ΝΙΚΗ_κεραμεως_δηλώσεις
Νίκος Ζούκης, Εκπαιδευτικός - ερευνητής

Στην προηγούμενη τοποθέτησή μου: Ποιο είναι το πρόβλημα: η επανεκκίνηση του σχολείου και οι εξετάσεις ή τα μηνύματα που δε λάβαμε;,   επεχείρησα να θέσω ένα νέο πλαίσιο για την κατανόηση της σημερινής μας κατάστασης.

Να γίνει δηλαδή ορατό ότι όλοι οι Έλληνες,  όχι μόνο η σημερινή κυβέρνηση,  είχαν συμμετοχή  στην επιτυχή διαχείριση της πρώτης φάσης της κρίσης που προκάλεσε η εισβολή του κορωνοϊου στη ζωή μας.

Οι εκπαιδευτικοί δε, έδωσαν και δίνουν όλες τους τις δυνάμεις, σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, για να μην μείνει κανένας μαθητής πίσω αποδεικνύοντας έμπρακτα την άδολη αγάπη τους για όλους τους μαθητές τους και τον ουσιαστικό  διαφωτιστικό τους ρόλο.   Να αναδείξω επίσης ό,τι σε κρίσιμες αποφάσεις εγκυμονεί ο κίνδυνος «τυφλότητας» σε όλους μας και ιδιαίτερα στις ηγεσίες μας. Η περίπτωση όμως της σημερινής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας υπερβαίνει τα όρια της τυφλότητας και καθίσταται επικίνδυνη. Αντί να αναλύσει την κατάσταση και να προσλάβει τα μηνύματα που εκπέμπονται, έσπευσε καταργώντας κάθε συνταγματικά κατοχυρωμένο πλαίσιο ατομικών ελευθεριών και δικαιωμάτων να καταθέσει τη γνωστή τροπολογία.

Χρειάζεται όλη η ελληνική κοινωνία να κατανοήσει ότι  εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν αντιδρούμε γιατί φοβόμαστε τον όποιο έλεγχο, αλλά γιατί γνωρίζουμε καλά ότι η μαθησιακή διαδικασία είναι μια βαθιά ποιοτική - παιδαγωγική διαδικασία, στην οποία ο εκπαιδευτικός λειτουργεί  ταυτόχρονα ως φιλόσοφος, παιδαγωγός και πολιτικός για να διαμορφώσει την κατάλληλη   ατμόσφαιρα που θα επιτρέψει σε όλους τους μαθητές να προσλάβουν με το δικό τους τρόπο το κοινωνικό αγαθό της γνώσης.

Η ατμόσφαιρα αυτή είναι «ιερή»  και δεν μπορεί να διαμεσολαβηθεί από οποιοδήποτε άλλο μέσο, για αυτό είναι αναγκαίο να διαφυλαχθεί  από όλους μας προς όφελος των μαθητών, προς όφελος δηλαδή, των παιδιών μας και αυριανών υπεύθυνων πολιτών της χώρας μας.   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
Η σιωπηλή ευθύνη: Πώς μεταφέρεται το βάρος των σχολικών ατυχημάτων στους Διευθυντές
Οι Διευθυντές σχολείων επωμίζονται καθήκοντα μηχανικών και τεχνικών, σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που τους καθιστά υπεύθυνους για ό,τι δεν μπορούν να...
Η σιωπηλή ευθύνη: Πώς μεταφέρεται το βάρος των σχολικών ατυχημάτων στους Διευθυντές
aithousa.jpg
Ασύλληπτο! Διευθύντρια σχολείου χτύπησε εκπαιδευτικό παρουσία μαθητών αλλά και της Σχολικής Συμβούλου 
Εκπαιδευτικός δέχθηκε επίθεση από τη διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Ερέτριας
Ασύλληπτο! Διευθύντρια σχολείου χτύπησε εκπαιδευτικό παρουσία μαθητών αλλά και της Σχολικής Συμβούλου 
αχαρνες
Ένα σχολείο σε “προσωρινή εξορία”: Ένας χρόνος χωρίς λύση για το 6ο και 12ο Δημοτικό Αχαρνών
Φωνές από την τάξη και την αυλή: “Δεν ζητάμε προνόμια, ζητάμε σχολείο”
Ένα σχολείο σε “προσωρινή εξορία”: Ένας χρόνος χωρίς λύση για το 6ο και 12ο Δημοτικό Αχαρνών