση οπισθοδρομική συντήρηση και στο τι υπηρετούμε εμείς, υπακούοντας στο κοινωνικό συμφέρον», σημείωσε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ.

Για το οξύμωρο του «βαρύγδουπου» τίτλου του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση της Παιδείας» αλλά και τα αντικειμενικά προβλήματα που δημιουργεί για τον ίδιο το χαρακτήρα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, μίλησε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ, Ραλλία Χρηστίδου στη Βουλή.

Η βουλευτής αναφέρθηκε στην επαναφορά της διαγωγής για τα απολυτήρια της δευτεροβάθμιας, «μια παρωχημένη, τιμωρητική λογική που "σημαδεύει" το μαθητή για όλη την υπόλοιπη ζωή του. Η επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, η οποία στο παρελθόν είχε κατά γενική ομολογία αποτύχει, οδηγώντας σε τεράστια αύξηση των μετεξεταστέων δε συνοδεύεται με οποιοδήποτε μέτρο ενίσχυσης των πιο αδύναμων μαθητών ή άμβλυνσης των μορφωτικών ανισοτήτων. Όλα τα παραπάνω, μαζί με τη γενικευμένη λογική της μετατροπής των πειραματικών σχολείων σε πρότυπα, οδηγούν στην αποψίλωση των δημόσιων σχολείων μια και "οι καλοί μαθητές είναι η ατμομηχανές της κάθε τάξης"».  

Επίσης, αναρωτήθηκε γιατί δεν υπάρχει καμία αναφορά και καμία πρόβλεψη στο εν λόγω νομοσχέδιο για τα παιδιά ΑΜΕΑ ή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως λχ τα παιδιά με σύνδρομο Άσπεργκερ. Έχει δε σημασία ότι για το εν λόγω ν/σ υπάρχουν πάμπολλες αναφορές συλλογικοτήτων και φορέων, οι οποίες ωστόσο δεν έχουν καταφέρει να ευαισθητοποιήσουν το Υπουργείο και να εισακουστούν.

Επιπλέον, υπογράμμισε τη μεγάλη ζημιά που θα κάνει στο γνωστικό πεδίο των παιδιών η απουσία της Κοινωνιολογίας, χωρίς να παραγνωρίζεται η αξία των Λατινικών, η απουσία της δόμησης κριτικής σκέψης και αντίληψης στην ουσία της, του τι δηλαδή συνιστά κοινωνικό σύνολο και πώς αυτό δομείται και λειτουργεί. θύμισε ότι δεν έγινε καμία συζήτηση για την αύξηση των ωρών διδασκαλίας μουσικής, εικαστικών, θεατρικού παιχνιδιού, γενικότερα της καλλιτεχνικής παιδείας στο δημοτικό και τη δευτεροβάθμια, ούτε συγκεκριμένη αναφορά στη σεξουαλική αγωγή.

Τέλος, η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ κατέληξε ότι «δε χρειάζεται να πούμε ότι στο 100% των ρυθμίσεων που φέρνετε είμαστε σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Το μόνο που αναδεικνύει αυτό το ν/σ είναι το τεράστιο χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στο τι εκπροσωπείτε εσείς με τόση οπισθοδρομική συντήρηση και στο τι υπηρετούμε εμείς, υπακούοντας στο κοινωνικό συμφέρον».

 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Σημείωμα - «γροθιά» 9χρονου από την Πάτρα: «Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»
Σημείωμα - «γροθιά» 9χρονου από την Πάτρα: «Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»
«Αυτό που ζούμε και βλέπουμε αυτή την περίοδο, δεν το έχουμε ζήσει ξανά. Έρχονται άνθρωποι με ντροπή και ζητάνε, αν έχουμε να τους δώσουμε γάλα και...
Σημείωμα - «γροθιά» 9χρονου από την Πάτρα: «Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»
Νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Τα νέα αντιδημοκρατικά μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη παραπέμπουν σε σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας
Νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Τα νέα αντιδημοκρατικά μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη παραπέμπουν σε σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας
Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Α' ΕΛΜΕ Κορινθίας
Νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Τα νέα αντιδημοκρατικά μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη παραπέμπουν σε σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας
Ένωση Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγ. Παρασκευής: Αλαλούμ με τη δίχρονη προσχολική αγωγή
Ένωση Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγ. Παρασκευής: Αλαλούμ με τη δίχρονη προσχολική αγωγή
Ανακοίνωση για Δίχρονη Προσχολική Αγωγή - Ένωση Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγ. Παρασκευής
Ένωση Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγ. Παρασκευής: Αλαλούμ με τη δίχρονη προσχολική αγωγή