Με ανακοίνωσή του το ΙΕΠ ενημερώνει ότι λόγω πληθώρας αιτημάτων, παρατείνεται εκ νέου η προθεσμία για την υποβολή προγραμμάτων στην Πλατφόρμα 21+ ως και την Παρασκευή 24-04-2020 και ώρα 16.00 μμ.
Η προηγούμενη προθεσμία ήταν μέχρι την Μ. Πέμπτη 16 Απριλίου 2020.