Σήμερα η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, θα συναντήσει την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κα Κατερίνα Σακελλαρόπουλου, προκειμένου να την ενημερώσει για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του σχολείου.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο Προεδρικό Μέγαρο στις 10 πμ.