Λόγος υπέρ Κεραμέως
Πέντε σημεία άδικης κριτικής στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Σημείο 1: «Το Υπουργείο δεν ήταν έτοιμο για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σερνόταν».

Απάντηση: Ότι το Υπουργείο σάς βρήκε εν ριπή οφθαλμού την ιδιωτική πλατφόρμα για τη Σύγχρονη το προσπερνάμε; «Έπεφτε το ΠΣΔ…». Πρώτα από όλα, για να πέσει κάτι, πρέπει να έχει σηκωθεί. Και, τέλος πάντων, αν κάποιες χιλιάδες τεμπέληδες εκπαιδευτικοί δεν έσπευδαν να αναρτήσουν υλικό για τους μαθητές τους, μια χαρά θα δούλευε το ΠΣΔ. Όλα να τα λέμε…

Σημείο 2: «Το νομοσχέδιο δρομολογήθηκε εν μέσω πανδημίας».

Απάντηση: Έχει ήδη απαντήσει η υπουργός. «Αν είστε σπίτι, έχετε περισσότερο χρόνο να το διαβάσετε και να συμμετάσχετε στη διαβούλευση». Βέβαια κανείς μας δεν έδωσε σημασία τι γράφτηκε στη διαβούλευση, αλλά εσείς το βγάλατε από μέσα σας και αυτό μετράει.)» Η μόνη κριτική που θα μπορούσαμε εμείς να κάνουμε είναι ότι δεν μας το έφερε νωρίτερα.

Σημείο 3: «Το άνοιγμα των σχολείων, με τον τρόπο που γίνεται, μετατρέπει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε πειραματόζωα».

Απάντηση: Για πείτε μου, φίλτατοι εκπαιδευτικοί, που παριστάνετε και τους επιστήμονες: Με τι προοδεύει η επιστήμη και ο κόσμος; Με την παρατήρηση και – ναι, πείτε το! – το πείραμα. Χρειάζεται να πω κάτι άλλο;

Σημείο 4: «Οι κάμερες στα σχολεία παραβιάζουν κάθε έννοια δημοκρατικότητας και Παιδαγωγικής».

Απάντηση: Πόσες φορές θα το πούμε ότι δεν πρόκειται για κάμερες; Για τάμπλετ, κινητά και υπολογιστές μίλησε η υπουργός μας. Που έχουν κάμερες, αλλά δεν είναι κάμερες. Και οι ελέφαντες έχουν προβοσκίδα. Είναι προβοσκίδες; Πάμε παρακάτω.

Σημείο 5: «Η υπουργός είπε ψέματα πως η τροπολογία για τις κάμερες (που δεν είναι κάμερες, μην τα ξαναλέμε!) έγινε κατόπιν έγκρισης από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων».

Απάντηση: Η υπουργός το είπε (εσείς δεν το ακούσατε): «Υπήρξε διαβούλευση με την ΑΠΠΔ». Πώς λέμε:

-Διονυσάκη, τα έφτιαξες με τη Ματούλα;

-Εεε, σου είπα, μιλήσαμε!

Κάπως έτσι.

ΥΓ. Όλα αυτά θα ήταν αστεία και ‘’ελαφριά’’, αν δεν:

α) Αποτελούσαν, στη μία μορφή ή την άλλη, μέρος του επίσημου λόγου της Πολιτικής Αρχής που ‘’οραματίζεται’’ και υλοποιεί τη Δημόσια Παιδεία και Μόρφωση.

β) Γίνονταν αποδεκτά, με τη συνδρομή της μιντιακής προπαγάνδας, από μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης (ίσως και εκπαιδευτικών).

γ) Επηρέαζαν βάρβαρα και επικίνδυνα τις ζωές μας.

Και για να μιλήσουμε σοβαρά:

ΤΩΡΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο 2025: Ποιοι πρέπει να «τρέξουν» για έκπτωση στον λογαριασμό ρεύματος

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eidikasxoleia.jpg
Κρίσιμο αίτημα στο Υπουργείο Παιδείας για τα ειδικά σχολεία - «Να μειωθεί άμεσα ο αριθμός μαθητών ανά τάξη»
Αίτημα εκπαιδευτικών προς την Υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη για άμεση δημιουργία ολιγομελών τμημάτων στα ειδικά σχολεία
Κρίσιμο αίτημα στο Υπουργείο Παιδείας για τα ειδικά σχολεία - «Να μειωθεί άμεσα ο αριθμός μαθητών ανά τάξη»
Diogo
Ντιόγκο Ζότα: Οικογενειακή Τραγωδία στην Ασφαλτο - Σκοτώθηκε μαζί με τον 26χρονο αδερφό του
Οικογενειακή τραγωδία στην άσφαλτο – Σκοτώθηκε μαζί με τον 26χρονο αδερφό του, το αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες
Ντιόγκο Ζότα: Οικογενειακή Τραγωδία στην Ασφαλτο - Σκοτώθηκε μαζί με τον 26χρονο αδερφό του
ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Αυτό ειναι το κορυφαίο ΔΠΜΣ «Ρητορική, Επικοινωνία και Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση»
ΕΚΠΑ: Αυτό ειναι το κορυφαίο ΔΠΜΣ «Ρητορική, Επικοινωνία και Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση»