Λόγος υπέρ Κεραμέως
Πέντε σημεία άδικης κριτικής στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Σημείο 1: «Το Υπουργείο δεν ήταν έτοιμο για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σερνόταν».

Απάντηση: Ότι το Υπουργείο σάς βρήκε εν ριπή οφθαλμού την ιδιωτική πλατφόρμα για τη Σύγχρονη το προσπερνάμε; «Έπεφτε το ΠΣΔ…». Πρώτα από όλα, για να πέσει κάτι, πρέπει να έχει σηκωθεί. Και, τέλος πάντων, αν κάποιες χιλιάδες τεμπέληδες εκπαιδευτικοί δεν έσπευδαν να αναρτήσουν υλικό για τους μαθητές τους, μια χαρά θα δούλευε το ΠΣΔ. Όλα να τα λέμε…

Σημείο 2: «Το νομοσχέδιο δρομολογήθηκε εν μέσω πανδημίας».

Απάντηση: Έχει ήδη απαντήσει η υπουργός. «Αν είστε σπίτι, έχετε περισσότερο χρόνο να το διαβάσετε και να συμμετάσχετε στη διαβούλευση». Βέβαια κανείς μας δεν έδωσε σημασία τι γράφτηκε στη διαβούλευση, αλλά εσείς το βγάλατε από μέσα σας και αυτό μετράει.)» Η μόνη κριτική που θα μπορούσαμε εμείς να κάνουμε είναι ότι δεν μας το έφερε νωρίτερα.

Σημείο 3: «Το άνοιγμα των σχολείων, με τον τρόπο που γίνεται, μετατρέπει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε πειραματόζωα».

Απάντηση: Για πείτε μου, φίλτατοι εκπαιδευτικοί, που παριστάνετε και τους επιστήμονες: Με τι προοδεύει η επιστήμη και ο κόσμος; Με την παρατήρηση και – ναι, πείτε το! – το πείραμα. Χρειάζεται να πω κάτι άλλο;

Σημείο 4: «Οι κάμερες στα σχολεία παραβιάζουν κάθε έννοια δημοκρατικότητας και Παιδαγωγικής».

Απάντηση: Πόσες φορές θα το πούμε ότι δεν πρόκειται για κάμερες; Για τάμπλετ, κινητά και υπολογιστές μίλησε η υπουργός μας. Που έχουν κάμερες, αλλά δεν είναι κάμερες. Και οι ελέφαντες έχουν προβοσκίδα. Είναι προβοσκίδες; Πάμε παρακάτω.

Σημείο 5: «Η υπουργός είπε ψέματα πως η τροπολογία για τις κάμερες (που δεν είναι κάμερες, μην τα ξαναλέμε!) έγινε κατόπιν έγκρισης από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων».

Απάντηση: Η υπουργός το είπε (εσείς δεν το ακούσατε): «Υπήρξε διαβούλευση με την ΑΠΠΔ». Πώς λέμε:

-Διονυσάκη, τα έφτιαξες με τη Ματούλα;

-Εεε, σου είπα, μιλήσαμε!

Κάπως έτσι.

ΥΓ. Όλα αυτά θα ήταν αστεία και ‘’ελαφριά’’, αν δεν:

α) Αποτελούσαν, στη μία μορφή ή την άλλη, μέρος του επίσημου λόγου της Πολιτικής Αρχής που ‘’οραματίζεται’’ και υλοποιεί τη Δημόσια Παιδεία και Μόρφωση.

β) Γίνονταν αποδεκτά, με τη συνδρομή της μιντιακής προπαγάνδας, από μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης (ίσως και εκπαιδευτικών).

γ) Επηρέαζαν βάρβαρα και επικίνδυνα τις ζωές μας.

Και για να μιλήσουμε σοβαρά:

ΤΩΡΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νέα δημοκρατία
Ανησυχία στη ΝΔ: 50 βουλευτές εκπέμπουν SOS για τις καθυστερήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ
Τεταμένο κλίμα στη μαραθώνια σύσκεψη με τον Κώστα Τσιάρα – Φόβοι ότι η οργή των αγροτών θα ξεσπάσει στις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου.
Ανησυχία στη ΝΔ: 50 βουλευτές εκπέμπουν SOS για τις καθυστερήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ
Καθηγήτρια, τάξη
71η Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας: Αίτημα για εξομοίωση ωρών διδασκαλίας μεταξύ A/θμιας και Β/θμιας
Ενημερωτικό στο alfavita των αιρετών ΔΑΚΕ για τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας - Αποφάσεις για μονιμοποιήσεις, αποσπάσεις και εξομοίωση ωραρίου...
71η Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας: Αίτημα για εξομοίωση ωρών διδασκαλίας μεταξύ A/θμιας και Β/θμιας
αμάξι τεσλα
«Κοινωνικό Leasing»: Τι είναι και πώς θα πάρετε αυτοκίνητο με 50€ τον μήνα
Κοινωνικό Leasing στην Ελλάδα: Πώς θα αποκτήσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 50–100€ τον μήνα – Κριτήρια, προϋποθέσεις και χρονοδιάγραμμα εφαρμογής
«Κοινωνικό Leasing»: Τι είναι και πώς θα πάρετε αυτοκίνητο με 50€ τον μήνα