Ν. Φίλης: Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα- Έξι στους δέκα μαθητές απουσιάζουν
Κοινωνικός στιγματισμός εφ΄όρου ζωής η ένδειξη της διαγωγής στα απολυτήρια Λυκείου, σύμφωνα με τον Νίκο Φίλη

Το 61% των μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων απουσιάζει από τα μαθήματα, τονίζει ο Ν. Φίλης, κάνοντας λόγο για «το αποτέλεσμα μια πρόχειρης και βιαστικής απόφασης της κυβέρνησης».

«Την ίδια στιγμή τα παιδιά αυτά δε συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στην τάξη», συμπλήρωσε μιλώντας στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο». «Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα», προσέθεσε τονίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία εκπαιδευτική αξία στην επιστροφή των μαθητών στις σχολικές αίθουσες, αλλά υπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες για την κατασκευή μιας εικόνας «κανονικότητας».

Σχολιάζοντας την εισήγηση των ειδικών για το άνοιγμα των σχολείων του δημοτικού, παρέθεσε τις απόψεις επιστημόνων και διεθνείς έρευνες που αποκαλύπτουν ότι τα παιδιά είναι μεταδοτικά στη νόσο COVID-19, ενώ ενδέχεται και τα ίδια να νοσήσουν. «Ευχόμαστε να μη συμβεί κάτι και να μην αποδειχθεί επικίνδυνο το ρίσκο», κατέληξε.

Για την επαναφορά της ένδειξης της διαγωγής στα απολυτήρια, ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για τιμωρητική διάταξη, καθώς επιφέρει τον στιγματισμό των μαθητών για όλη τους τη ζωή.

Για το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων και την αντιπαράθεση που σημειώθηκε στη Βουλή, ο Ν. Φίλης τόνισε ότι «η διάψευση του υπουργείου είναι επιβεβαίωση». 

«Υπάρχει διαρροή δεδομένων καθηγητών και μαθητών», συμπλήρωσε, ενώ τόνισε πως διέρρευσαν ακόμη και σημειώσεις για τις επιδόσεις των μαθητών. Χαρακτήρισε «ανοχύρωτο» το δίκτυο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που χρησιμοποιεί το υπουργείο, ενώ το στη σελίδα του υπουργείου Παιδείας δεν υπάρχει έστω η επιλογή για την αποδοχή ή μη των coockies.

Τέλος, σε σχέση με το νομοσχέδιο, ο Ν. Φίλης τόνισε την αύξηση των εξεταστικών φραγμών, ενώ έκανε λόγο για «ανταγωνιστικό» νομοσχέδιο, το οποίο «δίνει την ευθύνη για την εκπαίδευση των παιδιών στην οικονομική ικανότητα των γονέων». 

«Το νηπιαγωγείο δεν είναι ένα τυπικό σχολείο», κατέληξε σχολιάζοντας τη θέσπιση νέων θεματικών ενοτήτων, εξηγώντας πως στηρίζεται στην προσωπική σχέση του μαθητή με τον νηπιαγωγείο, η οποία απειλείται με την εισαγωγή πολλαπλών ειδικοτήτων, ενώ εσφαλμένη είναι και η διδασκαλία των Αγγλικών, χωρίς να έχει προηγηθεί η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας.
 

σχετικά άρθρα

«Χτύπημα στο δικαίωμα στη μητρότητα η απόφαση του Συμβούλιου Επιλογής Συντονιστών Νηπιαγωγών»
«Χτύπημα στο δικαίωμα στη μητρότητα η απόφαση του Συμβούλιου Επιλογής Συντονιστών Νηπιαγωγών»
«Ανοίγει επικίνδυνους δρόμους», τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης
«Χτύπημα στο δικαίωμα στη μητρότητα η απόφαση του Συμβούλιου Επιλογής Συντονιστών Νηπιαγωγών»
Γιατροί και εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Ρεθύμνου γύρισαν… την πλάτη στον Κικίλια (Εικόνες)
Γιατροί και εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Ρεθύμνου γύρισαν… την πλάτη στον Κικίλια (Εικόνες)
Τα προβλήματα του νοσοκομείου είναι συσσωρευμένα το τελευταίο διάστημα με το προσωπικό να κάνει λόγο για έναν καθημερινό αγώνα διαρκείας για να...
Γιατροί και εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Ρεθύμνου γύρισαν… την πλάτη στον Κικίλια (Εικόνες)
«Μηδέν εις το πηλίκο στην εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο δήμο Ζωγράφου»
«Μηδέν εις το πηλίκο στην εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο δήμο Ζωγράφου»
Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων ΠΕ στο Δ.Σ. της ΔΟΕ, Γιάννη Αναγνωσταρά και Άννας Μάγιας Σταυροπούλου για τη συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ με...
«Μηδέν εις το πηλίκο στην εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο δήμο Ζωγράφου»