Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Κινήσεις-Συσπειρώσεις - Αγωνιστική Παρέμβαση/Ανεξάρτητοι Καθηγητές ΔΕ Λέσβου

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!

Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ

Η κυβέρνηση κατέθεσε την Πέμπτη το βράδυ στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση , προχωρώντας  με αλαζονεία στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής αντιδραστικής πολιτικής της .

 Η μεγάλη συμμετοχή χιλιάδων εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών και φοιτητών στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια (8/5, 13/5 και 19/5) στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και σε όλη τη χώρα , οδήγησαν την κυβέρνηση στην αναπροσαρμογή την τακτική της, υποχωρώντας σε επιμέρους ρυθμίσεις για να προωθήσει άμεσα το συνολικό της σχέδιο για ψήφιση του πολυνομοσχεδίου. 

Στο πολυνομοσχέδιο διατηρούνται σχεδόν όλες οι αντιδραστικές αντιεκπαιδευτικές διατάξεις που υπήρχαν στο αρχικό σχέδιο :

  • αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων με βάση προαγωγής 10 για όλες τις τάξεις, τράπεζα θεμάτων σε όλες τις τάξεις του Λυκείου –μέτρα που κάνουν το σχολείο εξεταστικό κέντρο , μετατρέπουν σε σχολική γνώση τα SOS θέματα και  εντείνουν τους  ταξικούς φραγμούς .
  • επαναφορά της διαγωγής και αύξηση ποινών για τους μαθητές,
  • νέες θεματικές από το νηπιαγωγείο και εισαγωγή «εργαστηρίων δεξιοτήτων» προωθώντας  τις δεξιότητες σε βάρος της ολόπλευρης μόρφωσης .
  • αξιολόγηση σχολικής μονάδας με άξονες και σχέδια δράσης «εσωτερική και εξωτερική» από τον Σεπτέμβρη του 2020, θεσμοθέτηση με ΠΔ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
  • αύξηση του αριθμού των προτύπων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία.
  • ποινές τουλάχιστον 2ετούς αποκλεισμού για τους αναπληρωτές!
  • άμεση μείωση μετεγγραφών και εισακτέων από του χρόνου στα ΑΕΙ.
  •  ίδρυση ξενόγλωσσων τμημάτων με δίδακτρα -πιο εκτεταμένη και βαθιά ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που θα συνθλίψει μαζικά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, αλλά και τα εργασιακά δικαιώματα δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών και θα επιφέρει ένα τεράστιο πλήγμα στο δημόσιο σχολείο. Είναι ένα ακόμα σοβαρό βήμα στην αλυσίδα των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων των πολιτικών προηγούμενων κυβερνήσεων, που σκοπεύει να το ολοκληρώσει με τα νομοσχέδια για την ΤΕΕ και τις δομές και τη διοίκηση της εκπαίδευσης.

Κατευθύνσεις που προωθούνται για το σχολείο με το -υπό ψήφιση -αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο όπως η πειθάρχηση, ο πανοπτικός έλεγχος, η τυποποίηση του μαθήματος σε μετρήσιμες δεξιότητες , η  αξιολόγηση, η εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού  εξυπηρετούνται και  με την τροπολογία και Υ.Α. για  την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, με σκοπό να διαμορφώσουν τα δεδομένα και το κατάλληλο έδαφος για την εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων του πολυνομοσχεδίου . Με την τροπολογία και Υ.Α. μια βαθιά αντιπαιδαγωγική – αντισυνταγματική – αντιδημοκρατική τομή - θεσπίζει ως κανονική εκπαιδευτική διαδικασία την εξ αποστάσεως “εκπαίδευση , μετατρέπει τη διδασκαλία σε reality show ακυρώνοντας το περιεχόμενο της, καταπατά  τα  δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών.

Την ίδια στιγμή διαρρέουν στον φιλοκυβερνητικό τύπο ειδήσεις για υπαγωγή των σχολείων στους δήμους με ό,τι αυτό σημαίνει για τη χρηματοδότηση ,την αξιολόγηση ,την «πρόσληψη» προσωπικού.

Στην πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ υπάρχει σαφής πρόθεση για εθιμοτυπικές διαμαρτυρίες χωρίς προοπτική κλιμάκωσης. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αναβολή της Γενικής Συνέλευσης των προέδρων για τις 6/6 γεγονός που λειτουργεί σαν βαλβίδα αποσυμπίεσης και αντίστροφα από κάθε λογική συνέχισης ενός νικηφόρου αγώνα.

Η τακτική υποχώρηση της κυβέρνησης στη ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων οφείλεται στην αντίδραση των εκπαιδευτικών αλλά και στην αντίδραση γονιών ,μαθητών και σχεδόν του συνόλου της κοινωνίας. Η ΟΛΜΕ είχε συμφωνήσει με την παράνομη εφαρμογή της εξ αποστάσεως του ΥΠΑΙΘ την προηγούμενη περίοδο και υπάρχουν περιπτώσεις εφαρμογής της και σήμερα με ανοιχτά σχολεία. Το γεγονός αυτό προλείανε το έδαφος για την τροπολογία  της απευθείας μετάδοσης του μαθήματος η οποία αποκάλυψε τόσο την αρχική πρόθεση της κυβέρνησης όσο και το ρόλο των συνδικαλιστικών παρατάξεων που επιδοκίμασαν αυτόν τον τρόπο στήριξης των μαθητών και των οικογενειών τους. Οι «υποχωρήσεις» Κεραμέως συνεχίζονται στο πολυνομοσχέδιο και περιορίζονται στα άρθρα 51 και 52 για τα ΕΠΑΛ, που όμως όπως έχει δηλώσει θα περιληφθούν σε σαρωτικό επερχόμενο νόμο για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, άρα πρόκειται για τακτικό ελιγμό και για αναβολή.

Ως Αγωνιστικές Παρεμβάσεις είχαμε από την αρχή του κλεισίματος των σχολείων και μέχρι και τώρα καταθέσει σαφές συνεκτικό πλαίσιο και κατευθύνσεις αγωνιστικών και απεργιακών κινητοποιήσεων, για να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο και να καταργηθεί η τροπολογία Κεραμέως, που σε καμία περίπτωση η πλειοψηφία ΣΥΝΕΚ-ΔΑΚΕ δεν έλαβε υπόψη της. Αποτέλεσμα η ΟΛΜΕ να είναι πίσω από τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης ασθμαίνοντας και να είναι υπεύθυνη για κάποιες από αυτές τις εξελίξεις όπως την μονιμοποίηση της εξ αποστάσεως και τις κάμερες, αφού όλο το προηγούμενο διάστημα προσπαθούσε επικοινωνιακά  και χωρίς να συγκρούεται με τον πυρήνα του κυβερνητικού σχεδιασμού να ταυτίσει την αλληλεγγύη και τη στήριξη που οι εκπαιδευτικοί έδειξαν στους μαθητές και τις οικογένειές τους με τις πλατφόρμες της on line διδασκαλίας.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

ü  Συμμετέχουμε μαζί με τα σωματεία μας στην απογευματινή διαδήλωση την Δευτέρα 1/6, 19.00 στην Πλατεία Σαπφούς, για να μην περάσει το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο.

ü  Να πραγματοποιηθεί η ανοιχτή εκδήλωση της ΕΛΜΕ Λέσβου που αποφασίστηκε από το ΔΣ της ΕΛΜΕ την Πέμπτη 4/6 το απόγευμα στην πλατεία Σαπφούς με το πλαίσιο του καλέσματος της Γενικής Συνέλευσης. Να κληθεί να συμμετάσχει και ο ΣΕΠΕ Λέσβου.

ü  48ωρη απεργιακή κινητοποίηση κλιμάκωσης στις 9/6 και τις 10/6 με συγκεντρώσεις την 1η  μέρα όλων των ΕΛΜΕ στην Αθήνα με κάλυψη εξόδων από ΟΛΜΕ – ΕΛΜΕ και τη 2η μέρα το απόγευμα και την ώρα ψήφισης του ν/σ συλλαλητήριο στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή.

ü  Νέες Γενικές Συνελεύσεις, για νέα αγωνιστική απεργιακή κλιμάκωση.

Μαχητικός, παρατεταμένος και ανυποχώρητος πανεκπαιδευτικός αγώνας για να μην περάσει και να μην ψηφιστεί το σαρωτικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κλειστά σχολεία
Τελευταίο κουδούνι σήμερα στα σχολεία - Τι περιμένουν μαθητές και εκπαιδευτικοί μετά το Πάσχα
Όλος ο προγραμματισμός για τα σχολεία μετά το Πάσχα και μέχρι το τέλος του σχολικού έτους
Τελευταίο κουδούνι σήμερα στα σχολεία - Τι περιμένουν μαθητές και εκπαιδευτικοί μετά το Πάσχα
ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ
Πανελλήνιες 2024: Αυτές είναι οι τροποποιήσεις στην κατάταξη των σχολών στα Επιστημονικά Πεδία
Πανελλήνιες 2024: Τροποποιείται η κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία
Πανελλήνιες 2024: Αυτές είναι οι τροποποιήσεις στην κατάταξη των σχολών στα Επιστημονικά Πεδία