Λόγος υπέρ Κεραμέως
Πέντε σημεία άδικης κριτικής στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Σημείο 1: «Το Υπουργείο δεν ήταν έτοιμο για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σερνόταν».

Απάντηση: Ότι το Υπουργείο σάς βρήκε εν ριπή οφθαλμού την ιδιωτική πλατφόρμα για τη Σύγχρονη το προσπερνάμε; «Έπεφτε το ΠΣΔ…». Πρώτα από όλα, για να πέσει κάτι, πρέπει να έχει σηκωθεί. Και, τέλος πάντων, αν κάποιες χιλιάδες τεμπέληδες εκπαιδευτικοί δεν έσπευδαν να αναρτήσουν υλικό για τους μαθητές τους, μια χαρά θα δούλευε το ΠΣΔ. Όλα να τα λέμε…

Σημείο 2: «Το νομοσχέδιο δρομολογήθηκε εν μέσω πανδημίας».

Απάντηση: Έχει ήδη απαντήσει η υπουργός. «Αν είστε σπίτι, έχετε περισσότερο χρόνο να το διαβάσετε και να συμμετάσχετε στη διαβούλευση». Βέβαια κανείς μας δεν έδωσε σημασία τι γράφτηκε στη διαβούλευση, αλλά εσείς το βγάλατε από μέσα σας και αυτό μετράει.)» Η μόνη κριτική που θα μπορούσαμε εμείς να κάνουμε είναι ότι δεν μας το έφερε νωρίτερα.

Σημείο 3: «Το άνοιγμα των σχολείων, με τον τρόπο που γίνεται, μετατρέπει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε πειραματόζωα».

Απάντηση: Για πείτε μου, φίλτατοι εκπαιδευτικοί, που παριστάνετε και τους επιστήμονες: Με τι προοδεύει η επιστήμη και ο κόσμος; Με την παρατήρηση και – ναι, πείτε το! – το πείραμα. Χρειάζεται να πω κάτι άλλο;

Σημείο 4: «Οι κάμερες στα σχολεία παραβιάζουν κάθε έννοια δημοκρατικότητας και Παιδαγωγικής».

Απάντηση: Πόσες φορές θα το πούμε ότι δεν πρόκειται για κάμερες; Για τάμπλετ, κινητά και υπολογιστές μίλησε η υπουργός μας. Που έχουν κάμερες, αλλά δεν είναι κάμερες. Και οι ελέφαντες έχουν προβοσκίδα. Είναι προβοσκίδες; Πάμε παρακάτω.

Σημείο 5: «Η υπουργός είπε ψέματα πως η τροπολογία για τις κάμερες (που δεν είναι κάμερες, μην τα ξαναλέμε!) έγινε κατόπιν έγκρισης από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων».

Απάντηση: Η υπουργός το είπε (εσείς δεν το ακούσατε): «Υπήρξε διαβούλευση με την ΑΠΠΔ». Πώς λέμε:

-Διονυσάκη, τα έφτιαξες με τη Ματούλα;

-Εεε, σου είπα, μιλήσαμε!

Κάπως έτσι.

ΥΓ. Όλα αυτά θα ήταν αστεία και ‘’ελαφριά’’, αν δεν:

α) Αποτελούσαν, στη μία μορφή ή την άλλη, μέρος του επίσημου λόγου της Πολιτικής Αρχής που ‘’οραματίζεται’’ και υλοποιεί τη Δημόσια Παιδεία και Μόρφωση.

β) Γίνονταν αποδεκτά, με τη συνδρομή της μιντιακής προπαγάνδας, από μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης (ίσως και εκπαιδευτικών).

γ) Επηρέαζαν βάρβαρα και επικίνδυνα τις ζωές μας.

Και για να μιλήσουμε σοβαρά:

ΤΩΡΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πατέρας και γιος σε παραλία
Λύνεις αυτόν τον γρίφο; Μόνο το 1% βρίσκει σωστά την ηλικία πατέρα και γιου!
Το πρόβλημα που έγινε viral και κάνει το διαδίκτυο να… ξύνει το κεφάλι του. Μόνο οι πραγματικά παρατηρητικοί το λύνουν.
Λύνεις αυτόν τον γρίφο; Μόνο το 1% βρίσκει σωστά την ηλικία πατέρα και γιου!
Βιέννη: «Άρωμα Ευρώπης» για μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου και του ΓΕΛ Αυλωναρίου
Βιέννη: «Άρωμα Ευρώπης» για μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου και του ΓΕΛ Αυλωναρίου
Μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν με επιτυχία στο 10ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο, παρουσιάζοντας εργασίες και θεατρικά δρώμενα στην αυστριακή...
Βιέννη: «Άρωμα Ευρώπης» για μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου και του ΓΕΛ Αυλωναρίου