Έβρος: Στα σχολεία το 76% των τελειόφοιτων και το 92% των εκπαιδευτικών
«Με βάση λοιπόν τα μέχρι τώρα δεδομένα, όλα είναι καλά ως προς την τήρηση των μέτρων»

Στους 508 ανέρχονται οι μαθητές της γ' λυκείου, ποσοστό 76%, και στους 338 οι εκπαιδευτικοί, ποσοστό 92%, που προσήλθαν σήμερα στις σχολικές αίθουσες του Νομού Έβρου, πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, μετά την επιβολή των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού. Τα παραπάνω στοιχεία παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου, Στέργιος Αποστολακούδης, διευκρινίζοντας ότι μόλις 124 τελειόφοιτοι των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ του Νομού επέλεξαν σήμερα να μην πάνε στο σχολείο, ενώ 28 εκπαιδευτικοί (ποσοστό 8%) κάνουν χρήση ειδικής άδειας, βάσει των προϋποθέσεων που προβλέπονται.

«Σήμερα το πρωί επισκέφθηκα προσωπικά τα τέσσερα ΓΕΛ και τα δύο ημερήσια ΕΠΑΛ της Αλεξανδρούπολης και διαπίστωσα ότι τα μέτρα τηρούνται. Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες διαρρυθμίσεις στις αίθουσες όσον αφορά στην απόσταση μεταξύ των θρανίων, άρα και την απόσταση μεταξύ των μαθητών και μαθητριών. Έχουν μπει σε όλες τις τάξεις, εντός και εκτός και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, αντισηπτικά ώστε κατά την είσοδο των μαθητών να απολυμαίνουν τα χέρια τους και αυτό να μπορεί να γίνει και κατά τη διάρκεια του μαθήματος, εφόσον κριθεί απαραίτητο. Επίσης στον αύλειο χώρο, έχουν καθοριστεί συγκεκριμένα σημεία όπου θα βρίσκονται οι μαθητές του κάθε υποτμήματος (σ.σ. σήμερα προσήλθαν, βάσει των μέτρων προστασίας, οι μισοί εκ των μαθητών κάθε τμήματος). Υπάρχει επάρκεια υλικών για την προστασία των μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ οι υπάλληλοι της καθαριότητας, ήταν στις σχολικές μονάδες από νωρίς το πρωί. Με βάση λοιπόν τα μέχρι τώρα δεδομένα, όλα είναι καλά ως προς την τήρηση των μέτρων», σημειώνει ο κ. Αποστολακούδης.

Ο διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου εκφράζει την ικανοποίησή του για «τη συντονισμένη προσπάθεια και συνεργασία» μεταξύ της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των σχολικών μονάδων με τις οικίες Σχολικές Επιτροπές των δήμων. Υπογραμμίζει ότι «αυτό που επιδιώκουμε είναι η συγκεκριμένη πρακτική που ακολουθείται στους χώρους του σχολείου, να εμπεδωθεί και να γίνει μία συνήθεια των μαθητών που θα τη μεταφέρουν στο οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον τους και θα είναι μία καθημερινή πρακτική σε όλες τις εκφάνσεις της (σ.σ. της ζωής) όχι μόνο στη σχολική μονάδα. Αυτό θα είναι και το μεγαλύτερο κέρδος, να πεισθούν δηλαδή οι μαθητές μας ότι αυτά τα μέτρα τα τηρούν αρχικά γιατί πρέπει να προστατεύσουν τον ίδιο τους τον εαυτό και στη συνέχεια να προστατεύσουν το οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον. Είναι αισιόδοξο το γεγονός ότι, όπου εφαρμόστηκαν τα μέτρα, τα πήγαμε καλά, άρα γιατί να μην το κάνουμε και τώρα», καταλήγει ο κ. Αποστολακούδης.


ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μισθοί +118€ από Ιανουάριο: Μεγάλη ανατροπή για χιλιάδες εργαζόμενους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
Πτυχίο στα Οικονομικά, καριέρα στο freddo espresso...
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
anaplirotes-kathigites
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας
Από τη μια στιγμή στην άλλη, ο άνθρωπος που δίδαξε μια τάξη όλη τη χρονιά, που αντικατέστησε τον μόνιμο δάσκαλο, που στάθηκε σαν πυλώνας στο σχολείο...
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας